Suvi ja jõulud.

Täna oli jälle üks ääretult kuum suveilm. Kui ma peale lõunat töölt kodu poole hakkasin liikuma oli väljas +37C sooja. See tundub kõik jätkuvalt kuidagi vale ja sandaalidega higimull otsa ees jõulukingitusi otsida on veel eriti kummaline ja mina ei taha kuidagi sellega harjuda. See aasta tulevad küll töised pühad, kuid ma ei kurda. Keegi peab ju tööd ka tegema🙂 Ja pealegi ootab mind juba mõne kuu pärast ees üsna pikk puhkus. Armastan jõuluaega, aga ilma pereta ja krabisevate ahjupuudeta, kuuse lõhnata, villaste sokkideta ning ilma lumeta pole seda sooja jõulutunnet😦 Ehk järgmine aasta õnnestub seda viga parandada.

mina ja päike tõuseme ikka tavaliselt samal ajal :)

mina ja päike tõuseme ikka tavaliselt samal ajal🙂

aeg on välja võtta päiksevarjud, mitte vihmavarjud :)

aeg on välja võtta päiksevarjud, mitte vihmavarjud🙂

all

oh kuusepuu, oh kuusepuu...

oh kuusepuu, oh kuusepuu…

IMG_1802

minu kingid on pakitud  ja nüüd võib rahumeeli jõulueelsest ostuhullusest eemale hoida.

minu kingid on pakitud ja nüüd võib rahumeeli jõulueelsest ostuhullusest eemale hoida.

õhtul kell 21 ikka veel 27 kraadi sooja

õhtul kell 21 ikka veel 27 kraadi sooja

 

 

 

 

Lisa kommentaar

