Mari-Liis Suvi blogist Suvimariliis.blogspot.com

Alati särav ja päikseline, alati positiivne ja rõõmus, alati kaunis ja stiilne, alati inspireeriv. Just selline on minu silmis kaunis Mari-Liis Suvi blogist http://suvimariliis.blogspot.com.au/

(Foto: Mari-Liis Suvi erakogu)

1)Kas mäletad veel oma esimesi blogi postitusi? Mis või kes sind inspireeris blogi pidama? 

Mõtlesin, et ei hakka sohki tegema ning vaatama, milline minu esimene postitus välja nägi. Tean, et pikka juttu ei olnud, sest blogi tegingi enese jaoks, kuhu lisasin modellindusega seotud pildid, et kõik oleks koos ühes kohas.

2)Mis teemadel Sa oma blogis enamasti kirjutad?

Oma blogi ei ole ma kunagi osanud lahterdada. Ilmselt võib minu blogi kohta öelda Personal blog.

3)Kuidas Sa kirjeldaksid oma riietumise stiili? Kust ostad enamasti riideid?

Enamik minu riideid pärinevad Mangost ja Zarast. Ilmselt paljude jaoks kajastub Zara kui ära leierdatud pood, kuid just Zara püksid istuvad mulle alati ideaalselt. Tean täpselt, mis suurus ja lõige mulle sobib, seega poodlemine neis on minu jaoks alati kerge ja meeldiv, ning mis kõige olulisem, mul on alati pärast alles ka hea tuju, mitte nördinud, et miski istus halvasti või ei sobinud. Olen väga casual riietuja. Talv on tulekul seega palju kihilist riietumist ja rohkelt kudumeid ja mugavust!

4)Mis on kõige Sinulikum riideese Sinu garderoobis ning milles tunned ennast kõige mugavamalt?

Skinny jeans ja kõrgekaelusega kudum.

5)Kui noorelt Sa hakkasid ennast meikima?

Kasutan meiki äärmiselt vähe, ei kasutaks üldse, kuid tunnen, et tööl olles on see veidi siiski vajalik. Julgen pakkuda, et ehk 13- aastaselt hakkasin ripsmeid aeg-ajalt värvima.

6)Nimeta palun 3 ilutoodet, mis on sinu arvates võrratud ning mida soovitaksid julgelt ka teistele?

Põskedele- The Body Shopi küpsetatud päikesepuuder “02 Warm Glow“

Kompaktpuuder- Palladio (wet & dry foundation)

Lõhn- Versace „Bright Crystal“

7)Milline on sinu arvates stiilne ning kaunis naine?

Puhas, hoolitsetud ja enesekindel.

8)Millist muusikat sa kuulad? Mis on see laul, mis teeb sul alati tuju heaks?

Viimasel ajal kuulan muusikat äärmiselt vähe. Lähen ilmselt särama kui playlist’ist tulevad lood, mis on pärit ajast, mil minu ja mu noormehe sõprusest kasvas midagi enamat.

9)Kas sa oled rohkem ajalehe, ajakirja või raamatu inimene? Mida viimati lugesid?

Kui pean valima siis ilmselt ajakirja. Viimati lehitsesin Anne ja Stiili.

10)Milline on olnud Sinu meeldejäävam puhkusereis tänase päevani? Milline võiks olla Sinu järgmine puhkuse sihtkoht?

Aastaid tagasi käisin Tuneesias ning tänase päevani naerdes meenutan, kuidas üks meesterahvas jälitas mind, minu isa ja tema kaaslast. Üks hetk sai isal kõrini ja küsis, mis tollel meesterahval vaja, mille peale mureliku näoga mees vastas „Mitu kaamlit te oma türe eest soovite?“ Isa mõtles veidi ja vastas „20“, mille peale mees kohkus „Mul nii palju ei ole“ isa aga tegi lühidalt „Siis ei saa!“

Arvan, et järgmisena tuleb reis mägedesse, talv ju!

11)Mida armastad kaasa osta puhkusereisidelt?

Riideid?!🙂

12)Ilma milleta sa hommikul kodust kindlasti välja ei lähe?

Kui nüüd kõige elementaarsem välja jätta, siis ilmselt telefon ja ID kaart.

13)Kui suurt rõhku pöörad tervislikule toitumisele ning kuidas hoiad ennast vormis?

Toitun mitmekesiselt ja söön kõike, mis maitseb, kuid ilmselt väga tervislikuks seda pidada ei saa, sest armastan kummikomme ja magusat üleüldse. Juba nooremana isa naljatas, et mul on kõhus keemia labor. Alustasin trennidega juba vähemalt 4-aastasena, seega ilmselt juba sealt on mitmeid mõjutusi. Töö tõttu toitun ka regulaarselt ning vähemalt 4x päevas, tarbin palju vett ja rohelist teed. Võimalusel jalutan palju.

14)Nimeta ilu- või tervisenipp mille oled enda jaoks avastanud?

Rohkelt juua külma vett ja rohelist teed vähese meega. Hommikuti olen harjunud esialgu pesema nägu sooja veega ja seejärel kohe külma veega.

15)Kus oled õppinud, õpid või plaanid õppida? Milline oleks Sinu jaoks ideaalne töö?

Keskkoolis käisin Tallinna 32. Keskkoolis (ajaloo-õiguse suund). Hetkel õpin neljandat (viimast) aastat Tallinna Ülikoolis kultuuriteadust.  Ideaalne töökoht on see, kuhu on ärgates rõõm minna.

16)On sul mingi inspireeriv moto millesse sa usud ja mille järgi ise elad?

Kõik hea/halb, mis teed, tuleb ringiga tagasi!

Tutvuge Mari-Liisi blogiga http://suvimariliis.blogspot.com.au/

Lisa kommentaar

