VIDEO: Sea Life Sydney Aquarium

Eile vaatasime Keijoga selle palju kiidetud Sydney akvaariumi ka ära. Mina olin suht pettunud ja ootasin enamat, kuigi jah, need tunnelid olid seal ikka ülivägevad. Väga lähedalt sai ikka haid ja muud kalad kõik üle vaadatud. Kuna eile oli kaunis suvine ilm (+31C sooja) siis ei olnud see just parim aeg akvaariumi külastamiseks, sest linnas oli väga palju (loe: liiga palju) rahvast. Aga mis ma siin ikka seletan, vaadake parem ise minu videost, mis me seal tegime ja nägime😉 Ilusat pühapäeva jätku teile kallid sõbrad, tuttavad, sugulased ja muidu armsad blogi jälgijad!

2 thoughts on “VIDEO: Sea Life Sydney Aquarium

  1. Hei Merit,
    Kuule sa võiks videosi ka enda elust ja Austraaliast teha, oleks vinge näha mis seal toimub🙂 (tahaks mingi perioodi kunagi ka seal elada, sp juba)🙂

    • Tere Birgit!🙂 Ma olen isegi mõelnud selle peale et teeks ühe suurema Austraalia teemalise video ka, kus siis räägin oma kogemustest siin, ehk annan mõne nõuande jne. Tore kuulda, et huvi on. Võtan varsti kaamera kätte ja teen selle teoks😉 Kaunist pühapäeva jätku Birgit, tänud kommentaari eest!🙂

Lisa kommentaar

