Minu tegemised (November)

Ma olen pisut laisaks jälle jäänud nende postituste lisamistega. Mis siis vahepeal toimunud on. Toon teieni mõned hetked ja sündmused, nagu ikka piltide ja videote abiga😉

kevad on Sydney's ilus. vihmane, aga ilus

Kevad on Sydneys ilus. Vihmane, aga ilus.

Udu, suits ja vihm iseloomustavad minu meelest kõige paremini seda elu praegu siin. Ei ole siin Austraalias ainult päike, päike, päike, nagu paljud arvavad.

Udu, suits ja vihm iseloomustavad minu meelest kõige paremini seda elu praegu siin. Ei ole siin Austraalias ainult päike, päike, päike, nagu paljud arvavad.

Las kallab, minus on ikka tuju hea :)

Las kallab, minul on ikka tuju hea🙂

Hommikuti tööle jalutades tervitavad mind sellised kummalised linnud.

Hommikuti tööle jalutades tervitavad mind sellised kummalised linnud.

Ja oma rõdu peal võib aeg-ajalt uusi külalisi kohata. See valge kakaduu on tunduvalt suurem kui minu papagoid ja kui aus olla siis tema mustad silmad ja klaasistunud pilk olid isegi natukene hirmutavad. Aga muidu päris ilus lind.

Ja oma rõdu peal võib aeg-ajalt uusi külalisi kohata. See valge kakaduu on tunduvalt suurem kui minu papagoid ja kui aus olla siis tema mustad silmad ja klaasistunud pilk olid isegi natukene hirmutavad. Aga muidu päris ilus lind.

Sõbrakesed kaunistavad lillepotti :)

Sõbrakesed kaunistavad lillepotti🙂

Kui päike paistab on muidugi mu rõdu eriti populaarne.

Kui päike paistab on muidugi mu rõdu eriti populaarne.

Minu kaks parimat tulevad ka siis õhtusöögile kui vihma sajab. Kahju neist lausa. Aga nad nii vapralt seisavad vihma ja tuule käes.

Minu kaks parimat tulevad ka siis õhtusöögile kui vihma sajab. Kahju neist lausa. Aga nad nii vapralt seisavad vihma ja tuule käes.

Ma usun et neil on tegelikult nimed juba olemas, aga mina otsustasin neile oma nimed panna. Punasema kõhuga ja julgem sõber on Conrad ja kollasem ja suurem sõbrake on nüüd edaspidi Chuck.

Ma usun et neil on tegelikult nimed juba olemas, aga mina otsustasin neile oma nimed panna. Punasema kõhuga ja julgem sõber on Conrad ja kollasem ja suurem sõbrake on nüüd edaspidi Chuck.

Üks mitte nii meeldiv külaline röövis meie une terveks ööks. Mr. Huntsman.

Üks mitte nii meeldiv külaline röövis meie une terveks ööks. Mr. Huntsman.

Olen vetikatest sõltuvuses. Nii väga maitsevad. Neid maitsestatud vetikalehti on väga mõnus krõpsude asemel krõbistada. Ja loomulikult miljon korda tervislikum.

Olen vetikatest sõltuvuses. Nii väga maitsevad. Neid maitsestatud vetikalehti on väga mõnus krõpsude asemel krõbistada. Ja loomulikult miljon korda tervislikum.

Kui söömisest rääkida, siis õnnestus mul ära proovida ka krokodilli liha. Siin Sydneys on see paras luksus. Kilo maksab 70 dollari ringis.

Kui söömisest rääkida, siis õnnestus mul ära proovida ka krokodilli liha. Siin Sydneys on see paras luksus. Kilo maksab umbes 70 dollarit.

Krokodilli liha on muidu päris maitsev. Känguru liha ei avaldanud mulle erilist muljet, aga krokodill oli mõnusa maitsega (meenutas nagu kana ja samas kala), raske kirjeldada seda suutäit. Aga soovitan proovida kui võimalus avaneb. Täitsa söödav ;)

Krokodilli liha on muidu päris maitsev. Känguru liha ei avaldanud mulle erilist muljet, aga krokodill oli mõnusa maitsega (meenutas nagu kana ja samas kala), raske kirjeldada seda suutäit. Aga soovitan proovida kui võimalus avaneb. Täitsa söödav😉

Juuksed on pärast lõikust tervemad ja ilusamad.

Juuksed on pärast lõikust tervemad ja ilusamad.

Hea abimees on ka Tangle Teezer. Juuksehari millest palju räägitakse ja ma julgen ka seda kiita. Ei lõhu juukseid ja teeb ka märgade juuste kammimise nauditavaks.

Hea abimees on ka Tangle Teezer. Juuksehari millest palju räägitakse ja ma julgen ka seda kiita. Ei lõhu juukseid ja teeb ka märgade juuste kammimise nauditavaks.

Linn särab jõulukaunistustes, aga jõulutunnet ei tulnud mul siin eelmisel aastal ja vaevalt et seegikord tuleb.

Linn särab jõulukaunistustes, aga jõulutunnet ei tulnud mul siin eelmisel aastal ja vaevalt et seegikord tuleb.

See kaubamaja on jõulukuuse tuppa toomist väga tõsiselt võtnud :)

See kaubamaja on jõulukuuse tuppa toomist väga tõsiselt võtnud🙂

Vahepeal peeti töö juures ära ka jõulupidu. Päris lõbus üritus oli :D

Vahepeal peeti töö juures ära ka jõulupidu. Päris lõbus üritus oli😀

Selline vaade siis restoranist kus jõulupidu pidasime. 15.korrusel ja vaatega ooperimajale.

Selline vaade siis restoranist kus jõulupidu pidasime. 15.korrusel ja vaatega ooperimajale.

Vahest õnnestub mul ikka kauneid päikeseloojanguid ka nautida.

Vahest õnnestub mul ikka kauneid päikeseloojanguid ka nautida.

IMG_1894

1377609_10151652217271548_1734248013_n

Jälle üks vaade rõdult.

Jälle üks vaade rõdult.

Üks tore õhtu Derlikese ja teistega :) Vabandan uduse pilgu pärast :D

Üks tore õhtu Derlikese ja teistega🙂 Vabandan uduse pilgu pärast😀

Käisime Keijoga jalgpalli vaatamas. Lisan väikse kokkuvõtva video ka siia pildi alla. Kui viitsimist on, võite vaadata.

Käisime Keijoga jalgpalli vaatamas. Lisan väikse kokkuvõtva video ka siia pildi alla. Kui viitsimist on, võite vaadata.

Enamuse vabast ajast olen aga tänu vihmastele ja suitsustele ilmadele mõnusalt kodus veetnud.

Enamuse vabast ajast olen aga tänu vihmastele ja suitsustele ilmadele mõnusalt kodus veetnud.

Võtsin vahepeal jälle kätte oma pliiatsid ja hakkasin joonistama. See on siin minu sirgelduse algus. Kui päris valmis saab, siis ehk näitan teile ka ;)

Võtsin vahepeal jälle kätte oma pliiatsid ja hakkasin joonistama. See on siin minu sirgelduse algus. Kui päris valmis saab, siis ehk näitan teile ka😉

Olen vahepeal mõne raamatu vahelduseks kätte võtnud.

Olen vahepeal mõne raamatu vahelduseks kätte võtnud.

Ja lillede eest hoolitsenud.

Ja lillede eest hoolitsenud.

Suhtlen ikka oma sõbrakestega.

Suhtlen ikka oma sõbrakestega.

Ja naudin oma elukest siin imelises Austraalias :)

Ja naudin oma elukest siin imelises Austraalias🙂

Ja pärast tööpäeva olen ma tavaliselt nii väsinud, et ei jõua ja ei viitsigi väga kuskil käia. Aga vahest on hea lihtsalt puhata ja patareisid laadida ;)

Ja pärast tööpäeva olen ma tavaliselt nii väsinud, et ei jõua ja ei viitsigi väga kuskil käia. Aga vahest on hea lihtsalt puhata ja patareisid laadida, kas pole?😉

 

2 thoughts on “Minu tegemised (November)

    • I wish we had snow, but just for Christmas. I’m sure I will be enjoying sunshine and summer as soon as Christmas is over🙂 And thanks Lucine, I will check out Your giveaway😉 All the best to You!

Lisa kommentaar

