So this is Christmas.

Ongi käes jõulud. Valmistasin mõnusa traditsioonilise õhtusöögi (hapukapsas, kartulisalat jne), vaatasin ‘Merry Madagascarit’ ja avasin oma jõulupakikese, aga jõulutunnet on null protsenti. Pigem oleks nagu jaanipäev, vihma sajab ja hetkel on umbes +24C sooja. 2013 aasta jõulud on minu jaoks ilmselt kõige halvemad jõulud, mis mul kunagi olnud on. Igatsen oma pere järgi tohutult palju ja sooviksin nii väga olla praegu nende lähedal. Järgmine aasta parandan seda viga.

Ma südamest loodan, et teil, minu armsad blogisõbrad, on rõõmsad ja rahulikud jõulud. Loodan, et olete ümbritsetud kallitest inimestest ja loodan, et teie jõulud on ilusad valged . Mina võin siin sellest ainult unistada.

Häid jõule ja suured kallid minu poolt teile kõigile!

christmaswishes

One thought on “So this is Christmas.

  1. Lumest võime ka meie siin Eestis ainult unistada😦 Praegu päike särab ja tunne on nagu oleks detsembri asemel aprill

Lisa kommentaar

