Minu 2013 piltides.

aasta alguses elasime veel Perthis ja nautisime kaunist päikesepaistet, mida Sydneys saab nüüd tunduvalt harvemini tehtud.

aasta alguses elasime veel Perthis ja nautisime kaunist päikesepaistet, mida Sydneys saab nüüd tunduvalt harvemini tehtud.

juba jaanuaris leidsid aset suured muutused ja algasid meie seiklused Sydneys.

juba jaanuaris leidsid aset suured muutused ja algasid meie seiklused Sydneys.

tutvusime Sydney linnaga

tutvusime Sydney linnaga

sai käidud ka ooperimajas sees Arvo Pärdi kontserti kuulamas.

sai käidud ka ooperimajas sees Arvo Pärdi kontserti kuulamas.

darling harbour, aborigeenid, koaalad ja Leonardo :)

darling harbour, aborigeenid, koaalad ja Leonardo🙂

Sydneysse jõudis ka kuulus pardike, mis mööda maailma ringi rändab.

Sydneysse jõudis ka kuulus pardike, mis mööda maailma ringi rändab.

Hiina uue aasta pidustused.

Hiina uue aasta pidustused.

Sydney monorail jättis hüvasti ja läks pensionile.

Sydney monorail jättis hüvasti ja läks pensionile.

Australia Day ilutulestik ja valguse ning muusika show oli vapustavalt ilus.

Australia Day ilutulestik ja valguse ning muusika show oli vapustavalt ilus.

unustamatu kohtumine Julie Andrewsiga. Ja nii need unistused vaikselt täituvadki :)

unustamatu kohtumine Julie Andrewsiga. Ja nii need unistused vaikselt täituvadki🙂

kahtlemata parim etendus, mida minu silmad näinud on - War Horse.

kahtlemata parim etendus, mida minu silmad näinud on – War Horse.

uued põnevad maitseelamused. olen ära proovinud nii känguruliha kui ka krokodilliliha ning vesiroosi juure ja üldiselt olen hakanud palju tervislikumalt toituma, tänu milllele on mul palju rohkem energiat, parem tuju, tervemad juuksed ja kaunim nahk. jätkan samas vaimus aastas 2014.

uued põnevad maitseelamused. olen ära proovinud nii känguruliha kui ka krokodilliliha ning vesiroosi juure ja üldiselt olen hakanud palju tervislikumalt toituma, tänu milllele on mul palju rohkem energiat, parem tuju, tervemad juuksed ja kaunim nahk. jätkan samas vaimus aastal 2014.

ja taaskord avanes mul võimalus oma lemmikloomade ehk siis kaelkirjakutega lähemalt suhelda ja neile maiustusi (porgandeid) lahkelt jagada. nad on ikka üliarmsad! :)

ja taaskord avanes mul võimalus oma lemmikloomade ehk siis kaelkirjakutega lähemalt suhelda ja neile maiustusi (porgandeid) lahkelt jagada. nad on ikka üliarmsad!🙂

kui vaid saaks neid koju kaasa võtta...

kui vaid saaks nad koju kaasa võtta…

Sydney Taronga Zoo oli tõsiselt suur ja ilus. Loomadki tundusid palju õnnelikumad ning sõbralikumad.

Sydney Taronga Zoo oli tõsiselt suur ja ilus. Loomadki tundusid palju õnnelikumad ning sõbralikumad.

sain endale lõpuks MacBook Air'i ja Bobbi Brown'i peitekreemi. Need ei ole küll aasta tipphetked, kuid rõõmustasid nad mind sellegipoolest päris palju :)

sain endale lõpuks MacBook Air’i ja Bobbi Brown’i peitekreemi. Need ei ole küll aasta tipphetked, kuid rõõmustasid nad mind sellegipoolest päris palju🙂

avaldasin esimest korda pildid endast ilme meigita. ma usun, et enamus minu sõpradest ja sugulastest pole mitte kunagi mind päris ilma meigita näinudki.

avaldasin esimest korda pildid endast ilme meigita. ma usun, et enamus minu sõpradest ja sugulastest pole mitte kunagi mind päris ilma meigita näinudki.

kolisime imekaunisse Sydney linnaosasse ja naudime siiani linnulaulu, kaunist vaadet rõdult ja toredaid jalutuskäike roheluses.

kolisime imekaunisse Sydney linnaosasse ja naudime siiani linnulaulu, kaunist vaadet rõdult ja toredaid jalutuskäike roheluses.

kolimisega leidsime ka endale uued sõbrad kaunite papagoide näol, kes siis nüüd meil rõdu peal igapäevased külalised on.

kolimisega leidsime ka endale uued sõbrad kaunite papagoide näol, kes siis nüüd meil rõdu peal igapäevased külalised on.

ma poleks iial uskunud, et vabas looduses elavad linnud nii julged ja sõbralikud on. paarile parimale sõbrale oleme jõudnud nimedki juba panna :)

ma poleks iial uskunud, et vabas looduses elavad linnud nii julged ja sõbralikud on. paarile parimale sõbrale oleme jõudnud nimedki juba panna🙂

home, sweet home.

home, sweet home.

Keijo sünnipäev oli väga vahva ja meeldejääv :)

Keijo sünnipäev oli väga vahva ja meeldejääv🙂

nii uskumatu kui see ka praegu ei tundu, siis alguses mulle ei meeldinud Sydney kohe üldse mitte ja ma ei jõudnud ära oodata millal siit edasi saab liikuda. Nüüd olen õppinud seda linna armastama ja võtan siit endaga kaasa kuhjaga kauneid mälestusi.

nii uskumatu kui see ka praegu ei tundu, siis alguses mulle ei meeldinud Sydney kohe üldse mitte ja ma ei jõudnud ära oodata millal siit edasi saab liikuda. Nüüd olen õppinud seda linna armastama ja võtan siit endaga kaasa kuhjaga kauneid mälestusi.

randa pole väga jõudnudki siin. küll ei ole ilma, küll ei ole aega. aga kui võimalust on, siis ikka üritame varbad liiva sisse vedada :)

randa pole väga jõudnudki siin. küll ei ole ilma, küll ei ole aega. aga kui võimalust on, siis ikka üritame varbad liiva sisse vedada🙂

Halloweeni ajal külastasime lõbustusparki. Ma pole ammu nii palju ehmatanud, nii palju naernud ja kiljunud. Väga lahe oli :)

Halloweeni ajal külastasime lõbustusparki. Ma pole ammu nii palju ehmatanud, nii palju naernud ja kiljunud. Väga lahe oli🙂

Virtsu jalgpalliklubi fännid ehk siis mina ja Keijo ooperimaja juures.

Virtsu jalgpalliklubi fännid ehk siis mina ja Keijo ooperimaja juures.

pliiatsid olen ka ikka mõned korrad kätte võtnud, kuigi tegelikult võiks ikka palju tihedamini seda teha.

pliiatsid olen ka ikka mõned korrad kätte võtnud, kuigi tegelikult võiks ikka palju tihedamini seda teha.

armas Kristiina jõudis ka lõpuks siia kuuma päikese kätte :)

armas Kristiina jõudis ka lõpuks siia kuuma päikese kätte🙂

toredad grilliõhtud kalli Derlikese ja teiste toredate inimestega :)

toredad grilliõhtud kalli Derlikese ja teiste toredate inimestega🙂

esimene jõulupidu oli see aasta üsna varajane, juba novembri alguses.

esimene jõulupidu oli see aasta üsna varajane, juba novembri alguses.

minu kallis elukaaslane on ikka korduvalt ja korduvalt suutnud mind see aasta üllatada, nii lillede kui kaunite kingitustega. olen üks õnnelik naine :)

minu kallis elukaaslane on ikka korduvalt ja korduvalt suutnud mind see aasta üllatada, nii lillede kui kaunite kingitustega. olen üks õnnelik naine🙂

aastal 2013 on mul olnud koguni mitu 'blond momenti'. ei ole lihtne tumepruune juukseid helepruuniks saada.

aastal 2013 on mul olnud koguni mitu ‘blond momenti’. ei ole lihtne tumepruune juukseid helepruuniks saada.

suitsupilved ja metsatulekahjud on Sydney elanike jaoks üsna tavaline nähtus. Hirmus :(

suitsupilved ja metsatulekahjud on Sydney elanike jaoks üsna tavaline nähtus. Hirmus😦

kaunis Sydney

kaunis Sydney

 

sai käidud ka Del Pierot vaatamas ja Sydney FC mängule kaasa elamas. Ja vahest naudime kaunist päikesepaistet oma pisikeses rannas.

sai käidud ka Del Pierot vaatamas ja Sydney FC mängule kaasa elamas. Ja vahest naudime kaunist päikesepaistet oma pisikeses rannas.

jõulud ja Austraalia ei sobi kohe kuidagi omavahel kokku. See on alati kõige nukram aeg minu jaoks siin . Mitte mingisugust jõulutunnet :(

jõulud ja Austraalia ei sobi kohe kuidagi omavahel kokku. See on alati kõige nukram aeg minu jaoks siin . Mitte mingisugust jõulutunnet😦

... ja nii see aasta 2013 mööduski. 2014 on tõenäoliselt tulemas veel põnevam ja sündmusterohkem. Juba veebruari lõpus saab meie Austraalia seiklus läbi ja algab suur puhkus ning ees ootab reis Balile ja Taisse. Ja siis lõpuks saabume taas kodumaale ning näeme oma kalleid sugulasi ning sõpru. Ootan väga-väga!

… ja nii see aasta 2013 mööduski. 2014 on tõenäoliselt tulemas veel põnevam ja sündmusterohkem. Juba veebruari lõpus saab meie Austraalia seiklus läbi ja algab suur puhkus. Ees ootab reis Balile ja Taisse. Ja siis lõpuks saabume taas kodumaale ning näeme oma kalleid sugulasi ning sõpru. Ootan väga-väga!

 

Lisa kommentaar

