Milliseid ilutooteid mina kasutan, soovitan ja armastan?

merit

Otsustasin tutvustada teile ilutooteid, mida ma hetkel kasutan. Ma olen väga valiv jumestustoodete koha pealt ja mul on aastatega välja kujunenud omad lemmikud. Olen proovinud päris palju erinevaid tooteid ja kuna meikimine on minu jaoks sama loomulik igapäevane osa nagu hammaste pesemine, siis valin hoolikalt mulle sobivaid tooteid ning kui miski ei sobi või ei meeldi, siis saab see ka üsna kiirelt välja vahetatud. Ma ei vali kunagi tooteid hinna järgi. Mida kallim, seda parem, ei pea minu meelest ilutoodete juures paika. Pigem ikka tuleb leida iseendale just need sobivad ja õiged tooted. Mu kollektsioon ei ole just eriti suur, sest selleks pole vajadust. Armastan lihtsust ja loomulikkust. Less is more.

Teen siis kiire ülevaate, ja kui teil tekib küsimusi või soovitusi, siis võite julgelt mulle kirjutada. Ma olen ise leidnud nii mõnegi suurepärase toote just piiludes teiste naiste meigikotikestesse. Kes teab, võib-olla leiad Sinagi minu ilutoodete seast miski, mida proovida ja millest kujuneb üks Sinu uutest lemmikutest😉

Alustan siis meigitoodetega.

Meigi aluskreemid:

Models Prefer Mattifying Primer

L’Oreal Base Magique Transforming Smoothing Primer

Face Of Australia Eye Primer Matte

Igapäevaselt ma meigi aluskreeme ei kasuta. Ainult siis kui on kuskile välja minek ja vajan tugevamat ja püsivamat meiki. Või siis kui tean, et läheb pildistamiseks või filmimiseks ja soovin, et mu jumestuskreem paremini näol püsiks ja matt jume säiliks.

meigi aluskreemid

Peitekreemid:

Bobbi Brown Creamy Concealer Kit (Sand/Pale Yellow)

Napoleon Perdis NP Concealer Set 

Rimmel Match Perfection 2 in 1 Concealer with Highlighter (Natural Beige)

Mirenesse Icon Sealer 24hr Concealer

Garnier BB Cream Miracle Skin Perfector Eye Roll-on (Light)

Igapäevaselt ma kasutan Garnier’i pisikest Eye Roll-on‘i ja Mirenesse peitekreemi silmade all. Jällegi Bobbi Brown‘i peitekreemi kasutan kui vajan suuremat katvust ja püsivust. See on kahtlemata parim peitekreem, mida olen kunagi kasutanud ja ma olen tõesti päris paljusid erinevaid proovinud. Napoleon Perdis‘ peitekreemide paletti kasutan siis kui on vaja kangekaelsemaid punnikesi peita ja Rimmel‘i peitekreem seikleb minuga igapäevaselt kaasas kui on vaja kuskil midagi kohendada aga üldiselt peale seda kui ostsin Bobbi Brown‘i peitekreemi ja Garnier Eye Roll-On‘i kasutan seda väga harva. Ilmselt peabki ühe pisikese Roll-On‘i veel ostma ja Rimmel‘i oma välja vahetama. Temal oleks aeg minu meigi kollektsioonist lahkuda. Ei ole eriline lemmik.

peitekreemid1

peitekreemid2

Jumestuskreemid:

Sanctuary Skin Perfecting BB Cream SPF 15 (medium to dark)

Garnier BB Cream Skin Perfector, combination to oily skin ( light , medium)

MAC Select SPF 15 Foundation ( NC30)

Igapäevaselt kasutan Garnier’i BB Cream’i. See on lihtsalt parim!!! Ühtlustab kenasti nahatooni ja jätab veatu kerge värske tulemuse. Combination to oily skin, on minu jaoks lihtsalt ideaalne. Mul on nii Light kui ka Medium, segan neid omavahel parasjagu nii palju kui vaja, et saavutada täpselt sobiv toon. Päevadeks kui ma olen rohkem päevitunud või kasutanud isepruunistuvaid kreeme, on mul Sanctuary BB Cream, mis on natuke tumedam ja sobib suurepäraselt päevitunud jumega. MAC on jällegi parema katvusega ning igapäevaselt ma seda ei kasuta, kuigi vahest segan seda BB Cream‘i sekka natuke. Kui te ei ole veel Garnier BB Cream‘i fännid, siis ma tõesti väga soovitan seda proovida. Olen kindel, et te ei kahetse!😉 Ja pealegi on see tõeliselt soodne, suurepärane igapäevaseks kasutamiseks.

jumestuskreemid

Puudrid:

MAC Select Sheer/Loose Powder (NC20)

Maybelline Fit Me Powder

She Translucent Face Powder

Models Prefer Blotting Tissues

Igapäevane lemmik on She Translucent Face Powder. Garnier’i BB Cream‘i ja She Translucent Face Powder‘i kombinatsioon hoiab mu naha kaunilt matina terve päeva. Nüüd kui ilmad hakkavad soojemaks minema jälle ja kevad on meil siin Austraalias käes , võib vaja minna matistavaid lehekesi või rasu imavaid salvrätikuid või kuidas iganes neid eesti keeles nimetatakse. Nii et kotis on mul igaks juhuks alati kaasas Models Prefer Blotting Tissues kui kuumus paneb nina või lauba läikima. Selle asemel, et nägu puudriga koormata, imavad pisikesed lehekesed rasu kenasti endasse jättes jumestuse puutumata. Neid on palju lihtsam kaasas kanda kui puudrit ja ei pea muretsena selle pärast, et toode kotis katki läheks vms. Soovitan😉 Maybelline’i Fit Me Powder on siiski mul vahest kotis kaasas kui pikemalt kodust välja lähen, ja seda sellepärast et mul ei ole mitte natukenegi kahju kui see puuder kannatada saab kotis, sest see on peaaegu otsas. Tahaksin siinkohal ära mainida, et ostsin Maybelline’i Fit Me puudri ja sama sarja jumestuskreemi, kuid jumestuskreem ei meeldinud mulle kohe üldse mitte. Otsustasin Maybelline Fit Me jumestuskreemi proovida, kuna seda nii palju kiideti ja ülistati. Ma tõesti ei saa aru kas ma olen ainuke inimene kellele see toode kohe üldse mitte ei sobinud ega meeldinud. Aga puuder on suht OK ja peaaegu otsas nagu näete. Kuigi nii palju mulle see ka ei meeldinud, et ma kunagi uue peaksin ostma. Pettumus.

puudrid

Päikesepuudrid ja kontuurimine:

L’Oreal Glam Bronze La Terra Bronzer (04)

Too Faced Bronze and Poreless Pore Perfecting Bronzer

Napoleon Perdis NP Contour & Highlight Palette

Revlon Photoready Skinlights Face Illuminator (Bronze Light)

Päikesepuudritest on lemmikuks kahtlemata Too Faced Bronze and Poreless Perfecting Bronzer. Seda on ülimugav peale kanda ja hajutada, jätab kauni loomuliku tulemuse. Kuid ainuke miinus on see, et toon on päris hele, mis tähendab, et kui ma olen rohkem päevitunud, siis jääb see kahvatuks. Aga nendeks päevadeks kui ma olen jumekam, on mul L’Oreal’i Glam Bronze päikesepuuder. NP kontuurimise paletti kasutan harva, vaid siis kui soovin näojooni tõesti rohkem rõhutada. Enamasti piisab päikesepuudrist. Revlon Face Illuminator Bronze Light kuulub küll highlight toodete hulka, kuid mina kasutan seda hetkel kergelt päikesepuudri peal, et saavutada värskem tulemus. Ja vahest pisut silmalaugudele sära andmiseks.

päikesepuudrid

kontuurimine

Põsepunad:

Australis Creme Colour For Cheek & Lips (Flirtatious Pink)

Physicians Formula Happy Booster Glow & Mood Boosting Blush (Rose)

Elizabeth Arden Cheekcolor Blush (Apricot)

Lemmik on Physicians Formula Happuy Booster Glow & Mood Boosting Blush, mida ma ka igapäevaselt kasutan. Lisaks sellele, et ta on väga mõnusas pehmes roosakas toonis mis sobib ideaalselt nii kahvatuma nahatooniga kui ka kaunilt päevitunud nahaga, on ta imearmas oma pisikeste südametega.

põsepunad

Highlighters ehk siis valgustpeegeldavad ja sädelevad kreemid põsesarnade ja muude näo piirkondade esiletoomiseks (mul pole õrna aimugi kuidas neid eesti keeles nimetatakse) :

Naked Tan Gooddess Shimmer 

Revlon Photoready Skinlights Face Illuminator (Pink Light)

Physicians Formula Mineral Glow Pearls (Translucent Pearl)

Models Prefer Highlighter – Glitz & Glamour

Highligterite seast olen välja noppinud tõelised pärlid. Ma tõesti ei oskaks paremaid highlightereid tahta kui Revlon’i Photoready Skinlights Face Illuminator in pink Light ja Physicians Formula Mineral Glow Pearls in Translucent Pearl. Kui sa otsid tõsiselt head highligterit siis võid otsimise lõpetada ja poodi tormata, sest ma tõesti soovitan neid kahte 100%. Ma ei suuda nende kahe vahel valida lihtsalt sellel põhjusel, et üks on puuder ja teine kreem, oleneb siis mida keegi eelistab kasutada. Mulle meeldivad nad mõlemad ja highlighteri otsingud kuulutan ma enda jaoks lõppenuks. Nad on lihtsalt nii super head! Ja kui arvestada kui vähe neid kulub, siis võin ma päris pikka aega neid muretult kasutada.

highlighters1

parimad

Lauvärvid, silmapliiats ja lainer :

Calvin Klein Intense Eyeshadow (Gold Lame)

Australis Paparazzi Perfect High Definition Eyeshadow (A-Lister Sista)

Korres Sunflower & Evening Primrose Eyeshadow, Long-Wearing (Rose Pink)

Maybelline Eye Studio Gel Eyeliner (Blackest Black)

Lumene Arctic Definition Mineral Eyeliner (Arctic Black)

Nagu näete, siis lauvärvi valik on mul väike, sest ma lihtsalt armastan ainult väga naturaalset silmameiki ja ei vaja selleks palju tooteid. Kasutan igapäevaselt Korres‘i ja Australis‘e värve ja olen nii püsivuse, katvuse kui toonidega ülirahul. Lainereid ma iga päev ei kasuta.

lauvärvid

lauvärvid

Ripsmetuššid:

Maybelline The Falsies Volume Express Waterproof

Maybelline The Turbo Volum’ Express Waterproof

Benefit They’re Real Mascara 

Bare Minerals Lash Domination Volumizing Mascara (Intense Black)

Physicians Formula Organic Wear Mascara (Ultra Black)

ja minu vana hea QVS Eyelash Curler ripsmekoolutaja

Igapäevaselt kasutan Benefit They’re Real ripsmetušši, sest see on lihtsalt parim! Mulle üldiselt meeldib ripsmetušše vahetada ja uusi proovida. See ei ole ilmselt kõige mõistlikum, sest tegelikult vajan ju vaid kahte head ripsmetušši, millest üks võiks olla tavaline ja teine veekindel. Ma olen tõesti palju erinevaid ripsmetušše ostnud ja mul on 3 absoluutset lemmikut: Benefit They’re Real Mascara, Christian Dior Diorshow Iconic Extreme Mascara ja L’Oreal Lash Architect Waterproof. Siiski ma usun, et proovin ikka uusi, sest mulle lihtsalt meeldib🙂 Üks kolmest minu lemmikust peab mul alati olemas olema ja teistega võin katsetada. Kes teab, ehk leian veel midagi vapustavat. Aaa, ja ma tahaksin kindlasti ära mainida ka oma uusima leiu, mis on Physicians Formula Organic Wear Mascara. See on 100% naturaalne ning koosneb puhastest koostisosadest ja on väga sõbralik. Ma armastan seda kanda siis kui ma olen kodus ja kannan minimaalset meiki kui üldse. Ta jätab ripsmed mõnusalt pehmeks, samas pikendab ja koolutab kenasti. Lihtne ja loomulik tulemus ning ei kahjusta  ripsmeid ega koorma neid.

ripsmed

Kulmupliiatsid, värvid, geelid ja kõik muu vajalik kulmude jaoks:

Maybelline Natural Smokes Eyeshadow Palette ( nr.4 värv)

Eyebowz.com Brow Powder 

Star & Rose Hologram Tweezers

Ruby and Millie kulmuhari

BeYu Eye Brow Definer kulmupliiats

Rimmel Professional Eyebrow Pencil (Dark Brown)

Eyebrowz.com kulmušabloon kulmude modelleerimiseks

Ardell Brow Sculpting Gel

Eyebrowz.com Brow & Lash Rejuvenator

Kulmud on mulle alati peavalu valmistanud ja neid tooteid olen ka hoolikalt valinud ja katsetanud. Mul on looduse poolt kaasa antud üsna tugevad ja domineerivad kulmud, mis mulle kohe üldse ei meeldinud kui ma noorem olin. Kuna ma ei kandnud palju meiki ka teismelisena, nagu seda teevad tänapäeva noored, siis need kulmud olid kuidagi väga domineerivad ja ma ei sallinud neid üldse. Niisiis hakkasin neid juba üsna varakult ja päris palju kitkuma. Olin nendega aastaid väga rahul ja mulle tehti alati väga palju komplimente kaunite kulmude pärast🙂 Nüüd viimastel aastatel on mu kinnisideeks saanud oma lopsakad kulmud tagasi kasvatada ja see on lihtsalt ülimalt ebamugav ja ebameeldiv tegevus. Esiteks ma vihkan neid üksikuid kulmukarvakesi, kes kuskilt imeliku koha pealt välja kerkivad ja kellel kõrval kedagi ei ole toetamas. Väga suur kiusatus on kohe nad välja kitkuda. Teiseks ei kasva nad nüüd peale pidevat ligi 15 aastast kulmude kitkumist nii lihtsalt enam tagasi. Mõned kulmukarvad on kindlasti juba välja surnud. Aga ma ei anna alla ja üritan kannatlik olla. Vaikselt on ikka edusamme ka märgata. Kulmušabloon aitab mul kiusatustele vastu panna ja kõik kulmukarvakesed, mis šablooni sisse jäävad kenasti alles hoida ja Eyebrowz.com Brow & Lash Rejuvenator on muutnud mu kulmud palju tugevamaks, tervemaks ja ta aitab ka pisikestel kulmukarvakestel kellega ma olen aastaid võidelnud, uuesti elu sisse puhuda. Kulmudest veel nii palju, et üldiselt ma eelistan kulmupliiatsitele puudreid, sest need jätavad loomuliku tulemuse. Samas kulmupliiatseid on lihtne kotti pista ja kaasas kanda. Sellepärast on mul nad mõlemad olemas. Kõige sobivama kulmuvärvi olen leidnud aga hoopiski Maybelline’i Natural Smokes Eyeshadow paletilt ja selleks on tume pruun matt värv.

kulmutooted

Huulepulgad ja huuleläiked:

ModelCo Shine Ultra Lip Gloss ( Strip Tease)

Innoxa Antioxidant Lip Glaze (3)

Lumene Natural Code Smile Booster Tinted Lip Balm (Berry Melba)

Rimmel Lasting Finish By Kate Lipstick (nr. 26)

Face Of Australia Lip Quench SPF 30+ Moisturising Lipstick With Shea Butter & Jojoba Oil (Nude Satin)

Mavala Lipstick (Sensual Pink)

She Lipstick (Joy)

Shiseido Perfect Rouge (BE 208)

Huulepulkadega olen alles hiljuti sõpradeks saanud. Ma olen alati huuleläigete sõber olnud. Olen leidnud tõeliselt head niisutavad ja kaunites nude, coral ja pink toonides huulepulgad, mis mulle väga hästi sobivad. Lemmikut on väga raske nende hulgast valida. Nad kõik on väga head, kuid natukene ehk kerkib esile just oma koostise poolest She Lipstick. Tõenäoliselt ei ütle see nimi teile mitte midagi, sest She on Austraalia firma ja kui aus olla pole ma isegi rohkem tooteid peale huulepulga ja puudri neilt proovinud. Võimalik et tulevikus ma seda teen, sest mõlemad, nii huulepulk kui ka puuder, on neil tõsiselt suurepärased. Lemmik huuleläige on mul samuti Austraalia tootja poolt ja selleks on ModelCo Shine Ultra Lip Gloss toonis Strip Tease. Väga-väga meeldib!

huuled

huulepulgad

huulepulgad2

huulepulgad3

huulepulgad4

huulepulgad5

huuleläiked

huuleläiked2

Jumestus – ja meigipintslid:

Ecotools, Nude By Nature, Real Techniques, Mystique, Cosmetica Manicare, Ruby & Millie, Maybelline ja mõned nimetud pintslid, mida ma ei mäleta enam kust ostnud olen🙂

pintslid

Beauty Blender

Parim vahend jumestuskreemi peale kandmiseks. Ma ei kujuta ette kuidas ilma selleta üldse ennem hakkama sain. Mitte ühegi pintsliga pole ma sellist tulemust saavutanud, nagu Beauty Blender’iga. Väga soovitan! Super toode!

beauty blender

Pintslite puhastamiseks ja hooldamiseks kasutan järgmisi tooteid:

Cosmetica Manicare Blush Cleaner

Johnson’s Baby Shampoo

pintslite puhastamine

Selleks, et kaunist tulemust saavutada meigitoodetega, tuleb ennekõike naha eest kenasti hoolitseda ja seda korralikult puhastada ning niisutada. Toon teieni ka nahahooldustooted, mida kasutan.

Meigieemaldustooted ja naha toniseerijad:

Formula 10.0.6 So Totally Clean Everyday Cleanser Sensitive Formula Cucumber + Sea Kelp

T.N. Dickinson’s All Natural Witch Hazel Toner

Neutrogena Oil-free Eye Make-up Remover 

Models Prefer Eye Remove, Waterproof Make-up Remover For Eyes

Neutrogena Deep Clean Facial Cleanser (normal to oily skin)

Igapäevaselt kasutan meigi eemaldamiseks Neutrogena tooteid: Oil-free Eye Make-up Remover ja Deep Clean Facial Cleanser (normal to oily skin). Lisaks puhastan näo veel Formula 10.0.6 näoveega. Witch Hazel Toner on väga hea näotoniseerija ja puhastaja ja pealegi on see looduslik, aga kuna mulle ei meeldi selle lõhn, siis ma seda igapäevaselt ei kasuta, vaid kord või paar nädalas.

meigieemaldustooted

Näokreemid ja -õlid:

Avene Cold Cream Body Lotion

Janesce Softening Day Lotion

La Roche-Posay Thermal Spring Water 

Näokreeme kasutan hommikuti peale näo pesemist ja toniseerimist kui tunnen, et vajan lisaniisutust. Üldjuhul lasen natuke La Roche-Posay Thermal Spring Water’it näkku ja lasen mõned minutid imenduda kuni hambaid pesen. Ja siis ongi nägu värske, niisutatud ja meikimiseks valmis. Kuna silmade ümbruses olev nahk on õrn ja vajab lisaniisutust, siis kannan sinna pisut Synthesis Replenish Elixir’i, mis silub kenasti kortse ja niisutab rikkalikult. Õhtuti peale meigi eemaldamist ja näo pesemist ning toniseerimist kasutan Trilogy Rosehip Oil’i Kosmea Rosehip Oil‘i ehk siis eesti keeles kibuvitsaõli. See on superõli, mis aitab kortse ära hoida ja arme siluda ja nahatooni ühtlustada. Niisutab just täpselt nii palju kui vaja ja sobib suurepäraselt ka minu kombineeritud/rasuse poole kiskuvale nahale. Soovitan kasutada seda just õhtuti enne magama minekut, et õlil oleks öösel aega rahulikult nahka toita ja ravida. 100 % looduslik ja teeb naha tõesti mõnusalt pehmeks ja kauniks.

kreemid

Synthesis Replenish Elixir

Models Prefer Deep Repair Anti-Age Eye Contour Cream

silmakreemid

Trilogy Rosehip Oil

Kosmea  Rosehip Oil

õlid

Huulepalsamid:

Lucas’ Papaw Ointment Carica Papaya Fresh Fermented Fruit

Nature’s Care Paw Paw Lip Balm

Vaseline Lip Therapy Petroleum Jelly with SPF 15

Coca-Cola Lip Smacker Lip Gloss

Lip Balm, Australian

Huuled kipuvad mul alati kuivama ja kunagi pole liiga palju huulepalsameid🙂 Parim on kahtlemata Vaseline Lip Therapy Petroleum Jelly with SPF 15 ja teine lemmik on, mitte just niivõrd toote enda kui pakendi pärast, Austraalia kohalik 100 % looduslik huulepalsam merekarbikeses. Lucas’ Papaw Ointment on kohalik imetoode, mis ravib haavasid, putukahammustusi ja igasuguseid nahaärritusi. Mina olen teda maskina ka väga kuivadel ja katkistel huultel hoidnud ning ta on neid suurepäraselt ravinud. Jällegi üks looduslik toode, mis teeb imesid. Eestis oleks see vist päris vajalik suvel kui putukahammustustest jalad ja käed sügelevad ning punetavad. Coca-cola huulepalsam/läige on lihtsalt nii super hea lõhnaga, et ei saanud seda ostmata jätta🙂

huulepalsamid

huulepalsam

Näomaskid ja -koorijad:

Hawley International Beauty Snapz Overnight Lip Revitalizer with Aloe Vera and Vitamin E

Pelactiv Facial Refiner Deep Cleansing Scrub

Dermalogica Multivitamin Power Recovery Masque

Avani Skin Renewal Facial Peel

Nädalas korra oma nn. Spa-päeval teen endale värskendava ja sügavpuhastava näomaski ja huultel kasutan vatitikukesi, mis on täidetud raviva ja niisutava seerumiga. Huvitav toode, mida soovitan proovida. Lihtne kasutada, ei ole mingit mäkerdamist ja toimib kenasti. Hea abimees surnud naharakkude eemaldamisel on Avani Skin Renewal Facial Peel, mida kasutan samuti kord nädalas.

näomaskid

Küünelakid ja küünelakieemaldaja:

Sinful Colors küünelakk (under 18)

Butter London küünelakk (Pink Ribbon)

Orly Flash Dry 

Beauty Care Co Nail Polish Remover Wipes

Küüntel meeldivad mulle samuti naturaalsed toonid, nagu silmameigi juureski. Ideaalne küünelakk on minu jaoks Butter London’i küünelakk toonis Pink Ribbon. Väga hea toode on Orly Flash Dry, mis kuivatab tõesti küünelaki üsna kiiresti. Küünelaki eemaldamiseks ei ole ma juba aastaid muud kasutanud kui küünelaki eemalduspadjakesi. Väga mugav viis küünelaki eemaldamiseks ja enamasti neil on pisut meeldivam lõhn ka kui pudelites olevatel küünelakieemaldajatel.

küüned

Kätekreemid:

Garnier Intensive 7 Days SOS Repairing Hand Balm, Shea Butter

L’Occitane Dry Skin Hand Cream

L’Occitane kätekreemid on lihtsalt parimad ja siin ei olegi rohkem midagi öelda🙂

kätekreemid

Soenguvahendid ja juuksehooldusvahendid:

Davroe Smooth Senses Straightening Balm

KMS California Add Volume Volumizing Spray

Garnier Fructis Dry Shampoo Pure Volume 

Garnier Fructis Mega Strong Flex & Hold Hairspray

Garnier Fructis Thermo-Active Spray Volume Restructure XXL, strong

Tigi Bed Head Glaze Haze Semi-Sweet Smoothing Hair Serum

L’Oreal Excellence Creame Protective Serum

juuksed

Isepruunistuvad kreemid ja niisutav kehakreem:

Sugar Baby Suntanned Sweeties Natural Self Tan Moisturiser For Face

Vani-T Brazilian Bronze 1 Hour Self Tan Mousse (Ultra Dark)

Vani-T isepruunistuva kreemi peale kandmiseks kinnas

Mõlemad on Austraalia tooted ja neil ei ole seda tugevat ebameeldivat lõhna, mis enamasti isepruunistuvatel kreemidel on. Ja muidugi kõik kes isepruunistuvaid kreeme või vahte on kasutanud, need teavad kui tähtis on ühtlase ja kauni jume saavutamiseks ennem nahka korralikult koorida ja niisutada. Surnud naharakkude eemaldamiseks kasutan ma selleks mõeldud kinnast, millest ma ei hakka siin pilti tegema🙂 Naha niisutamiseks olen leidnud ka lõpuks toote, mis ei jäta nahka ebameeldivalt kleepuvaks ja imendub imehästi. Väga soovitan St. Ives 24 HR Deep Restoring Body Lotion Almond Oil’i.

isepruunistuvad kreemid

St. Ives 24 HR Deep Restoring Body Lotion Almond Oil

kehakreem

Ja ongi kõik. Loodan, et oli põnev ka minu ilumaailma piiluda ja need tooted, mida tutvustasin on kõik minu arvates väga head. Nad sobivad suurepäraselt minu nahatüübiga, mis on kombineeritud ja pigem rasune kui kuiv. Siit nimekirjast puuduvad küll mõned minud absoluutsed lemmikud, kuna olen andnud võimaluse vahepeal ka uutele toodetele. Sellegipoolest julgeksin soovitada kõiki tooteid siit nimekirjast. Need tooted, mis mulle ei meeldi või mis mulle ei sobi ei jää kunagi minu kapi peale seisma ja kuigi see tundub ehk raiskamisena, siis ma tõesti viskan nad ära. Kui tõesti on tegemist väga hea tootega, kuid mis minu nahale millegipärast ei sobi, siis annan need vahest ka lihtsalt ära. Kuna ma olen juba aastaid mööda maailma ringi rännanud, siis olen ka õppinud asju nii öelda lihtsalt ‘igaks juhuks’ mitte alles hoidma. Sama reegel kehtib ka ilutoodete kohta. Kui ei ole vaja, kui ei sobi, ju siis ei ole vaja ka neid hoida.

Millised neist toodetest on teie ilunurgakestes ja kuidas olete nendega rahul?

Lisa kommentaar

