Video: mina, Keijo, kängurud, koaalad, lendrebased ja teised toredad Austraalia tegelased :)

2 thoughts on “Video: mina, Keijo, kängurud, koaalad, lendrebased ja teised toredad Austraalia tegelased :)

  1. Ja neid kõiki võib ka Austraalia looduses vabalt ringi jalutamas näha?
    Siis pean ikka kõvasti mõtlema, kas tahan sinna minna.😀
    Reaalselt nagu palju Sa Aussis oleku ajal oled näinud mingeid madusid ja ämblikke ja muid rõvedaid putukaid/loomi?

    • Neid loomi ja linde keda videos näha oli võib erinevates Austraalia osades vabalt jalutamas näha jah🙂 Ei taha Sind nüüd hirmutada, aga olen näinud väga ebameeldivaid ja suuri ämblikke mitmel korral, lisaks veel sisalikke lehtede alt välja kargamas ja madusid (neid küll õnneks-õnneks tee peal autode alla jäänud kujul). Ühed rõvedamad tegelased keda siin võib üsna tihti kohata on hiigelsuured prussakad. Need on ikka väga vastikud ja neid on tõsiselt palju. Aga olen ka kohanud mitmeid armsaid kängurusid ja papagoisid, kes on ülivahvad ja sõbralikud ja teevad tuju megaheaks🙂 Ja delfiine olen looduses näinud. Aa, ja suured nahkhiired on ka siin tavaline nähtus. Öösiti lendavad ringi nii Sydneys kui ka ilmselt igalpool mujal (aga siin on nad mulle eriti silma jäänud).

Lisa kommentaar

