Olen tagasi blogilainel! ;)

Täna avastasin, et aeg lendab ikka ülikiiresti. Märkamatult on kätte jõudnud juba augustikuu ja blogi olen ma täitsa unarusse jätnud. Augustis pole ma veel ühtegi postitust üles pannud ja juulikuus ka kõigest üks intervjuu teieni toodud ja ongi kõik. Täitsa inetu lugu ju🙂 Põhjus tegelikult väga lihtne, mul on lihtsalt väga kiire olnud. Tööd palju ja lisaks veel tegelesime uue elukoha otsimisega, kuna meie korteri omanik avastas, et oleks aeg see maha müüa. Aga nagu mina alati uskunud olen, kõik mis elus juhtub, juhtub põhjusega. Tänu sellele, et me olime sunnitud kolima, leidsime me mitu korda parema korteri ja naudime Sydney imekaunist elu penthouse apartmentis kaunis rohelises Greenwich linnaosas. Meil on võrratu vaade jõele ja toredad naabrid. Kaks maja edasi meist elavad koguni Nicole Kidmani vanemad. Aga mis ma siin ikka seletan, panen mõne pildi parem üles. Mul on teile veel häid uudiseid. Olen nüüd uue toreda videokaamera Canon Legria HF G25 omanik, mis tähendab, et saan nüüd teieni tuua hulgaliselt põnevaid videosid oma reisimistest ja toimetamistest. Käisimegi hiljuti elukaaslasega Sydney Taronga Zoo’s ja filmisime armsaid loomakesi, millest olen videogi juba kokku pannud. Teen sellest ehk lausa eraldi postituse. Aga nüüd siis mõned illustreerivad pildid😉

1

Olen jõudnud vahepeal juuksuris käia ja lasin jupikese juustest maha lõigata. Siin olen siis veel oma pikkade kiharatega. Hea, et pildi pealt näha ei ole kui katkised otsad mu juustel olid. Uskuge mind, see oli kohutav🙂

2

Derliga Darling Harbour’is

3

kaunis õhtune Sydney

4

Nüüd siis mõned pildid meie uuest kodust😉

IMG_0288_Fotor IMG_0276_Fotor IMG_0277_Fotor IMG_0338_Fotor

IMG_0302_Fotor

Jah, selline imekaunis vaade ongi meie rõdult.

IMG_0297_Fotor IMG_0442_Fotor

IMG_0353_Fotor

Minu uus sõber. Olen ülirahul temaga.

IMG_0421_Fotor

 

Olge rõõmsad, lahked, säravad ja nautige kaunist suve! Ka meie talv on siin uskumatult soe ja mahe see aasta. Aga jah, tänud et te olete veel minuga ja et mind päris ära ei ole veel unustanud. Üritan ikka tunduvalt rohkem kirjutama hakata nüüdsest, taas ja usun, et jagan teiega tulevikus rohkem pildi- ja videomaterjali ka. Päikest ja palju head!😉

 

Lisa kommentaar

