Kevad Sydneys

Ma ikka vahelduva eduga üritan postitusi ka teha. Ei teagi kohe kust alustada. Ehk võtan pildid appi ja eks näete ise, millega ma tegelenud olen😉

olen palju aega veetnud kodus ja nautinud seda ilu, mida põhja Sydney mulle pakub.

olen palju aega veetnud kodus ja nautinud seda ilu, mida põhja Sydney mulle pakub.

siin kõrgel mäe otsas ülemisel korrusel ma elangi

siin kõrgel mäe otsas ülemisel korrusel ma elangi

naabrid on mul suht tagasihoidlikud nagu näete :)

naabrid on mul suht tagasihoidlikud nagu näete🙂

siin on meie pisike erarand, kus on alati mõnus ja vaikne.

siin on meie pisike erarand, kus on alati mõnus ja vaikne.

see on meie pisikese rannakese pilt rõdu pealt vaadates

see on meie pisikese rannakese pilt rõdu pealt vaadates

päikeseloojangud on siin lihtsalt muinasjutuliselt kaunid. unustan ennast tihti rõdule või akna alla seda ilu imetlema.

päikeseloojangud on siin lihtsalt muinasjutuliselt kaunid. unustan ennast tihti rõdule või akna alla seda ilu imetlema.

jälle üks kaunis päikeseloojang

jälle üks kaunis päikeseloojang

ma ei ole ainus, kes seda vaadet naudib siin

ma ei ole ainus, kes seda vaadet naudib siin

romantiline hetk tabatud

romantiline hetk tabatud

IMG_0018

IMG_0023

mulle meeldib kui mind ümbritsevad lilled: kodus, rõdul, aias.

mulle meeldib kui mind ümbritsevad lilled: kodus, rõdul, aias.

õnneks mul on nii armas mees, kes ikka päris tihti juba lilli toob. nii vähe on õnneks vaja :)

õnneks mul on nii armas mees, kes ikka päris tihti juba lilli toob. nii vähe on õnneks vaja🙂

lihtsalt üks ilus kevadine puu

lihtsalt üks ilus kevadine puu

rõdul õitseb meil passionfruit. ja ei tulegi selle puuvilja nimi eesti keeles meelde. vabandan.

rõdul õitseb meil passionfruit. ja ei tulegi selle puuvilja nimi eesti keeles meelde. vabandan.

kaunistab aeda meil

kaunistab aeda meil

vahest võtame ette mõnusaid jalutuskäike kallimaga

vahest võtame ette mõnusaid jalutuskäike kallimaga

ja vahest ta väsib ära :)

ja vahest ta väsib ära🙂

vahest naudime rõdul toredaid grillimise õhtuid.

vahest naudime rõdul toredaid grillimise õhtuid.

Derli käis meil külas

Derli käis meil külas

ja tõesti väga lõbus ja tore õhtu oli, nagu näha :D

ja tõesti väga lõbus ja tore õhtu oli, nagu näha😀

natuke saime ka maiustada. armas sõber saatis meile kodumaalt Nurri :) see oli nii armas üllatus.

natuke saime ka maiustada. armas sõber saatis meile kodumaalt Nurri🙂 see oli nii armas üllatus.

justkui elaksin uuesti Wimbledonis. aga ei, see märgike kaunistab täiesti juhuslikult minu kööginurka :)

justkui elaksin uuesti Wimbledonis. aga ei, see märgike kaunistab täiesti juhuslikult minu kööginurka🙂

nüüd on meil siis see mõnus soe kevad käes ja päike annab mõnusat energiat, et jälle ringi reisida ja austraaliat nautida, nii kaua kui veel võimalik. ehk õnnestub rohkem postitusi ka üles panna nüüd jälle. ma ei luba midagi, aga lootust on ;)

nüüd on meil siis see mõnus soe kevad käes ja päike annab mõnusat energiat, et jälle ringi reisida ja austraaliat nautida, nii kaua kui veel võimalik. ehk õnnestub rohkem postitusi ka üles panna nüüd jälle. ma ei luba midagi, aga lootust on😉

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lisa kommentaar

