Aljona Sokolovskaja blogist Oh, I’m So Obsessed!

Mind võluvad stiilsed, lihtsad, põnevad blogid ja inimesed, nagu seda on Aljona Sokolovskaja ja tema blogi Oh, I’m So Obsessed! Tõeliselt kaunis, töökas, inspireeriv, andekas noor naine, kes teab, mida ta tahab, mis talle meeldib ja kuidas talle meeldib oma elu elada. Austan ja imetlen.

i like it with a bling

1)Kas mäletad veel oma esimesi blogi postitusi? Mis või kes inspireeris Sind blogi pidama?

Mäletan väga hästi, sest see algaski sõnadega “You will always remember you first .. post” ja rääkis üldplaanis sellest, kuidas ma võibolla ei olegi kõige õigem inimene moeteemal sõna võtma, kuid siiski – liiga palju vaba aega omades – võiksin seda teha.

2)Mis teemadel Sa oma blogis enamasti kirjutad?

Teemad jäävad üsna rangelt kohalikuma ja kaugema moemaailma piiridesse, tehes aegajalt väikeseid hüppeid näiteks isiklikesse reisielamustesse või ajakirja MOOD toimetamistesse.

3)Kuidas Sa kirjeldaksid oma riietumise stiili? Kust ostad enamasti riideid?

Minu riietumisstiil on ilmselt üsna minimalistlik, kõikudes enamasti valge-hall-must skaalal, pluss ehk mõned kobakamad ehted. Meeldivad klassikalised lõiked, alati pigem lihtsamad kui rohkete rüüžide või ülepingutatud elementidega esemed. Lihtne ja mugav kirjeldabki minu maitset ilmselt kõige paremini. Kui mõned ebamugavad, aga asendamatud, kontsapaarid välja arvata.

reminder 2 black and white fot the night 1 b&w regular 4_1-001

4)Mis on kõige Sinulikum riideese Sinu garderoobis ning milles tunned ennast kõige mugavamalt?

Nahaimitatsiooniga mustad mugavad püksid – mul on selliseid mitmeid paare ja kõik on sellised, millest ei tahakski välja ronida. Ja kui sinna juurde panna helehall või valge pusa, siis kõige minulikum komplekt ongi valmis.

5)Kui noorelt Sa hakkasid ennast meikima?

Esimesed katsetused jäid kuskile põhikooliaega. Mäletan väga hästi, kuidas kõik taskuraha kulus Miss Sporty meigitoodete ostmisele – silmavärve kogunes tõesti igat vikerkaarevärvi. Ma kahtlustan, et sellisest üledoosist on nüüd välja kasvanud see, et minu meikimine on jäänud üsna minimaalsetesse piiridesse.

3 times a snob 9

6)Kas Sa oled rohkem ajalehe, ajakirja või raamatu inimene? Mida viimati lugesid?

Kohe kindlasti olen ajakirjade usku. Moeajakirju on aegade jooksul kogunenud uskumatu virn, kuid süda ei luba ühegi neist ära visata. Raamatuid tahaksin kindlasti lugeda rohkem, kui praegu kätte juhtub. Viimane lugemine oligi pooleldi kohustuslik reisieelne “Minu Sitsiilia”.

7)Milline on olnud Sinu meeldejäävam puhkusereis tänase päevani? Kuhu sooviksid järgmisena reisida?

Kuni paarinädalataguse ajani oleksin ilmselt vastanud, et selleks oli imelise Austraalia külastus. Kuid sehkeldused viimase Hispaania reisiga – ärajäänud lennu tulemusena 2 päevane vihmases Inglismaas “kinni olemine”, jändamine lennufirmaga, kuid tulemusena väga “English country” tüüpi minipuhkus ning lõpuks suvisesse Hispaania lõunarannikule jõudmine trumpasid kõik konarlikult alanud reisi mured. Ja kui su sooja-maa-puhkust lühendatakse kahe päeva võrra, siis on ju teada, et nendest ülejäänud päevadest võtad sa viimast – ja nii oligi.

Seega hetkel on viimasest reisist veel liiga väga aega möödas, et juba järgmisele mõtlema hakata.

9125796250_b0af656b88_z

8)Mida Sa armastad kaasa osta puhkusereisidelt?

Oleneb igati sihtkohast – kord keraamilisi kausikesi, kord ehtsaid Itaalia pastamaitseaineid. Siis kui satub, siis muidugi riideid ja ehteid. Lisaks alati üks kohustuslik postkaart ja külmakapimagnet vanematele.

7846243488_3c420a428e_z 7846252190_813eed4099_z 7846245274_72e16ef22a_z

9)Kui suurt rõhku pöörad tervislikule toitumisele ning kuidas hoiad ennast vormis?

Üldplaanis olen ma pigem tervislikuma toitumisega kui mitte, kuid see ei tähenda, et patustamised minu teele üldse ei satu. Märksõnaks vana hea tasakaal ja olen aru saanud, et keha ise ütleb, mida tal vaja on – nagu näiteks peale söömarikast Hispaaniat ei tahtnud keha mõnda aega muud kui jogurtit ja puuvilju .)

Kui rääkida trennidest, siis olen pigem rahulikuma liikumise usku – BodyBalance on tõeline lemmik.

10)Milliseid sarju Sa hetkel jälgid?

Praeguseks on pinnale jäänud kerged ja lõbusad sarjad – Modern Family, The Big Bang Theory, How I Met Your Mother ..

11)Nimeta palun see laul, mis teeb Sul alati tuju heaks?

Earth, Wind & Fire – September

12)Nimeta ilu- või tervisenipp mille oled enda jaoks avastanud?

Kes iganes on minemas Austraaliasse, siis varuge tagasitulles kaasa Lucas’ Papaw Ointmenti –  see on kõige parem asi, mida kosmeetikakotis omada.

happy feet 2

13)Kus oled õppinud, õpid või plaanid õppida? Milline on Sinu jaoks ideaalne töö?

Keskkool sai läbitud Rakvere Gümnaasiumis, millele järgnesid siis majanduse-turunduse õpingud Tartu Ülikoolis. Tööalaselt olen praegu pidama jäänud küll suhtekorraldusse, kuid praegu tundub, et ehk see sobibki mulle paremini ja kuna see võimaldab mul kõrvalt tegeleda ka moetoimetaja ametiga, siis ongi selline tasakaal ideaalile juba üsna lähedal.

8239308262_8265509bd6_z

14)Mida on blogi pidamine Sulle õpetanud, andnud?

Tundub, et järjepidavust, kuna blogi on saamas juba neljaseks .) Tegelikult on blogi lihtsalt üheks väga heaks väljundiks, mis aastate jooksul viinud mind nii erinevatele üritustele kui kokku vägagi imeliste inimestega.

15)On Sul mingi inspireeriv moto millesse Sa usud ja mille järgi ise elad?

Ma olen väga veendunud selles, et mingil hetkel – varem või hiljem – teeb karma igal juhul oma töö.

 Tutvuge Aljona blogiga http://ohimsoobsessed.blogspot.se

Lisa kommentaar

