Timomatic’s music video

Täna filmiti meil töö juures Timomaticu uut muusikavideot. Igav meil seal ei hakka🙂 Uskumatu kui palju kohvi on võimalik ühe filmimise ajal juua. Vaene assistent jooksis iga 5 minuti tagant kohvitassidega edasi-tagasi. Vahepeal piilusin, mis nad seal tegid ka. Väga super tantsutiim on ikka Timomaticul. Mis laulule videot filmiti, ma ei tea ja see ei olegi oluline. Ma pean tunnistama, et ega ma teda nime järgi ei teadnudki, aga siin Austraalias laseb tema laule raadiost tihti. Panen mõned näited üles, ehk tunnete ka teie mõne neist ära😉

Mulle tuli selle kõigega meelde aeg kui ma veel Londonis elasin ja mu sõber mind ka muusikavideo võtetele kutsus. See võis olla äkki aastal 2007 või midagi sarnast. Mäletan, et nii põnev oli. Filmiti terve öö, samas aeg justkui lendas. Mina jäin ka mõnda kaadrisse, kuid ega mind poolikuna ja paari sekundiga ära ei tunne ja üles ei leia, kui ei tea🙂🙂🙂 Lahe kogemus oli. Oot, ma vaatan kas üles ka veel leian kuskilt selle video😀

Hehe😀 Siin ta on …

 

Lisa kommentaar

