Parim etendus, mida minu silmad näinud on.

Käisime täna elukaaslasega War Horse’i etendust vaatamas Sydney Lyric teatris. Astusin teatrist välja pisar silmas ja olin lihtsalt sõnatu. Seda on nii raske sõnadesse panna kui suurepärane see etendus oli. Isegi Keijol tuli pisar silma. Temal küll rohkem ühe nalja peale, kuid hinge läks see meile mõlemile. Olime mõlemad nõus, et see oli täiuslik. Näitlejad ülihead, efektid ja muusika võrratud ja no hobustest ja hanest ma parem ei hakka rääkimagi🙂 Või siiski…

Selleks, et mingitki aimu saada, millest ma räägin, pean teieni tooma mõned videod.

Esimene maailmasõda tuuakse vaataja ette läbi hobuse teekonna. See on odüsseia täis kurbust ja rõõmu, suurejooneline lugu sõprusest ja sõjast, mis alustas teed eduka raamatuna, mille alusel valmis tohutut populaarsust nautiv näidend ning ka eepiline ekraniseering, mille lavastajaks Oscari-võitja Steven Spielberg. Filmi ma ise veel näinud ei ole, kuid teen seda kindlasti lähiajal.

‘Sõjaratsu’ on lugu ebatavalisest sõprusest hobuse ja poisi vahel. See on lugu ustavusest, lootusest ja vastupidavusest, taustaks Esimeses maailmasõjas rappuv Euroopa.

See kuidas nukkudele on elu sisse puhutud jakuidas nad on konstrueeritud, see on lihtsalt super. Isegi hobuse hingamine, emotsioonid ja häälitsused on tõetruud.

Ma ütlen ausalt, et ma ootasin sellelt etenduselt päris palju, kuid see, mida ma nägin oli mitmeid kordi parem kui ma oskasin ette kujutada ning loota.

Ja muidugi peosatäitja Albert, keda kehastas noor näitleja Cody Fern, oli lihtsalt fantastiline.

Mind võlusid ka kaunis muusika ja mõnusad folgilood, mida esitas laval laulja. See kõik, mis seal laval toimus oli nii täiuslik ja terviklik. Ma nautisin igat minutit, igat stseeni.

Ma tõesti väga soovitan seda vaatama minna, kui teil selleks vähegi võimalust on. ‘War Horse’ ehk ‘Sõjaratsu’  on toodud lavale mitmetes maailma linnades, nagu näiteks London, New York, Berliin, Toronto, Sydney ning veel võib näha seda ainulaadset lavateost USA ja Inglismaa ning Iirimaa tuuril ja kindlasti on neid kohti veel ja veel.

Kui huvi on, siis võite kodulehelt täpsemalt välja uurida

http://www.warhorseonstage.com/show

Kui ma peaksin andma hinde, siis ma annaksin sellele etendusele 10-st võimalikust punktist kahtlemata 11.

Siin ma siis olen, pühin pisaraid, samas nii õnnelik ning sõnatu :)

Siin ma siis olen, pühin pisaraid, samas nii õnnelik ning sõnatu🙂

 

 

Lisa kommentaar

