Kaks blogi, üks Merit’s Blog Fan Page

Tere armsakesed,

Kui te pole veel liitunud minu Facebook’i lehega, siis võite seda teha nüüd. Nii on lihtne silma peal hoida nii minu stiili ja inspiratsiooni blogil meritmerit.wordpress.com , kui ka minu uuel isiklikumal blogil meritmeritpersonal.wordpress.com, kus ma kirjutan oma igapäevastest tegemistest siin imelises Austraalias.

Hoia silm peal kõikidel minu uutel postitustel liitudes minu Merit’s Blog Fan Page lehega Facebookis vajutades järgmisele pildile:

404524_222159991214274_632074143_n

Ilusat päeva!

M.

Lisa kommentaar

