27.10.13

Tsau kõigile!

Eile oli üks väga vahva laupäev.

Ma lasen piltidel taaskord enda eest rääkida.

päev algas mõnusa jalutuskäiguga

päev algas mõnusa jalutuskäiguga

kaunis kevad on praegu Sydneys ja puud õitsevad nii kenasti. ma ei tea ainult, mis puud need on :D

kaunis kevad on praegu Sydneys ja puud õitsevad nii kenasti. ma ei tea ainult, mis puud need on😀

iga päev tööle minnes ja täält koju tulles jääb mulle silma see puu kummaliste õitega. päris lahe on ju.

iga päev tööle minnes ja töölt koju tulles jääb mulle silma see puu kummaliste õitega. päris lahe on ju.

armastan loodust

armastan loodust

siis me läksime Keijoga Milsons Point'i, kus on imeilus vaade ooperimajale ja linnale ning kus on mõnus pikniku pidada ja lihtsalt istuda ja kaunist ilma nautida.

siis me läksime Keijoga Milsons Point’i, kus on imeilus vaade ooperimajale ja linnale ning kus on mõnus pikniku pidada ja lihtsalt istuda ja kaunist ilma nautida.

meie lõuna silla all

meie lõuna silla all

Harbour bridge'i all

Harbour bridge’i all

üks tore kutsu

üks tore kutsu

ma ei oska rahulikult olla kui armsad koerad mööda kõnnivad. armastan koeri nii palju! :)

ma ei oska rahulikult olla kui armsad koerad mööda kõnnivad. armastan koeri nii palju!🙂

laev ja ooperimaja

laev ja ooperimaja

võrratu vaade

võrratu vaade

ilmad on nüüd pisut jahedamaks läinud. kuid mul on selle üle väga hea meel. need hirmsad tuletormid on maha rahunenud ja taas on Sydney taevas sinine

ilmad on nüüd pisut jahedamaks läinud. kuid mul on selle üle väga hea meel. need hirmsad tuletormid on maha rahunenud ja taas on Sydney taevas sinine

ka kala on võimalik ooperimaja juures püüda :)

ka kala on võimalik ooperimaja juures püüda🙂

ja siis seadsime Keijoga sammud lõbustuspargi poole

ja siis seadsime Keijoga sammud lõbustuspargi poole

puhkan jalga enne suurt seiklust lõbustuspargis

puhkan jalga enne suurt seiklust lõbustuspargis

ilus laupäev, ilus Sydney

ilus laupäev, ilus Sydney

Luna Park Sydneys. Ma tõesti ei mäletagi millal ma viimati lõbustuspargis käisin. See võis olla ilmselt umbes siis kui ma veel Viljandis elasin ja koolis käisin. Ilmselt oli see üks suvine Tivoli tuur :D Ühesõnaga see oli väga-väga ammu :)

Luna Park Sydneys. Ma tõesti ei mäletagi millal ma viimati lõbustuspargis käisin. See võis olla ilmselt umbes siis kui ma veel Viljandis elasin ja koolis käisin. Ilmselt oli see üks suvine Tivoli tuur😀 Ühesõnaga see oli väga-väga ammu🙂

sissekäigu juures kohtasime pulmalisi, kes muide ka pulmapidu lõbustuspargis asuvas restoranis tähistasid. Kummaline minu meelest, aga samas see jääb kindlasti hästi meelde :)

sissekäigu juures kohtasime pulmalisi, kes muide ka pulmapidu lõbustuspargis asuvas restoranis tähistasid. Kummaline minu meelest, aga samas see jääb kindlasti hästi meelde🙂

kaunis pruut

kaunis pruut

eile oli lõbustuspark Halloweeni teemaline ja eks see meid sinna tõmbaski

eile oli lõbustuspark Halloweeni teemaline ja eks see meid sinna tõmbaski

juba pileti järjekorras võis lahedaid tegelasi kohata :)

juba pileti järjekorras võis lahedaid tegelasi kohata🙂

lõbustuspargis unustad ära et oled juba täiskasvanu :)

lõbustuspargis unustad ära et oled juba täiskasvanu🙂

kui ma noorem olin, armastasin tohutult õudusfilme ja meil oli isegi traditsioon sõbrannaga, et iga reede käisime video laenutuses (jah, kunagi olid sellised kohad veel populaarsed :D) ja laenutasime 2 õudukat ja ühe komöödia ja siis mugisime arbuusi ja jäätist ja piilusime padja tagant õudukaid :) pean tunnistama, et mind pole väga ammu juba niimoodi ehmatatud ja ma pole niimoodi kiljunud nagu eile lõbustuspargis. Keijole tegi see muidugi palju nalja kuidas kostüümides õudusfilmide tegelased mind pimedas pargis ootamatult ehmatasid koguaeg :)

kui ma noorem olin, armastasin tohutult õudusfilme ja meil oli isegi traditsioon sõbrannaga, et iga reede käisime video laenutuses (jah, kunagi olid sellised kohad veel populaarsed :D) ja laenutasime 2 õudukat ja ühe komöödia ja siis mugisime arbuusi ja jäätist ja piilusime padja tagant õudukaid🙂 pean tunnistama, et mind pole väga ammu juba niimoodi ehmatatud ja ma pole niimoodi kiljunud nagu eile lõbustuspargis. Keijole tegi see muidugi palju nalja kuidas kostüümides õudusfilmide tegelased mind pimedas pargis ootamatult ehmatasid koguaeg🙂

Freddy suutis mind kokku 3 korda ehmatada. Uskumatult hea kostüüm oli tal. Ja see Hollywood Horror house oli tõsiselt õudne. Me pidime läbi kõndime erinevatest tubadest, mis olid kõik erinevate õudusfilmide järgi kujundatud. The Ring, Saw ja palju-palju muud. Texas Chainsaw Massacre oli minu jaoks juba liig, mõned tegelased olid oma rolli liiga hästi sisse elanud :) Ma lõpus lihtsalt jooksin majast välja. Keijo naeris nii, et pisarad silmas (kuigi tegelikult ma arvan, et eks tal oli ka päris õudne)

Freddy suutis mind kokku 3 korda ehmatada. Uskumatult hea kostüüm oli tal. Ja see Hollywood Horror house oli tõsiselt õudne. Me pidime läbi kõndime erinevatest tubadest, mis olid kõik erinevate õudusfilmide järgi kujundatud. The Ring, Saw ja palju-palju muud. Texas Chainsaw Massacre oli minu jaoks juba liig, mõned tegelased olid oma rolli liiga hästi sisse elanud🙂 Ma lõpus lihtsalt jooksin majast välja. Keijo naeris nii, et pisarad silmas (kuigi tegelikult ma arvan, et eks tal oli ka päris õudne)

see oli igatahes väga õige päev Luna Park'i külastamiseks.

see oli igatahes väga õige päev Luna Park’i külastamiseks.

lõbustuspargi sissepääs, Olympic pool, Harbour bridge ja ooperimaja kõik ühes kaadris :)

lõbustuspargi sissepääs, Olympic pool, Harbour bridge ja ooperimaja kõik ühes kaadris🙂

mõni kaunis õhtune vaade veel

mõni kaunis õhtune vaade veel

IMG_1651

IMG_1655

ja see mänguhimuline kiisu otsustas koduteel meie ette ennast siruli visata :D

ja see mänguhimuline kiisu otsustas koduteel meie ette ennast siruli visata😀

Ja kuna minu video postitused teile meeldisid, otsustasin tihedamini filmima hakata. Järgmises postituses jõuab teieni ka video eilsest päevast. Hoidke silm peal😉 Kaunist pühapäeva ja palju ehmatusi teile! Ärge unustage Halloweeni ajal õudusfilme vaadata😉

Lisa kommentaar

