Margit Enno blogist mmmargit.blogspot.com

Taaskord on mul rõõm teieni tuua uus inspireeriv intervjuu kauni, särava ning positiivse blogijaga, kelleks on Margit Enno. 

SAM_1346

1. Kas mäletad veel oma esimesi blogi postitusi? Mis või kes inspireeris Sind blogi pidama?

Esialgu hakkasin pidama kinnist blogi, kirjutasin oma ideedest, mida sooviksin blogis ellu viia. Ma polnud valmis neid võõrastega jagama, vaid üksikutel oli minu mõtetesse ligipääs. Siis aga pildistasin üles käidud kohad, sündmused, üritused- eelkõige käisin moeshowdel ja siis vaikselt kujunes välja nn minu stiil. Soovitati mu virtuaalne maailm avalikuks teha ja lõpuks lugesid võõrad minu stiilist, mida mulle teha meeldib, mida kanda ja osta. Blogi pidamise peale sain idee Liisa Ennustelt, põnev oli tema elu jälgida, tabasin end mitu korda päevas tema lehelt ja nii see läks.

2. Mis teemadel Sa oma blogis enamasti kirjutad?

Kuna spetsialiseerusin ülikooli kõrvalt jumestamisele, siis populaarsemaks saigi minu blogi tänu nendele postitustele. Meigid, ilutooted, vahel ka riided, kosmeetikavahendid. Eraelulisi asju minu blogis ei näe- kuigi väga paljud kirjutajad on avanud ennast oma blogis, ma ei pea seda õigeks.

DSC_0008paint3

 

3. Kuidas Sa kirjeldaksid oma riietumise stiili? Kust ostad enamasti riideid?

Minu stiil on mugav. smart-casual nii öelda. Mulle meeldib ennast üles lüüa, kontsadel käia, pühendada aega iseendale, valida trendikas meik, katsetada uusi asju, osta riideid ja kanda neid võibolla, et vaid korra. Üritan osta välismaalt, viimased lemmikostud tegin Itaaliast aga leian ka Eestis väga ilusaid asju. Pean tunnistama, et vaatan firmat, milles käin.

DSC_0041

4. Mis on kõige Sinulikum riideese Sinu garderoobis ning milles tunned ennast kõige mugavamalt?

Kindlasti leiab mu garderoobist maikasid, pikki, lühikesi, värvilisi- tõesti, ma armastan erinevaid maikasid. Nii ümber naiselikke kui boyfriend-stiilis lohvakaid. Mugavalt tunnen ma end mõlemas riietuses, teksad, maika ja kontsad või papud, dress, maika ja suured kõrvaklapid- oleneb täiesti tujust.

5. Kui noorelt Sa hakkasid ennast meikima?

Pean tunnistama, et üsna noorelt hakkasin end meikima- kas just meikima aga katsetama küll erinevaid tooteid. Muidugi aeg on muutunud ja nüüd meigivad lapsed end juba kuuendas klassis, ma usun et see võikski olla kuskil põhikooli lõpus. Rohkem tutvust tegin grimmikunsti ja jumestusega 16 aastaselt, kus TV3 saate jaoks mind iga nädal ära värviti. (tegemist oli lotosaatega SWING)

DSC_0022

6.Kas Sa oled rohkem ajalehe, ajakirja või raamatu inimene? Mida viimati lugesid?

Ajaleht, ajakiri ja raamat- kolm ühes! Hommikukohvi kõrvale loen uudised läbi, ajakirju aga veidi vähem, kui kuskil aega parajaks vaja teha siis võtan kätte ja sirvin läbi. Kui pilk millelgi pidama ei jää, viskan ajakirja käest. Raamatuid aga valin soovituste järgi. Viimati sain tutvuda Pablo Escobari väga kireva elulooga, väga hea raamat. Ja muidugi järgmisena võtan käsile 50 Halli Varjundit.

7. Milline on olnud Sinu meeldejäävam puhkusereis tänase päevani? Kuhu sooviksid järgmisena reisida?

Ilusaim koht oli PhiPhi saar- tõeline muinasjutt. Väike saar, saad jalutada selle 30 minutiga läbi aga vesi, loodus ja inimesed on fantastilised. Seal olles oled kõigest eemal. See on koht, kuhu tahaksin tagasi minna. Ja muidugi meeldejäävad on ka alati need reisid, kui sõidad sõbrale külla ja teil on aega teineteisele, et avastada uut kultuuri. Järgmisena sooviksin minna Hawaiile- spontaanne mõte, lihtsalt tuli pähe!

8. Mida Sa armastad kaasa osta puhkusereisidelt?

Kui kunagi viisin koju mingeid meeneid, siis sellest olen loobunud! Aga ma kogun alkoholi- ostan igalt reisilt mõne toreda pudeli kaasa, kapp on juba päris lookas. Ka sõbrad on toonud uhkeid välismaa pudeleid. Enamasti kulutan oma reisiraha pigem paiga avastamisele ega mõtle, mida kaasa osta. Mälestused ja pildid on need, mis lõpuks sinuga pagasina kaasas on.

9. Kui suurt rõhku pöörad tervislikule toitumisele ning kuidas hoiad ennast vormis?

Tegelikult olen olnud aastaid rämpstoidu armastaja aga tegin totaalse kannapöörde! Olen juba mitu aastat jälginud enda toitumist ja teinud regulaarselt trenni. Jooksen iga päeb keskmiselt 9 km, söön rohelist, loomaliha olen jätnud oma toidulaualt eemale. Valmistan ise erinevaid suppe, tihtipeale keedan köögivilju. Minu õhtune toit on marjadest tehtud vitamiinirohke kokteil. Samuti külastan jõusaali.

971924_4878734201622_194946718_n

10. Milliseid sarju Sa hetkel jälgid?

Ma pole suur telekavaataja, otseselt ei jälgigi mitte midagi.

11. Nimeta palun see laul, mis teeb Sul alati tuju heaks?

Neid laule on erinevaid, erinevate lauludega meenuvad erinevad mälestused. Need laulud on vahelduvad ja olenevad tujust. Otseselt ei tulegi midagi hetkel ette. Võibolla ühe leedu esitaja lugu Margarita, kuna vene inimesed, kellega suhtlen kutsuvad mind Margaritaks ja see on kompliment- seega Rondo esituses Margarita laul 

12.Nimeta ilu- või tervisenipp mille oled enda jaoks avastanud?

Hommikujooks ning külma ja soojaga vahelduv dušš.

13. Kus oled õppinud, õpid või plaanid õppida? Milline on Sinu jaoks ideaalne töö?

Olen õppinud Tallinna Ülikoolis, eesti keele toimetamist. Lisaks lõpetasin Stiili- ja meigikooli. Plaan on edasi õppima minna. Mõtted on, aga enne kui ma neid ei realiseeri, ma ei sooviks rääkida. Töötan küll igapäevaselt teisel erialal, kui mu paberid seda näitavad aga olen elu käiguga rahul ja ükski paber ei ole liiast.

DSC_0046 DSC_0085

14. Mida on blogi pidamine Sulle õpetanud, andnud?

See on õpetanud mind rohkem enda sisse vaatama. Kindlasti ka väljendusoskust. Kuna kirjutamine on toonud mulle palju lisatööd siis olen õppinud uute inimestega suhtlema, uute katsumustega hakkama saama ja olukordi teistmoodi hindama. Lisaks on see kasvatanud minus uudishimulikkust- nii uute toodete kui inimeste vastu.

311341_2133679976982_213011466_n

15. On Sul mingi inspireeriv moto millesse Sa usud ja mille järgi ise elad?

Mul on neid päris palju, loen motiveerivaid ütlusi pea iga päev. Usun sellesse, et kõik, mis juhtub sellel on elus põhjus. Ja sellesse, et kui midagi soovid saavutada siis kõik on võimalik!

Intervjuud kaunistavad pildid on pärit Margit Enno blogist.

Tutvuge Margiti blogiga http://www.mmmargit.blogspot.com.au

Palju põnevaid ilu teemalisi videosi ja meigiõpetusi võite leida Margiti Youtube’i lehelt http://www.youtube.com/user/04margit

Lisa kommentaar

