Mari-Liis blogist Censored with Marley Davis

Siiras ning ilus, lihtne, samas ootamatu, tõeliselt andekas ning võluv Marley Davis on blogimaailma üks kaunemaid pärle. Tal on koguni 2 inspireerivat blogi http://msmarleybrilliants.blogspot.com.au/ ja http://marleyslifestyle.blogspot.com.au/

1)Kas mäletad veel oma esimesi blogi postitusi? Mis või kes sind inspireeris blogi pidama? 

Blogimaailma astusin algul puhtalt selle tõttu, et inimesi millegipärast huvitasid mu tegemised. Mulle tundub siiamaani uskumatu, et on nii palju vapustavaid inimesi, kes mulle kaasa elavad ja mind toetavad. Küsiti, et kas pole mingit kohta, kus saaks su töid ja tegemisi lähemalt uurida ja nii ma tegingi endale blogi. Esimene postitus oli ennast tutvustav, sest ilma selleta tundus kuidagi kohatu alustada. Nagu siseneks võõrasse ruumi täis võõraid inimesi, sõnagi ütlemata. Ma ei oleks kunagi uskunud, kui palju uksi see elus avab ja kuhu mul sellega võimalik jõuda on. Nüüdseks olen tänu blogile olnud Eesti Laulul osalenud Soundcleari stilist ja disainer, olnud ööklubi Buss sisedisainer ja aidanud poistel ehitada ning ka näiteks mängukunstnik mobiiliappi arendamisel ja on ka olnud palju muid projekte. Ma loodan, et mu blogi inspireerib ka teisi inimesi, sest uskuge mind, kui teha midagi kirega, siis see viib teid elus kaugele, isegi nii väike asi nagu blogi pidamine.

2)Mis teemadel Sa oma blogis enamasti kirjutad?

Mul on nüüdseks tegelikult juba kaks blogi. Põhiblogis http://msmarleybrilliants.blogspot.com.au/ kirjutan oma tavategemistest, stiilist, jagan ilunippe ja teen DIY tutoriale. Teise blogi http://marleyslifestyle.blogspot.com.au/ teemaks on kuidas võimalikult odavalt oma kodu hubaseks muutmisega hakkama saada. Olen veendunud, et pea kõigest saab teha kõike, kui vaid veidi avatud silmadega ringi vaadata.

3)Kuidas Sa kirjeldaksid oma riietumise stiili? Kust ostad enamasti riideid?

Minu stiil oleneb mu tujust. Põhiliselt on mul 2 üksteisest väga erinevat stiili. On väga naiselik ja selge puhta joonega stiil, mida iseloomustab naiselik joon ja lihtsus, selged tumedad värvid ja vähe mustreid. Asi ei tohi minna liiga kirjuks seega üritan hoida väga minimalistlikku joont, kuid mulle meeldib mängida erinevate tekstuuridega. Teine stiil on vastupidi eelmisele väga mehelik ja militaarne. Umbes pool minu garderoobist on täis meeste rõivaid ja kui shoppama lähen, on just meesteosakond see kuhu esimesena sammud sean. Mulle meeldib, kuidas need seljas istuvad ja nende stiil, mis on nii mitte naiselik. Neid kahte kombineerides, saan ma aga kolmanda stiili, mis on nende kahe segu. Näiteks kõrged stilettod kitsaste teksade ja meeste särgiga. Nii võib mind harilikult õhtul välja minnes kohata. Minu suurim armastus on aga militaar teema. See tekitab minus mingi nö powerful tunde ja motiveerib mind edasi liikuma.

4)Mis on kõige Sinulikum riideese Sinu garderoobis ning milles tunned ennast kõige mugavamalt?

Meeste teksad ja venna vana hevika aegade nahktagi, millelt ma käised ära lõikasin. Ja siis ühed saapad, millel on kontsaplekke vahetatud umbes kümme korda, ning tald kipub alt ära kukkuma, aga ma ei suuda neist lahti öelda.

5)Kui noorelt Sa hakkasid ennast meikima?

Pidvalt meikima hakkasin kuuendas klassis. Arvasin, et olen hull punkar ja mökerdasin ennast ikka korralikuks pandaks. Viiendas klassis avastasin, et tumedama puudriga on võimalik nägu kontuurida. See jäi aga peagi sinnapaika, sest metsas ringi joosta ja sõda mängida oli huvitavam.

6)Nimeta palun 3 ilutoodet, mis on sinu arvates võrratud ning mida soovitaksid julgelt ka teistele?

Ainus jumestuskreem, mida ma kasutada saan on Oriflamelt Giordani Gold Age Defying Foundation. Olen ilmselt kõik jumestuskreemid läbi katsetanud, aga isegi palju kiidetud BB kreemid ei sobi mu näonaha ja tooniga nii nagu see. Minu nipp on võtta 2 erinevat tooni ja need omavahel kokku segada, kuni saan selle mida vaja. Teine toode on geel-lainer ja parim mille leidnud olen on Maybelline Eyestudio Lasting Drama Gel Eyeliner. See jätab super ilusa ja väga peene joone + Hei! Pintsel on juba kaasas! Kolmas on Make Up Store huulepulgad, mida ma küll igapäev ei kasuta, aga need on tõesti head. Eriti meeldib mulle oranžikas-punane toon #Dare.

7)Milline on sinu arvates stiilne ning kaunis naine?

Enesekinde ja iseenese parim versioon , kes kannab oma stiili välja, olgu selleks siis kas või kübergoot. Olen nüüdseks veendunud, et ilu tuleb tõesti seespoolt ja algab mõtlemisest. Väärtustan väga maitset ja naturaalsust. See aga ei välista meigi ja muude iluvidinate nagu juuksepikenduste võib-olla isegi geelküünte kasutamist, aga ainult seni, kuni see näeb välja loomulik ja mitte külge poogitud. Nende kahe vahel on õhkõrn piir ja liiga palju naisi on valel pool seda piiri. Iseasi, kas neid igapäevaselt tarvis on, aga kui naine tunneb ennast nendega hästi, siis miks mitte. Lõppude lõpuks on tähtis ise õnnelik olla.

8)Millist muusikat sa kuulad? Mis on see laul, mis teeb sul alati tuju heaks?

Muusikat kuulan seinast seina. Lemmik album läbiaegade on Gorillaz- The Fall. Kui ma peaksin nüüd ütlema, kes on minu lemmik muusik, siis selleks on kindlasti Damon Albran, keda inimesed teavad pigem Bluri solistina ja Gorillaz eestvedajana. Gorillaz ongi see kõige minulikumat muusikat viljelev bänd. Teine külg, mis mulle meeldib on Gorillaze kunstniku Jamie Hewletti looming, millest on ka minu tööd suuresti inspireetitud. Need kaks meest ongi minu iidolid. Peale selle kuulan old-school hip-hopi, veidi nju-jazzi, reggaet jne. Väga mahedat muusikat teevad ka soome poisid Conscious Youths. Põhiliselt kõik mis on chill ja pisut weird.

9)Kas sa oled rohkem ajalehe, ajakirja või raamatu inimene? Mida viimati lugesid?

Ausalt öeldes ma loen üldse väga vähe. Ilmselt sellepärast, et ma pole saanud omale seda lugemispisikut ja mul on kerge düsleksia, mis mind tavaelus ei häiri, kuni asi ei lähe suurema lugemise/ kirjutamiseni.

10)Milline on olnud Sinu meeldejäävam puhkusereis tänase päevani? Milline võiks olla Sinu järgmine puhkuse sihtkoht?

Viibisin just kuuaega Eestimaa pinnalt eemal ning viibisin Hollandis. Kõik oli nii vaba ja kodune. See on nüüd minu riik ja kunagi plaanin sinna ilmselt isegi elama asuda. Teise kustumatu jälje jättis mulle Krimm. Üritan hoiduda turistilõksudest ja vaadata hoopis kuidas tavainimesed elavad.

11)Mida armastad kaasa osta puhkusereisidelt?

Riideid, riideid, riideid ja kingi. Millegi pärast kannan ma välismaalt kaasa soetatud rõivaid rohkem, kui kodumaalt leitud oste. Pole olnud ka reisi, kust ma poleks ostnud päikeseprille.

12)Ilma milleta sa hommikul kodust kindlasti välja ei lähe?

Olen üritanud kodust ilma püksteta mitte välja minna. Tegelikult mul pole sellist kindlat asja. Oleneb kohast kuhu minna, aga ilmselt sõber iPad on igal pool kaasas.

13)Kui suurt rõhku pöörad tervislikule toitumisele ning kuidas hoiad ennast vormis?

Ma võin ju öelda, et üritan võimalikult tervislikult toituda ja teen trenni. Tegelikult olen ma kõige ebasobivam inimene rääkima tervislikust toitumisest. Ainus tervislik asi, mille ma avastanud olen on, et ma joon ainult vett. Ma toitun üsna kehvasti ja vihkan trenni tegemist. Mul on toiduga väga unhealthy relationship. Ainus sport millega ma oma pingeid maandan on rulluisutamine ja seda teen ma suvel palju. Täielikult jälestan jõusaale, sest seal on alati selline jäle higihais, mida millegi pärast keegi teine vist ei tunne. Ja need musklit pumpavad jõukahaid, kes seal aega surnuks löövad, lihtsalt kõnnivad ringi ja jõllitavad. Ainus asi millele keskenduda on muusika ja telekast jooksvad seebikad, aga kuidas sa saad, kui tunned, et keegi on sinu mulli tunginud.

14)Nimeta ilu- või tervisenipp mille oled enda jaoks avastanud?

Minu nipp on kõrged standardid ja seda kõiges, mis ma teen. Ma olen perfektsionist, koos selle piinadega. Juuksed peavad olema nii siidised, et sõrmedega läbi tõmmates need kusagile ei takerduks ka neid mitte kammides ehk siis kasutan häid palsameid ja juukseõlisid ning teen maske. Meik peab olema laitmatult korralik ja jumestuskreem ei tohi tunduda nagu pahtel vaid peab olema täiesti loomulik.

15)Kus oled õppinud, õpid või plaanid õppida? Milline oleks Sinu jaoks ideaalne töö?

Hetkel enam ei õpi, kuid plaanin minna edasi ülikooli disaini õppima minna. Praegu ei tea veel täpselt kuhu, aga Holland kutsub mind väga. Plaanis on saada kevadeks tööle oma bränd, aga muudest projektidest kuulete tulevikus.

16)On sul mingi inspireeriv moto millesse sa usud ja mille järgi ise elad?

Mul on iga asja jaoks oma moto ja neid on palju. Mu mõttemaailm on teistest tüdrukutest väga erinev ja mõnikord ma tunnen ennast, nagu poiss tüdruku kehas ning sellega kaasneb väga palju asju mida ma teiste inimeste juures imeks panen. Näiteks naiste draamatsemised ja mõttetud tülid. Vaatan alati asja mõlema mätta otsast ja olen suutnud kõik piiravad raamid oma peas purustada. Ilmselt see ongi minu senise elu suurim saavutus. ”There’s no right or wrong. There’s only popular point of view.” aitab mul olla rahul iseendaga, vaadata asju teiste vaatevinklist ja leppida sellega millised mind ümbritsevad inimesed on. Ennast füüsilise äärmuseni lükkamiseks on mul ütlus ”Mine nii kaugele kuni jaksad, ja siis hakka tagasi tulema”. Ja lõpuks avatud mõtlemisega kunsti loomiseks ” Kõigest saab teha kõike, ava vaid silmad ja vaata ringi”.

(Fotod: Marley Davis erakogu)

Tutvuge Marley Davis’e blogidega  http://msmarleybrilliants.blogspot.com.au/ ja http://marleyslifestyle.blogspot.com.au/

Hoidke alati ennast kursis Marley Davise uute postitustega liitudes tema Facebooki lehega http://www.facebook.com/pages/Censored-with-Marley-Davis/125999030802749

Lisa kommentaar

