Sa meenutad mulle….

Ma ei hakka vabandama, et pole nii kaua kirjutanud ega lubama, et olen nüüdsest palju-palju aktiivsem. Lihtsalt mitmetel põhjustel pole mind siin ammu näha olnud, aga tuli tuju midagi kirjutada ja enne veel kui ma taaskord mõned isiklikumad postitused üles laen, mõtlesin et meisterdan ühe lõbusa postituse kaunisse pühapäeva. Loodan, et teile meeldib😉

Kui te mäletate, siis tegin millalgi postituse teemal ‘Sa meenutad mulle…’ ja kuna see teile meeldis ja sai palju positiivset vastukaja, siis otsustasin teha veel taolisi postitusi. Seekord võtsin luubi alla nii minu kalli elukaaslase kui ka mõned minu lemmikud eesti blogijad.

Ja kui Sul jäi esimene postitus sarjast ‘Sa meenutad mulle…’ nägemata, siis vajuta SIIA

1. Keijo Metsaalt 1,6 (minu elukaaslane) meenutab mulle järgmisi inimesi:

Cliff Burton 2, Robbie Williams 3, Francesco Totti 4, Margus Malmet 5

keijometsaalt

 

2. Liina Ütt 1,2 (blogist http://www.missliina.com) meenutab mulle:

Fearne Cotton 3, Melanie Chisholm 4, Jane Levy 5

liinaütt3. Kristjaana Sepp 1, 6 (blogist http://www.kristjaana.com) meenutab mulle:

Liv Tyler 2, Raquel Zimmerman 3, Leona Lewis 4, Alanis Morissette 5

kristjaanasepp4. Grete Link 1,6 (blogist http://g-reveals.blogspot.com.au) meenutab mulle:

Aigi Vilepill 2, Taylor Swift 3, 4, Anna Kournikova 5

gretelinkKeda meenutavad nemad Sulle?

 

 

 

Lisa kommentaar

