MKS Studio Estonia Facebook

Kui Sa oled mures, et miks ma kuhugile kadunud olen ja Sind huvitab minu uus ja põnev projekt, siis on viimane aeg liituda minu MKS Studio Estonia Youtube’i ja Facebook’i lehega. See videokanal on jätk minu blogile ja sealt võite leida regulaarselt uusi põnevaid videosi moe-, ilu- ja stiili teemadel ja vahelduseks ka lõbusaid TAG videosid ning veel palju muud põnevat on tulemas.

Facebook’i lehel on nii uued videod kui ka uudised alati üleval, siia blogisse ma neid eraldi enam postitama ei hakka. Nii et ootan teid sinna😉

Vajuta all olevale pildile ja see viib Sind kenasti minu uuele lehele. Kohtumiseni!

mksfacebookpage

Lisa kommentaar

