Minu tegemised (Detsembri algus)

Meil on siin suvi käes ja ootame rõõmsalt jõule ning aastavahetust. Nagu ikka ei ole mul mitte mingit jõulutunnet😦 See on muidugi kurb, sest armastan jõuluaega nii väga, aga ma tean, et kui see imeline püha ükskord möödas on, siis olen ma õnnelik, et päike paistab ja hakkan suve nautima🙂

Lisan jällegi mõned pildid kommentaaridega, mis detsembri alguses tehtud.

meil on nüüd suvi!!! jeiiiii! mõnus! :D

meil on nüüd suvi!!! jeiiiii! mõnus!😀

kuigi tihti Sydney suvised ilmad on just sellised, on siin juba väga kuum

kuigi tihti Sydney suvised ilmad on just sellised, on siin juba väga kuum

minu kallis Keijo ei väsi mind üllatamast ja tõi mulle killukese suve tuppa, et ma ikka rõõmus oleksin :)

minu kallis Keijo ei väsi mind üllatamast ja tõi mulle killukese suve tuppa, et ma ikka rõõmus oleksin🙂

veel viimased kuud Sydneys, siis reisima ja euroopasse tagasi ;)

veel viimased kuud Sydneys, siis reisima ja euroopasse tagasi😉

naudime seda mõnusat soojamaa elukest siin veel nii kaua kui jõuame

naudime seda mõnusat soojamaa elukest siin veel nii kaua kui jõuame

ettevalmistused suureks märtsikuu reisiks. varusime igaks juhuks isegi sellist põnevat asja nagu paberišampooni (see muutub kraani all tavaliseks šampooniks). ideaalne reisimiseks ja hädaolukordadeks :)

ettevalmistused suureks märtsikuu reisiks. varusime igaks juhuks isegi sellist põnevat asja nagu paberišampooni (see muutub kraani all tavaliseks šampooniks). ideaalne reisimiseks ja hädaolukordadeks🙂

kõik pakid, mis ma see kuu kätte olen saanud, ei ole kahjuks nii toredad olnud nagu see eelmine. siin on siis mu lemmik lauvärvikomplekt Austraalia firmalt Australis, mis ma plaanisin lisada M-box'i, aga kahjuks sain täiesti purunenud toote ja asendus jõudis liiga hilja kohale. Sorry Svea! :(

kõik pakid, mis ma see kuu kätte olen saanud, ei ole kahjuks nii toredad olnud nagu see eelmine. siin on siis mu lemmik lauvärvikomplekt Austraalia firmalt Australis, mis ma plaanisin lisada M-box’i, aga kahjuks sain täiesti purunenud toote ja asendus jõudis liiga hilja kohale. Sorry Svea!😦

on aeg hakata rannafiguurile mõtlema (või õigemini viimane aeg :D)

on aeg hakata rannafiguurile mõtlema (või õigemini viimane aeg :D)

üks mu viimase aja lemmikuid ongi see värske salat kana ja munaga

üks mu viimase aja lemmikuid ongi see värske salat kana ja munaga

suvi ja jäätis (superhea jäätis)

suvi ja jäätis (superhea jäätis)

tööle minnes leidsin sellise armsa linnupoja lillepotist

tööle minnes leidsin sellise armsa linnupoja lillepotist

Virtsu Jalgpalliklubi toetajad ooperimaja juures :)

Virtsu Jalgpalliklubi toetajad ooperimaja juures🙂

härra Metsaalt jalutab :)

härra Metsaalt jalutab🙂

ja enne jõule kukkus meile selline kingitus sülle. poodi ilmusid viinerid, mis meenutavad päris eesti viinereid. väga mõnus jõuluprae ja kapsa kõrvale.

ja enne jõule kukkus meile selline kingitus sülle. poodi ilmusid viinerid, mis meenutavad päris eesti viinereid. väga mõnus jõuluprae ja kapsa kõrvale.

nii lihtsad asjad teevad vahest nii rõõmsaks :D

nii lihtsad asjad teevad vahest nii rõõmsaks😀

meie jõulukuusk töö juures

meie jõulukuusk töö juures

jõuluvanad teevad ka juba hoolega sooja. Santa Run Sydney's :)

jõuluvanad teevad ka juba hoolega sooja. Santa Run Sydney’s🙂

mõned magusad maiustused

mõned magusad maiustused

IMG_1773

ja midagi magusat ka huultele.

ja midagi magusat ka huultele.

üks vahva BBQ Derli juures

üks vahva BBQ Derli juures

istun ja mõtisklen puu all

istun ja mõtisklen puu all

varsti ongi juba jõulud

varsti ongi juba jõulud

 

Lisa kommentaar

