Olen tagasi.

Tervist armsad blogisõbrad!
Mõtlesin tükk aega, et kas jätta see blogi pidamine pooleli või mitte. Ma olen lihtsalt nii kaua kadunud olnud, et ei tea kust enam alustadagi🙂 Aga kuna neid toredaid inimesi kes minu blogi ikka külastavad ja uusi postitusi kannatamatult ootavad on veel mõni jäänud, siis otsustasin teie juurde tagasi tulla. Jeiiii!!! Woohooo!!! … ja trummipõrin!😀
Viimati kirjutasin teile jaanuari lõpus ja vahepeal on ikka päris palju juhtunud. Jätsin Austraaliaga hüvasti, puhkasin kuu aega Balil ja Tais ning nüüd olen taas üle pika aja tagasi kodumaal ehk siis Eestis.
Järgnevates postitustes räägingi teile pisut lähemalt oma puhkusest ja näitan teile oma kõige lemmikumaid kohti ja kogemusi.
Enne veel kui Austraaliast lahkusime jõudsime minu sünnipäeval ära käia maailma kõige valgema liivaga rannas, mis asub Sydneyst mõne tunnise autosõidu kaugusel. Selle ranna nimi on siis Hyams beach. Liiv oli hele, imepeen ning krudises mõnusalt jalge all, kuid ma ei ole veendunud et see on just maailma kõige-kõige valgem liiv. Kui te aga Sydneysse puhkama juhtute ja teil aega ja tahtmist pisut seigelda, siis soovitan see mõni tunnike sinna sõita ja oma silmaga rand üle vaadata. Mulle väga meeldis just see, et seal oli nii rahulik. Mõnus vaheldus Sydney rahvarohketele randadele. Õhtu poole kohtasin isegi suurimat känguru, keda minu silmad seal maal looduses liikumas olid näinud. Aga siin mõned pildid siis ka sellest vahvast nädalavahetusest😉

IMG_3380

IMG_3393
IMG_3342

IMG_3310

IMG_3444

IMG_3568

IMG_3453

IMG_3458

IMG_3450

IMG_3445

IMG_3459

IMG_3404

IMG_3398

IMG_3434
925770_503169659800206_1632895796_n

IMG_3498

Lisa kommentaar

