Minu kauni naha saladus

Mina olen siis üks nendest inimestest, kellel ei ole alati näonahk tervisest pakatanud ja kaunilt säranud. Mul on rasuse poole kalduv kombineeritud nahk ning alates sellest ajast kui olin teismeline olen ikka oma nahaga vaeva näinud ja eks selle tõestuseks võib näha pisikesi armikesi. Ma tõesti ei tea kas need meetodid ja tooted nüüd igaühele sobivad, kuid tahan teile avaldada saladuse kuidas mina oma näonaha korda sain. Lõpuks. Oleks vaid keegi mulle 15 aastat tagasi neid nõuandeid andnud, siis ehk poleks mul neid armikesi ja võitlusjälgi ka näos praegu. Aga see selleks. Tähtis on see, et lõpuks ometi tunnen ennast suurepäraselt ja ma ei pea midagi varjama. Kirjutan selle postituse just selleks, et ehk aitavad minu nõuanded kedagi veel, kes sarnaselt minuga on aastaid unistanud kaunist siledast ning tervest näonahast. Unistustega on see tore asi, et nad kipuvad täituma😉

IMG_2124

Minu näonaha kaks väga head sõpra on sidrun ja mesi. Lõikan värske mahlase sidruni pooleks ja määrin selle lõikepinna meega kokku ning ringikujuliste liigutustega masseerin paar minutit sidruniga nägu. Lisaks sellele et see toidab kenasti nahka, aitab ta vabaneda surnud naharakkudest ja nahk on tõesti pärast seda uskumatult värske ja pehme.

skin secrets

Üheks suurimaks probleemiks olid minu jaoks alati pisikesed punnikesed otsaesisel. Nad olid sellised kavalad, et ega kaugelt ei olnud nad kuigi väljapaistvad, kuid mina teadsin ikka alati, et nad seal on ja käega katsudes oli tunda seda ‘mägist maastikku’. Tänu järgmisele komplektile vabanesin sellest ‘maastikust’ täielikult ja seda juba peale nädalast kasutamist.

merit skin care secrets1

Julgen neid tooteid tõsiselt soovitada. Ma ei tea küll kas neid Eestis müüakse, kuid kindlasti on neid võimalik kõikvõimsa interneti teel online poodidest tellida. See komplekt maksis kokku umbes 30 dollarit kui ma ei eksi (see on siis umbes 21 eurot). Väga soodne ja tõhus komplekt. Need kolm toodet moodustavad ideaalse koosluse ja minu nahk tõesti armastab neid. Ma kasutan neid õhtuti kui töölt tulen ja dušši all käidud. Kõigepealt eemaldan meigieemaldusvahendiga meigi ja siis pesen nägu Cetaphil Oily Skin Cleanser’iga, mis eemaldab nahalt üleliigse rasu ja puhastab kenasti. Seejärel kannan nahale pisut Benzac AC 2.5% geeli. Kuna see on aknet raviv geel ja kuivatab nahka, siis on väga tähtis nahka pärast korralikult niisutada. Mina alati kartsin kasutada rikkalikult niisutavaid kreeme, sest nagu ma juba mainisin on mu nahk pigem pisut rasuse poole kalduv ja ma kartsin, et need teevad mu naha veel eriti rasvaseks. Kasutasin alati rasusele nahale mõeldud matistavaid kreeme ja pigem üritasin nahka kuivatada. Terve nahk on aga toidetud ja niisutatud, mitte kuiv ja kestendav!

Üks minu lemmkuid tooteid naha niisutamiseks on Rosehip Oil (kibuvitsaõli). See on üks superhea looduslik õli, mis niisutab, toidab, ravib ning rahustab nahka. Mina kannan seda näole ööseks, enne magama minekut kui hambad ja nägu pestud ning nahk veel pisut märg, masseerin paar tilka õli õrnalt näole. Jällegi eelistan ma kallitele seerumitele ja kreemidele looduslikku vahendit ja vähemalt minu nahk on mulle selle eest tänulik.

img_0204

Ma usun, et meil kõigil on olnud hommikuid, kus peeglisse vaadates tervitab meid mõni punnike. Kellel on neid hommikuid rohkem, kellel vähem. Clearasil Ultra Rapid Action padjakeste abiga saab ootamatutest külalistest kiirelt lahti. Kui te ei ole neid veel kasutanud ja kui teid aeg-ajalt kiusavad vistrikud ja mustpead, siis kindlasti proovige. Parim toode, mis ma olen nendeks hädaolukordadeks leidnud ja ma olen proovinud päris palju igasuguseid pulki ja kreeme.

IMG_1949

Ja veel üks tore kooslus, mida ma kasutan kord nädalas või iga kahe nädala tagant naha koorimiseks on nõiapuuvee ja söögisooda segu. Segan neist kahest kokku pasta ning kannan selle õrnalt ringikujuliste liigutustega nahale (muidugi õrna silmaümbruspiirkonna jätan puutumata) masseerides seda niimoodi 1-2 minutit ning seejärel jätan segu mõneks minutiks veel nahale seisma. Pesen näo leige veega ja tulemus on tõesti super. Kõiki komedoone see kindlasti ei eemalda, kuid nahk on märgatavalt puhtam, pingul, pehme ja sile. Nii lihtne. Proovige😉 Nõiapuuvee asemel võib ka lihtsalt tavalist vett kasutada.merit skin care secrets2

Need on siis minu naha parimad sõbrad. Ehk leiate teiegi neist abi. Mul pole kunagi olnud nii ilusat näonahka kui praegu ja ma päris ausalt ei uskunud, et ühel heal päeval võib ka mulle peeglist vastu vaadata kauni sileda näonahaga enesekindel ja särav naine. Aga siin ta on🙂

5 thoughts on “Minu kauni naha saladus

    • See küsimus tekkis vist nii mõnelgi lugejal. Kuna ma elan praegu Austraalias, siis siit ma ta leidsingi http://www.chemistwarehouse.com.au/product.asp?id=62889&pname=Cetaphil+Clear+Skin+Acne+Pack . Nii palju kui ma sealt kodulehelt välja lugesin, siis peaks olema võimalik Eestisse ka tellida, kuid kui suur on postikulu seda ma ei oska küll öelda. Cetaphili tooteid Eestis ei müüda vist veel jah. Kui teil on aga mõni sõber või tuttav reisimas näiteks Inglismaale, siis paluge sealt tuua. Inglismaal müüakse Cetaphili tooteid poes nimega Boots. Kas ka Eestile lähemalt kuskilt on neid tooteid saada, ma ei oskagi kahjuks öelda. Ehk on Google’i abiga võimalik mõni parem variant leida. Või paluge mõnel Austraalias elaval sõbral / tuttaval see komplekt teie jaoks osta ja saata (kasvõi minul). Benzac AC geeli on võimalik ilma kalli saatekuluta tellida näiteks järgmiselt lehelt http://retinacreamuk.com/benzac-ac-gel/

Lisa kommentaar

