Presidendi vastuvõtu kaunimad kleidid 2013

Hoian ka siin kaugel Austraalias silma peal kodumaa tähtsündmustel. Toon teieni minu isiklikud lemmikud 2013. aasta presidendi vastuvõtult.

Presidendipaar oli stiilne ja kena nagu alati, kui kõrvale vaadata sellest hämmastavast sarnasusest Evelin Ilvese kleidi ja John Galliano 2009 aasta kevadkollektsioonist pärit kleidiga. Ma ei tahaks uskuda, et disainer Xenia Joost nüüd seda meelega kopeeris, kuid ilmselt on see Galliano kleit talle kunagi muljet avaldanud, et nüüd niimoodi loomingus väljendas ennast. Mulle väga meeldib see kleit, kuid ülemise osa oleksin mina küll kindlasti kuidagi elegantsemalt lahendanud. Kingade eest annaks aga kindlasti pluss punkte juurde.

presidendipaar

Positiivselt jäid mulle silma veel järgmised külalised:

Tennisist Anett Kontaveit

Anett Kontaveit

Cherry.ee asutaja Priit Tomp kaaslasega

Cherry.ee asutaja Priit Tomp.

Eurovolinik Siim Kallas abikaasaga

Eurovolinik Siim Kallas abikaasaga.

Gerd Kanter abikaasaga

Gerd Kanter abikaasaga

Kaido Ole kaaslasega

Kaido Ole

Kaitseminister Urmas Reinsalu abikaasaga

Kaitseminister Urmas Reinsalu abikaasaga.

Näitleja Ülle Kaljuste

Näitleja Ülle Kaljuste.

Riigikogu liige Aivar Riisalu abikaasaga

Riigikogu liige Aivar Riisalu abikaasaga.

Riigikogu liige Jevgeni Ossinovski kaaslasega

Riigikogu liige Jevgeni Ossinovski kaaslasega.

Riigikogu liige Toomas Tõniste abikaasaga

Riigikogu liige Toomas Tõniste abikaasaga.

Riigikohtu esimees Märt Rask abikaasaga

Riigikohtu esimees Märt Rask abikaasaga.

Riigikogu liige Kalle Palling abikaasaga

Riigikogu liige Kalle Palling abikaasaga.

Kas keegi veel märkas Kaspar Taimsoo kaaslase kleidi sarnasust Mai Pallingu 2012. aasta kleidiga? Ma kohe teadsin, et olen sarnast kleiti kusagil varem näinud. Kas tõesti eesti disaineritel on fantaasia puudus?🙂

Kaspar Taimsoo kaaslasega

Lisa kommentaar

