Liina Ütt blogist missliina.com

Alati nii energiline, särav ning kaunis Liina on kindlasti Eesti blogisõpradele üsnagi tuttav. Liina on blogija, keda lihtsalt jääd vaatama/kuulama/jälgima. Ta on ilus ning inspireeriv inimene ja mul on hea meel just selle intervjuuga avada uus ‘blogijate-eri nädal’ minu blogis.

SEELIK

1)Kas mäletad veel oma esimesi blogi postitusi? Mis või kes inspireeris Sind blogi pidama?

Ausalt öeldes ei mäletagi. Alustasin blogimisega väga noorelt, kuskil häguses pubekaeas sai esimesed read kirja pandud. Siis oli blogi mõte oma tegemisi jäädvustada. Arvan, et blogi pidama innustasid mind koolikaaslased, kellel juba endal blogid olid. Või siis internetis kolades juhtumisi lihtsalt komistasin kellegi blogi otsa ja sealt hakkas see edasi arenema.

2)Mis teemadel Sa oma blogis enamasti kirjutad?

Oma blogis kirjutan peamiselt iluteemadel, sekka veidi igapäevaelu vlogi videote näol ja ka riietuste pilte. Üritan hoida seda tasakaalu, kus jagan ka oma elu isiklikumat poolt, kuid mitte liialt palju.

12.5_08

3)Kuidas Sa kirjeldaksid oma riietumise stiili? Kust ostad enamasti riideid?

Naiselik, enamjaolt viisakas. Aeg-ajalt väga casual. Tihtilugu juhindun ütlusest “You can never be overdressed or overeducated”. Enamjaolt näeb mind kleitides, seelikutes/triiksärkides. Põhilised kohad, kust oma riided olen ostnud on Rottermanni kvartali poed, H&M või näiteks Asos.

2.6-4

DSC_1037

24.4_28

4)Mis on kõige Sinulikum riideese Sinu garderoobis ning milles tunned ennast kõige mugavamalt?

Kõige minulikum on tõenäoliselt minu H&M’i LBT (Little Black Dress), mis mind kunagi alt ei vea. Kõige mugavamalt tunnengi end kõikvõimalikes kleitides ja seelikutes. Aeg-ajalt näeb minu jalas ka retuuse või lühikesi pükse. Teksad ja muud tugevamast kangast püksid on küll miski, mille kandmist väldin. Külmemal perioodil muidugi on veidi teine lugu.

5)Kui noorelt Sa hakkasid ennast meikima? 

Esimesed katsetused (ehk need korrad, kus meigiga ka kodust väljusin) olid tõenäoliselt kuskil põhikooli lõpus. Loomulikult ema ja vanaema meigikotid olid minu suured sõbrad juba kolmeaastasest peale. Lisaks minu näole olid täis mäkerdatud ka kõik seinad, uksed, mööbel…

ariel_09

6)Kas Sa oled rohkem ajalehe, ajakirja või raamatu inimene? Mida viimati lugesid?

Eelistan kindlasti raamatuid, kuid hoian igapäevaselt online meedial silma peal. Kommunikatsioonitudengina tuleb lihtsalt kõigega kursis olla. Hetkel on mul käsil Aldous Huxley raamat “Brave New World” ning justnimelt inglise keelne variant. Jumaldan fantaasiat ja ulmet ning see raamat on teatud mõttes väga “twisted”, mis on täpselt minu maitse.

7)Milline on olnud Sinu meeldejäävam puhkusereis tänase päevani? Kuhu sooviksid järgmisena reisida?

Väga sügava mulje jätsid mulle Peking ja Maroko, kuid need lähevad pigem kultuurireiside alla. Puhkusereisidest on seni mõnusaim olnud Rhodos, kus sai ennast ikka šokolaadiks päevitatud. Lisaks need toidud, mmmm..

8)Mida Sa armastad kaasa osta puhkusereisidelt?

Emaga oleme varasemalt alati tasse ostnud. Nüüdseks on neid nii palju, et elukaaslasega leppisime kokku, et viinapitsid võtavad vähem ruumi. Ei saa ära unustada ka maiustusi. Minusuguse magusasõbra jaoks pole midagi paremat, kui maiustused!

bday_13

9)Kui suurt rõhku pöörad tervislikule toitumisele ning kuidas hoiad ennast vormis?

Mõttes pööran suurt rõhku küll. Eks ma üritan jälgida ikka, et mu taldrikus oleks iga kord midagi rohelist ning taldrik ei ujuks õlis. Praegu üritan end krõpsudest võõrutada, sest minu jaoks pole mingi probleem suur pakk krõpse üksi ära mugida. Igapäevaselt joon palju vett, et end hästi tunda. Vormis hoidmiseks teinekord jooksen või sõidan rattaga. Kuigi minusugust laisklooma tuleb küll vist trenni tegema vedada. Elukaaslasel on kodus hantlid, mõnikord saab neid ka sikutatud.

10)Milliseid sarju Sa hetkel jälgid?

Sarjad, mida vaatan kohe, kui uus osa väljas: How I Met Your Mother,  The Big Bang Theory, The Vampire Diaries, Game of Thrones. Sinna kõrvale vaatan järgi vanu Pretty Little Liars osi ning kui meeles on, vaatan Grey’s Anatomy osi ka.

11)Nimeta palun see laul, mis teeb Sul alati tuju heaks?

Get Out – Casey Abrams (Keeno Remix). Selle avastasime ükskord elukaaslasega ja oleme nii palju kuulanud, et sõbrad juba teavad seda kui “meie” laulu.

12)Nimeta ilu- või tervisenipp mille oled enda jaoks avastanud?

Vee joomine tõesti muudab palju! Nahk on klaarim ja enesetunne tunduvalt parem.

13)Kus oled õppinud, õpid või plaanid õppida? Milline on Sinu jaoks ideaalne töö?

Sügisest alustan viimast aastat Tallinna Ülikooli suhtekorralduse erialal. Tulevikuplaanid on veel lahtised, kuid hea meelega täiendaksin end välismaal. Praegu pole ka 100% otsustanud, kas soovin seda teha kommunikatsiooni või jumestuse/grimmi alal. Ideaalne töö minu jaoks on selline, kus ma ei pea punkt kell 9 kontoris kohal olema. Kontoritöö mulle sobib, aga eelistan sellist, kus loeb see, et töö on tehtud, mitte istutud tundide arv. Teisalt meeldib mulle olla pidevalt liikumises ja kogu aeg midagi teha, kuna niisama istudes tuleb laiskus üsna kiiresti kallale.

mabel_06 copy

87c84830490f11e2a64f22000a1f968e_7

14)Mida on blogi pidamine Sulle õpetanud, andnud?

Kindlasti rohkem eneseusku ja ambitsioone. Näen, et kui pingutan, siis unistustest saab reaalsus. Blogimine on midagi sellist, mida paljud peavad eimillekski. Tihti ei mõisteta kui suure aja ja töö see võtab, eriti kui näiteks videosid sinna juurde teha. Mul on vedanud, et mul on nädalas paar päeva, kus saan end 100% videotele ja postitustele pühendada. Seega osalt on blogimine ajalpaneerimist õpetanud – seni olen olnud täielikult asjade viimasele minutile jätja. Olen saanud palju häid tutvusi ja uusi sõpru oma ellu, avastanud kuivõrd toetavad selles osas on mu pikaajalised sõbrad ja tuttavad. Paks nahk oli mul juba varasemalt ning õnneks minu blogi lugejaskonnas mingeid õelaid usse pole, kõik on väga toredad ja toetavad ning tahaks kõiki isiklikumal tasandil tunda.

seelik_35

15)On Sul mingi inspireeriv moto millesse Sa usud ja mille järgi ise elad?

Mu magamistoa seinal on palju tsitaate ning praegu jäi silma “Elu on ilus, kui ta ilusaks elada”. See võtab kokku minu mõttemaailma – mõtetel on suur jõud. Kui mõtted on positiivsed ja õnnelikud, on seda ka elu ning ükski mägi ei tundu ületamatu. See ei tähenda muidugi võltsi ja pealesurutud positiivsust vaid seda siirast õnnetunnet, mis tuleb seestpoolt. Loomulikult on minu elus ka mõõnaperioode, kuid leian igast olukorrast midagi positiivset mille toel edasi minna. Lihtsalt elangi oma elu ilusaks.

Tutvuge Liina blogiga http://www.missliina.com

Liina toredaid videosi saate vaadata tema Youtube’i lehel http://www.youtube.com/user/mmissLiina

Hoidke alati silm peal Liina uutel postitustel Facebooki kaudu https://www.facebook.com/pages/Miss-Liina/467983126581591

Lisa kommentaar

