Video! M-box’i loosimise küsimused ja vastused. Osa 2

Täna toon siis teieni teise osa videost. Kui teil on veel esimene vaatamata, siis  saate seda teha SIIN

Ja võtke kindlasti osa uuest loosimisest! Mis selleks tegema peab, et loosimises osaleda, võite lugeda minu eelmisest postitusest, mille leiate SIIT . Kuigi mulle meeldib jätta M-box’i sisu alati üllatuseks, siis ma võin nii palju öelda, et kui mina võidaksin sellise karbikese, siis ma oleksin kindlasti väga õnnelik🙂 Aga rohkem ma vihjeid ei anna, sest üllatused on toredad😉

Ilusat nädala algust ja head video vaatamist!😉

 

2 thoughts on “Video! M-box’i loosimise küsimused ja vastused. Osa 2

  1. Kaks korda küsiti sarnast küsimust – missugune reisitud maadest on kõige rohkem muljete avaldanud? Esimene kord vastasid, et Norra ja teine kord Austraalia või sain mina midagi valesti aru ?😀

    • said õigesti aru. oleksin pidanud ehk selgemalt väljendama ennast. Norra on alati nr 1 ehk lemmik olnud, kuid kui üldmuljest rääkida (elutingimused, inimesed jne, millest ma ka räägin), siis parima mulje on jätnud Austraalia. minu arust siis Norra kauneim turismireisi jaoks ja Austraalia elamiseks. loodan et said nüüd selle täpsustusega aru, mis ma mõtlesin😉

Lisa kommentaar

