Anete Palmik blogist stuffbyap.blogspot.com

Anete Palmik on ilus inimene, imetlusväärne noor neiu, andekas disainer, loominguline fotograaf ja armas blogija. Minu meelest on Anete suurepärane eeskuju. Ta on tõestuseks sellele, et kui Sa midagi väga armastad ja kui elad oma elu kirglikult, tegeled sellega, mida armastad ja julged ning tahad areneda, proovida, õppida ning vaeva näha, siis avanevad Sinu jaoks nii mõnedki uksed ja aknad. Live the life You love and love the life You live!

429809_510970518952001_262060818_n

1)Kas mäletad veel oma esimesi blogi postitusi? Mis või kes inspireeris Sind blogi pidama?

Esimese blogi postituse tegin ma 11ndas klassis peale kooli moeshowd ja postituse sisuks olidki minu kollektsiooni pildid sellest samast moeshowst. See oli hetk, kui ma otsustasin hakata rohkem moega tegelema ja blogi sai algatatud eesmärgiga, et sinna oma tegemistest kirjutada ja kind of arhiivi pidada. Aastate möödudes sai sellest rohkem lifestyle blogi, kus ma oma reisidest kirjutan ning vanu postitusi on alati tore vaadata.  

2)Mis teemadel Sa oma blogis enamasti kirjutad?

Praegusel hetkel kirjutangi enamasti oma reisipäevikut sinna, kuna minu foto ja disaini lehed on eraldi Facebookis olemas.

3)Kuidas Sa kirjeldaksid oma riietumise stiili? Kust ostad enamasti riideid?

Minu stiil on äärmiselt random. Ma kannan rõivaid kõiksugu erinevatest stiilidest.

Eestis shoppan ma 90% kaltsukates. Esiteks mulle lihtsalt meeldivad kaltsukad – need on odavad ja sealt leiab lahedaid asju ja teiseks on minu arvates enamus Eestis müügil olevatest rõivaesemetest mõttetult kallid.

image_1358446675074338

4)Mis on kõige Sinulikum riideese Sinu garderoobis ning milles tunned ennast kõige mugavamalt?

Pintsak – kõiksugu erinevat värvi ja materjali pintsakud ja jakid. Ükskord lugesin kokku mitu jakki mul kodus on ja kuskil kakskümmend tuli vist ära. Suveks New Yorki kolides ei võtnud ma ühtegi pintsakut kaasa, see pani mind ennast ka veidi imestama.

80510d1c53b911e2ad9722000a9e2977_7

5)Kui noorelt Sa hakkasid ennast meikima?

Ma ei meikinud ennast päris pikka aega. Ajal kui ma hakkasin meiki kasutama, mis oli kuskil kaheksandas klassis, kandsid enamus minu klassiõed meiki juba mitu aastat.

6)Kas Sa oled rohkem ajalehe, ajakirja või raamatu inimene? Mida viimati lugesid?

Ma pean kurvastusega tõdema et ma ei ole kohe üldse raamatu inimene. Arvan, et asi on jäänud puhtalt laiskuse taha. Loomulikult olen ma elu jooksul raamatuid lugenud aga enamasti ma ei jõua sinna maani, kus ma võtan kätte ühe hea raamatu ja hakkan seda tuimalt lugema kuniks suur uni peale tuleb. Ajakirju ma ka enamasti kunagi läbi ei loe, pigem sirvin moeseeriaid kust inspiratsiooni ammutan. Ajalehti sirvin ka, ja kui mõni huvitav artikkel silma jääb loen selle läbi.

7)Milline on olnud Sinu meeldejäävam puhkusereis tänase päevani? Kuhu sooviksid järgmisena reisida?

Iga reis on meeldejääv ja eriline … võibolla kõige meeldejäävam ja samas ka üsna värske elamus oli uusaastaöö New York’is. See linn jäi mulle kohe nii südamesse, et kolisin mai lõpus siia suveks elama.

8)Mida Sa armastad kaasa osta puhkusereisidelt?

Mida rohkem ma reisin, seda vähem viitsin reisidelt kõiksugu nodi kaasa osta. Ükskõik kui pikal või lühikesel reisil ma käin, ostan peaaegu alati kingitusi kaasa oma perele ja sõpradele. Loomulikult kõikidele ei saa iga kord midagi osta, aga mulle meeldib kallitele inimestele kingitusi teha, kasvõi väikese shokolaadi näol. Endale ostan reisidelt riideid või lahedaid aksessuaare, mida Eestist ei leidu.

9)Kui suurt rõhku pöörad tervislikule toitumisele?

Ma ei ole eriline tervisetoituja aga NY kolides tekkis küll veidi arusaamatu hetk kui ma ühel hetkel pidin ise hakkama süüa ostma. Mitte, et ma Eestis ise kunagi süüa ei ostaks aga päeva lõpus jõuan tavaliselt ikka koju, kus ema on kappi head ja tervislikku toitu ostnud.

Näiteks kui Eestis ostetud piim säilib tavaliselt max 3-4 päeva, siis siin säilib piim vähemalt kuu. Enamus toiduained tunduvad kõikvõimalikke aineid täis topitud olevat –  üsna raske on midagi head ja tervislikku süüa osta. Eks ikka saab ka äärmiselt tervislikult toituda, kuid siis läheks rahakott selle võrra kõvasti kergemaks. Üldiselt ma püüan ikka võimalikult palju puuvilju süüa. Eestis söön ka üpriski palju puu- ja köögivilju.

1364938569987 (1)

10)Milliseid sarju Sa hetkel jälgid?

Vaatame korterikaaslastega üsna tihti õhtuti koos filme ja sarju. Viimati vaatasime ‘Friends’i päris esimesi osasid, see sari on lihtsalt legendary! Üldiselt mulle meeldivad kõik sarjad, mis on naljakad ja põnevad. Viimasel ajal olen jälginud näiteks selliseid sarju nagu ‘Two and a Half Men’, ‘How I Met Your Mother’, ‘Hot in Cleveland’ jne.

11)Nimeta palun see laul, mis teeb Sul alati tuju heaks?

This is What You Do by Bethel Music. Iga kord kui ma seda laulu kuulan läheb mul tuju  heaks. See laul kannab endas imelist sõnumit sellest, et elu Jeesusega on justkui kevad, kuna tema teeb alati midagi uut. See on laul, mida kuulates võib hommikul klapid pähe panna ja minna rõõmsalt uuele päevale vastu. 

12)Nimeta ilu- või tervisenipp mille oled enda jaoks avastanud?

Ma ei ole üldiselt väga ilunippide inimene.  Oma juukseid proovin küll võimalikult tervetena hoida. Paar korda nädalas panen enne magama minekut juustesse kookose õli, mis järgmisel hommikul maha pestes annab juustele ilusa läike ja niisutab neid. Mulle meeldib süüa palju puuvilju ja juurvilju, ma usun ja loodan, et need aitavad ehk kuidagi ka tervise hoidmisele kaasa.

13)Kus oled õppinud, õpid või plaanid õppida? Milline on Sinu jaoks ideaalne töö?

Hetkel õpin Estonian Business Schoolis Loomemajandust. Kaks aastat on juba tehtud ja üks aasta on veel jäänud. Gümnaasiumi lõpus polnud mul õrna aimugi, mida ma edasi tahaks õppida. Ainus mis ma teadsin oli see, et mõttetu on minna õppima midagi, mis mind ei huvita. Mõne aja pärast leidsin netis tuhnides, et EBS avab uue haru – Loomemajandus. Meie kursus on Eestis esimene, kes sellenimelise baka kraadi omandab. Mulle on siiani tõesti väga see kool meeldinud ja olen tänu koolile saanud palju uusi teoreetilisi ja praktilisi teadmisi selles vallas, mis just mind põlema paneb. Minu ideaalne töö on kindlasti loominguline. Ma olen viimasel ajal sellele üsna palju mõelnud ja ma siiamaani ei tea täpset vastust sellele küsimusele anda. Üks mis kindel – ma võin tulevikus olla kasvõi koristaja aga kui see on see, mida Jumal tahab et ma teeks siis ma olen õnnelik ja ma võin seda tööd täiel rinnal nautida. Ma usun, et meie kõigi sees on miskit, mida tehes me heas mõttes põlema lähme. Näiteks mulle meeldib väga fotograafia, mood, üristuste orgraniseerimine, turundus, ajakirjanus jne. Need on need asjad, mille üle mina olen kirglik. Tihtipeale inimesed ütlevad, et nad ei ole mitte milleski head. Minu soovitus neile on, et võta üks asi, mille üle sa tunned kirge ja lihtsalt hakka seda külge endas arendama. Usun, et samamoodi leian ka mina omale tulevikus ideaalse töö – follow the passion.

14)Mida on blogi pidamine Sulle õpetanud, andnud?

Usun, et blogi pidamine oli minu jaoks algus millegi suurema juurde. Kui ma poleks blogi pidama hakanud siis ehk ma poleks teinud ka omale minu disaini Facebooki lehte. Kui ma poleks seda teinud, ei oleks ma ehk hakanud oma väikest brändi edasi arendama. Minu brändi puhul on kõik veel alles väga algfaasis, aga see on midagi, mida mulle antud hetkel meeldib teha ja mille üle ma tunnen tihtipeale liblikaid kõhus või suurt põnevust. Usun, et blogi oli kõige selle alguseks üks väga vajalik alguspunkt.

15)On Sul mingi inspireeriv moto millesse Sa usud ja mille järgi ise elad?

Minu jaoks on terve Piibel täis lihtsalt uskumatult häid motosid ja lauseid, mille järgi proovin igapäevaselt elada. Loomulikult see ei tule alati välja, aga iga päev on uus hommik ja uus võimalus uuesti proovida ja asju teisiti teha. Üks minu lemmikuid kirjakohti on Matteuse 6:26 , mis räägib sellest, et me vaataksime linde. Linnud ei kogu omale toidukuhjasid aitadesse, Jumal hoolitseb nende eest, nad ei pea muretsema selle pärast kuidas nad hakkama saavad ja kui Jumal hoolitseb lindude eest, siis kas meie mitte ei ole talle veel kallimad. See kirjakoht õpetab mulle iga päev Jumalat üha rohkem ja rohkem usaldama. 

Tutvu Anete Palmiku blogiga http://www.stuffbyap.blogspot.com.au

Hoia kindlasti silm peal ka Anete Facebooki lehtedel

moedisain http://www.facebook.com/anetepalmikdesign

fotograafia http://www.facebook.com/AnetePalmikPhotography?fref=ts

Lisa kommentaar

