Pille-Riin Saaremets blogist genefic.blogspot.com

Siiras ning ilus, lihtne ning samas nii põhjalik, inspireeriv Pille-Riin Saaremets on võlunud oma imearmsa blogiga genefic.blogspot.com nii minu, kui ka kindlasti väga paljud Eesti blogisõbrad.

Picture 347dfghj

1)Kas mäletad veel oma esimesi blogi postitusi? Mis või kes inspireeris Sind blogi pidama?
Oi, miks ma ei mäleta. Mul on siiani meeles see elevus, kui esmakordselt “publish” nuppu vajutasin. Tasapisi hakkas lugejaid lisanduma ja olin/olen nii õnnelik, et selle sammu astusin.
Inspireerisid mind muidugi teised imelised blogid,
nii eesti-kui välismaised, mida aastaid jälgides enda omast unistasin.
2)Mis teemadel Sa oma blogis enamasti kirjutad?
Viimasel ajal kalduvad teemad üha enam iluvaldkonda. Eks lõpuks jääb ikka sõelale see, mis ennast kõige rohkem huvitab. Aeg-ajalt juhtub sekka ka mõni moe-, kodu-, ja toiduteemaline postitus. Püüan ka vahel natuke endast kirjutada, et lugejatel tekiks ikkagi mingisugune pilt, kellega neil tegemist on.🙂 Ja kindlasti ei ole tegu ülitõsise blogiga, ma sooviksin, et see oleks koht, kus saaks meelt lahutada ja head tuju hankida.

Picture 259 Picture 119
3)Kuidas Sa kirjeldaksid oma riietumise stiili? Kust ostad enamasti riideid?
Stiil on ma arvan comfy and casual.🙂 Kõrged kontsad ja kitsad seelikud on viimastel aastatel asendunud mugavate teksade, erinevate pluuside ja pehmete kudumitega. Ei taha ennast enam ebamugavate riiete-jalatsitega piinata. Tunnen poes kohe ära, kui tegu on “minu asjaga”. Mulle meeldib, kui riideesemel on kas huvitav muster või eriline kangas. Üha tihedamini vaatan ka, et tegu oleks loodusliku materjaliga, mis on mõnus naha vastu ja keha saab hingata. Enamasti ostan riideid kiirmoekettidest, nagu New Yorker, Reserved, Lindex – nii saab garderoobi tihedamalt täiendada ja šoppamisest sagedasti rõõmu tunda, sest hinnad on seal riidekapi-ja rahakotisõbralikud.
4)Mis on kõige Sinulikum riideese Sinu garderoobis ning milles tunned ennast kıige mugavamalt?


Viimasel ajal olen üha rohkem armunud musta nahktagisse, mis sobib ühtviisi hästi nii lendleva seeliku kui teksapüksiga. Meie kliimasse sobib ülihästi kevadest sügiseni. Kõige mugavamalt tunnengi ennast tagi-teksa-ketsiga.🙂

nnn
5)Kui noorelt Sa hakkasid ennast meikima?
Umbes kuuendas klassis, kui leidsin, et emale Ameerikast saadetud puuder ei tee mind mitte ainult oranziks vaid ka ilusaks.🙂

Picture 186
6)Kas Sa oled rohkem ajalehe, ajakirja või raamatu inimene? Mida viimati lugesid?
Viimasel ajal ajakirja, neid on mul alati hunnikute viisi sirvimist ootamas. Suur raamatute lugeja olin umbes 10 aastat tagasi, siis võisin hommikuni raamatu seltsis istuda ja neelasin neid virnade viisi. Praegu loen oma esimest e-raamatut – hiljutisest kinoskäigust inspireerituna on selleks F. Scott Fitzgeraldi “The Great Gatsby”.
7)Milline on olnud Sinu meeldejäävam puhkusereis tänase päevani? Kuhu sooviksid järgmisena reisida?


Kindla peale Norra, loodus on seal lihtsalt imeline. Olin kohapeal nädal aega ja selle ajaga armusin sealsetesse mägedesse ja hingematvatesse vaadetesse täielikult. Hea meelega istuksin järgmisena Pariisis mõnes mõnusas tänavakohvikus või seilaksin Veneetsia kanalites.
8)Mida Sa armastad kaasa osta puhkusereisidelt?


Igasugu väikeseid vidinaid kodu kaunistamiseks ja muidugi riideid, ehteid, kingi.

054ffb96cd3011e2839b22000aa801fc_7
9)Kui suurt rõhku pöörad tervislikule toitumisele ning kuidas hoiad ennast vormis?
Tervislik toitumine piirdub minu puhul banaani ja õuna söömisega, vahest sekka ka mõni muu puuvili. Juurvilja ma peale kartuli, kurgi ja tomati eriti tihti ei söögi. Natuke tervislikumaks muutus mu toitumine, kui vahetasin valge riisi ja pasta pruuni vastu välja. Söön ilmselgelt liiga palju kooke ja šokolaadi, aga ma ei suuda endale seda kõike keelata.🙂 Vormis hoian end koeraga jalutades. Sport on minust juba mitu aastat kaarega mööda käinud.
10)Milliseid sarju Sa hetkel jälgid?
Kaks suurt lemmikut on “The Walking Dead” ja “Breaking Bad”.
11)Nimeta palun see laul, mis teeb Sul alati tuju heaks?
Kui kuulen Prince’i laulmas “Purple Rain”‘i ja tuleb koht “Honey I know, I know…” siis ma purskan alati naerma, sest see on lihtsalt ebanormaalselt koomiline.😀
12)Nimeta ilu- või tervisenipp mille oled enda jaoks avastanud?
Viimase aja avastus on kookosrasv, mis sobib nii naha kui juuste eest hoolitsemiseks, lisaks veel maitseb imehästi ja on ka seespidiselt kasulik.

Picture 785
13)Kus oled õppinud, õpid või plaanid õppida? Milline on Sinu jaoks ideaalne töö?
Hariduselt olen raamatupidaja, aga arvude keel jätab mind ikkagi külmaks. Olen õppinud ka Tartu Kõrgemas Kunstikoolis. Kahjuks sellel ajal ei olnud valikus ei fotograafiat ega reklaamikunsti, mida hea meelega oleksin õppinud. Aga kunagi ei ole hilja, plaanin veel kindlasti koolipinki nühkida.😉 Ma ei ole ideaalset tööd veel välja mõelnud, kui mõtlen, siis kindlasti asun sellesse ametisse.🙂

Picture 325ghj (1)
14)Mida on blogi pidamine Sulle õpetanud, andnud?
Seda, et kui teed endale huvipakkuvat asja siiralt ja südamega, leiad ka kaasaelajaid. Andnud on ilmatumal hulgal positiivseid emotsioone, mu lugejad on imearmsad ja innustavad.
15)On Sul mingi inspireeriv moto millesse Sa usud ja mille järgi ise elad?
Ma arvan, et kõik, mis tuleb, see peab tulema ja on sulle sellel hetkel vajalik. Ja kõik, mis jääb saamata, ei olnudki tegelikult tarvilik.

Tutvuge Pille-Riini blogiga http://genefic.blogspot.com.au

Hoidke silm peal uutel postitustel Facebooki kaudu http://www.facebook.com/pages/Genefic/252419001536169

Lisa kommentaar

