Anna Elisabeth Vaher blogist annaelisabeth.net

Kaunis Anna Elisabeth on mulle blogimaastikult silma jäänud just oma siirusega, oma lihtsusega ja oma imearmsa sõbraliku naeratusega. Ta on andekas, ilus, huvitav ning üks tõeliselt särav pärl.

IMG_20130202_141154

1)Kas mäletad veel oma esimesi blogi postitusi? Mis või kes inspireeris Sind blogi pidama?

Mäletan, et kirjutasin oma esimese blogipostituse oktoobrikuu õhtul, mil olin juba ligi kolm aastat erinevaid moe- ja ilublogisid jälginud ja otsustasin lõpuks, et äkki on ka minul midagi sellist öelda, mis teisi tüdrukuid huvitada võiks. Eesti blogisid ma sel ajal veel ei lugenud, alles hiljem avastasin, et ka meil on siin omamoodi kommuun tekkinud. Mind inspireerisid siis eelkõige erinevad Suurbritannia tüdrukud, kuid tänaseks päevaks loen pigem Skandinaavia tüdrukute blogisid – leian, et nendega on siin põhjas kergem samastuda. 

2)Mis teemadel Sa oma blogis enamasti kirjutad?

Enamasti ikka ilu- ja moeteemadel, kuid sekka ka veidi enda elust. Isiklikke teemasid ma maailmaga ei jaga ning ei hakkagi seda tegema, ehkki nõudlus selle järele aina kasvab. Ikka soovitakse teada, kes, kus ja kellega ma olen, kuid eelistan blogi põhirõhu jätta moe- ja iluteemaliste arvustuste, nõuannete ja ilusate fotode pärusmaaks. 

DSC_0413pisi

3)Kuidas Sa kirjeldaksid oma riietumise stiili? Kust ostad enamasti riideid?

Ütleksin, et mu riietumisstiil on pigem selline “rokilik” kui tütarlapselik. Armastan kitsaid teksasid, musta nahka, silmapaistvaid hõbedasi ehteid, saapaid, lohvakaid bändide t-särke jms. Loomulikult on mul ka kleidi- ja seelikupäevi ja garderoobis värvilisemaid esemeid, kuid mu süda kuulub tumedatele toonidele ja lihtsusele. Kontsainimene pole ma kindlasti. Tunnen end kindlamalt, kui kannad on maas.😉

4)Mis on kõige Sinulikum riideese Sinu garderoobis ning milles tunned ennast kõige mugavamalt?

Vaieldamatult on selleks must nahkjakk, kannan seda kõigega!

DSC_0688
DSC_0564
DSC_0227

5)Kui noorelt Sa hakkasid ennast meikima? 

Tõenäoliselt oli see umbes kaheksandas klassis ja algas ripsmetušiga, enne seda olid pigem salajased katsetused vanema õe kosmeetikaga. 

Anna Elisabethi foto

6)Kas Sa oled rohkem ajalehe, ajakirja või raamatu inimene? Mida viimati lugesid?

Olen kindlasti raamatuinimene! Viimasena lugesin läbi Dan Browni “Inferno”, kuid nimekiri raamatutest, mida veel lugeda tahaksin, on meeletult pikk! Nüüd võtsin ette Fitzgeraldi “Suure Gatsby”, sest hiljuti nähtud film jättis minusse niivõrd sügava jälje. Üks mu lemmikraamatuid on Frances Mayesi “Toscana päikese all” – see pole küll meeletult paeluv raamat, mis täis seiklusi ja üllatusi, kuid meeletult mõnus ajaviiteraamat, mis viib sind ka kõige hallimal ja külmemal päeval Itaalia päikese kätte.

IMG_20130222_170910

7)Milline on olnud Sinu meeldejäävam puhkusereis tänase päevani? Kuhu sooviksid järgmisena reisida?

Ma ei ole kahjuks väga palju puhkusereisidele jõudnud – kaks korda käisin teismelisena vanematega reisil, kuid kui ise kuhugi sõidan, siis eelistan enamasti saada kultuurseid elamusi – jalutada linnas, proovida kohalikku toitu, uudistada muuseumis. Küll aga jäi mulle väga eredalt meelde Santorini saar, mida külastasime Kreeta reisil. Päikeseloojang sellel valgeid maju täis tipitud mäeküljel on nagu unenägu!

8)Mida Sa armastad kaasa osta puhkusereisidelt?

Mina kogun reisidelt kaisukarusid. Alustasin seda hobi alles eelmisel aastal, nii et ka karukollektsioon on alles tagasihoidlik, kuid teades seda reisipisikut, mille vanematelt kaasa olen saanud, peaks mul kodu varsti karusid täis olema!
DSC_0325
9)Kui suurt rõhku pöörad tervislikule toitumisele ning kuidas hoiad ennast vormis?
Väga suurt rõhku ei pööra, olen rohkem söön-mille-isu-on tüüpi toituja, kuid kui pean valima, valin alati tervislikuma variandi. Olen asendanud valge riisi pruuniga, eelistan täisterapastat, väldin saia ja hoian karastusjookide tarbimise miinimumis, kuid see on ka kõik. Suvel on mul aga väga lihtne end vormis hoida, sest ainus toit, mida ma siis tahan, on arbuus.😀
10)Milliseid sarju Sa hetkel jälgid?
Hetkel on mul listis Pretty Little Liars, How I Met Your Mother, Dexter ja Revenge. Mu läbi aegade lemmikud on Friends, Monk ja Dexter. 
11)Nimeta palun see laul, mis teeb Sul alati tuju heaks?
Oh, muusika teeb mul üleüldse alati tuju heaks, aga eriliselt “tõmbab käima” näiteks Queen – Somebody to Love.
12)Nimeta ilu- või tervisenipp mille oled enda jaoks avastanud?
Pole paremaid nippe kui hea uni, vesi ja värske õhk. Kõik muu on ainult lisaks. Mu lemmikuks nipiks on juba mõnda aega olnud jojobaõli. Kasutan seda öökreemi asemel näol ja maniküüri tegemisel küüntel ja see toimib imeliselt!
DSC_0141

13)Kus oled õppinud, õpid või plaanid õppida? Milline on Sinu jaoks ideaalne töö?

Hetkel õpin Tallinna Ülikoolis referent-toimetaja erialal ning ka mu ideaalne töö on kindlasti seotud toimetamisega, olgu siis ajakirjanduses, kirjastuses või hoopis televisioonis.
14)Mida on blogi pidamine Sulle õpetanud, andnud?
Enim on blogi mulle õpetanud seda, et sa ei saa kunagi kõigile meeldida ja kõige olulisem on, et sa meeldiksid endale ja ajaksid enda jaoks õiget asja. Ühtlasi olen inimesena palju tugevamaks muutunud – toetavad lugejad annavad mulle nii palju enesekindlust ja motivatsiooni!
DSC_1342

15)On Sul mingi inspireeriv moto millesse Sa usud ja mille järgi ise elad?

Ühtegi konkreetset motot mul pole, kuid miski, millesse ma väga tugevalt usun on see, et kõik on võimalik, kui piisavalt tahta ja vaeva näha!

TUTVUGE anna elisabethi BLOGIGA http://www.annaelisabeth.net

HOIDKE KINDLASTI SILM PEAL UUTEL POSTITUSTEL FACEBOOKIS https://www.facebook.com/annaelisabethblog 

Lisa kommentaar

