Minu blogi sai 2- aastaseks!

See tundub tõesti uskumatu kui kiiresti aeg lendab. Märkamatult on minu blogi saanud juba 2-aastaseks. Alustasin blogi pidamist selleks, et oma mõtteid siia kirja panna, oma reisimistest ja elust kirjutada, et mu lähedased ikka minu eluga saaksid kursis olla ja et ma ei tunduks neile nii kaugel olevat. Nüüdseks on saanud sellest midagi hoopis enamat. Loodan, et olen läbi oma blogi rõõmustanud ja inspireerinud nii lähedasi inimesi kui ka neid kellega ma kunagi kohtunud ei ole. Olete mulle väga kallid ja armsad ja ma tõesti tahaksin teid südamest tänada, et te mul olemas olete!😉 1424371_10151668660886548_370875771_n

Siin mõned kokkuvõtvad numbrid 2-aastaseks saamisel:

Postitusi kokku: 282

Blogi külastusi kokku: 103 946

Facebook’i lehe kaudu hoiavad blogil silma peal 234 inimest

Enim külastusi ühe päeva jooksul 3623

Enim blogi külastusi järgmistest riikidest: Eesti (ülekaalukalt loomulikult), USA, Prantsusmaa, Soome, Inglismaa

Külastamisi on kokku 135-st riigist

Kõige populaarsemad postitused, top 10:

25 most stylish bloggers / 25 kõige stiilsemat blogijat 2012 MEN’S HAIR/ 2012 MEESTE SOENGUD EESTI BLOGID, MIDA SOOVITAN JÄLGIDA MINUST FIND YOUR BODY SHAPE Presidendi vastuvõtu kaunimad kleidid 2013 BEACH HAIRSTYLES FOR SUMMER / RANNA SOENGUD SUVEKS NÜÜD ON MINU AEG SÄRADA! ÜLLATUS KÕIGE KALLIMALE! :) MINU KAUNI NAHA SALADUS

Kõige populaarsemad intervjuud rubriigist Nädala Persoon, top 5:

MARI OJASAAR MARION VIJAR KATRIN KULDMA LENNA KUURMAA MARILYN JURMAN

Kõige populaarsemad intervjuud blogijatega, top 5:

LIISA ENNUSTE BLOGIST PONYARTS.COM MARI-LIIS BLOGIST CENSORED WITH MARLEY DAVIS MARILIN KAARESTE BLOGIST ALL ABOUT MY PASSIONS GRETE LINK BLOGIST G-REVEALS HEIDI TARKPEA BLOGIST TARKPEA TEEB TRENNI Loodan, et selline pisike statistika oli teie jaoks huvitav. Ma olen tõesti siiralt tänulik ja õnnelik, et te mul olemas olete ja et te minu tegemistele kaasa elate. Soovin teile kõigile südamest palju head ja ilusat! Olge tublid! Suured kallid ja paid teile!🙂 mypersonalblogheader

Lisa kommentaar

