Kati Stimmer blogist Valge Vaikus

See pole saladus, et ma armastan kunsti ja kõike sellega seonduvat. Imetlen andekaid ning loovaid inimesi. Üks armas blogija, kelle postitusi ja loomingut ma alati meeleldi jälgin on Kati Stimmer. Tema blogist http://valgevaikus.blogspot.com.au/ võib leida hulgaliselt imeilusaid kudumeid, joonistusi ja maale. Tohutult andekas ja usin noor neiu!

1)Kas mäletad veel oma esimesi blogi postitusi? Mis või kes sind inspireeris blogi pidama?

Ma väga ei mäleta enda esimest postitust (see oli 2008nda aasta mai ilmselt), aga sel ajal sai tehtud blogi, et ennast emotsionaalselt välja elada. Minu mäletamistmööda ei postitanud ma sinna üldsegi mitte pilte, vaid kirjutasin lihtsalt enda elu-olust. Vaadates mu praegust blogi võib see küll imelik tunduda, aga mulle jubedalt meeldib kirjutada.

2)Mis teemadel Sa oma blogis enamasti kirjutad?

Kuna ma võtsin enda blogi uuesti käsile selleks, et ennast motiveerida rohkem tegelema kästiöö ja kunstiga, siis on blogi esteetika pigem palju pilte, vähe juttu, keskendudes visuaalile, millest igaüks võib ise oma järeldused teha.

3)Kuidas Sa kirjeldaksid oma riietumise stiili? Kust ostad enamasti riideid?

Minu riietumisstiil on 99% mugav, see 1% jääb mõneks tähtsaks ürituseks või peoks. Mul ei ole ühtki kohta, mida ma eelistaks teistele hetkel, aga seda sellepärast, et ma ei näe vajadust pidevale riiete kogumisele (ole asjade omanik, mitte vastupidi!).

4)Mis on kõige Sinulikum riideese Sinu garderoobis ning milles tunned ennast kõige mugavamalt?

Kõige minulikum riideese on vaieldamatult mu enda kootud hiiglaslik rõngassall, mille sisse poen väiksemagi külmaga.

5)Kui noorelt Sa hakkasid ennast meikima?

Sellele on küll raske vastata, aga eks ta ilmselt miski seitsmes klass äkki oli, kui sai mõnda lahedat huuleläiget kasutatud.

6)Nimeta palun 3 ilutoodet, mis on sinu arvates võrratud ning mida soovitaksid julgelt ka teistele?

Meeldivad väga Forever Living näohooldustooted, L’oreali Line Resist silmalainer ja Garnieri Miracle Skin Perfector.

7)Milline on sinu arvates stiilne ning kaunis naine?

Stiilne ja kaunis naine on minu arvates segu naiselikkusest, klassikast ja enesekindlusest, ideaalne näide sellest on minu silmis Blair Eadie, kes on nagu tänapäeva Audrey Hepburn

8)Millist muusikat sa kuulad? Mis on see laul, mis teeb sul alati tuju heaks?

See võib üsna imelik tunduda, aga ma ei kuula eriti muusikat. Mulle ei meeldi kuulata taustaks muusikat (va maalides ja joonistades), sest see on minu jaoks midagi sellist, mida peaks tegema mõtestatult ja eraldi, nagu filmi vaatamine. Meeldib I Blame Coco, Massive Attack, Robyn, Björk, Coeur de Pirate. Hea tuju looks valiksin hetkel hoopis Whitney Houston – I Wanna Dance With Somebody.

9)Kas sa oled rohkem ajalehe, ajakirja või raamatu inimene? Mida viimati lugesid?

Kindlasti olen kõige rohkem raamatu inimene. Siis, kui mul veel enda jaoks aega oli, lugesin ikka väga palju raamatuid, nüüd aga juhtub seda kahjuks harva, sest lihtsalt füüsiliselt ei ole võtta seda aega. Lugesin viimati Oskar Looritsa “Eesti rahvausundi maailmavaade”, mida soovitan soojalt kõigile, keda vähegi huvitab etnograafia.

10)Milline on olnud Sinu meeldejäävam puhkusereis tänase päevani? Milline võiks olla Sinu järgmine puhkuse sihtkoht?

Ma ei ole käinud väga palju reisimas, küll aga on hetkel nii soojalt meeles selle suve spontaanne saarte tripp imeilusa Eesti looduse, matkaradade ja tüüpiliste vaatamisväärsustega. Tihti on ilusad ja head asjad nii lähedal. Järgmine puhkuse sihtkoht võiks olla ideaalis Island ühe kuuajalise matkaga.

11)Mida armastad kaasa osta puhkusereisidelt?

Peaaegu kohustuslik on osta puhkusreisilt kohalikke maiustusi, edaspidi tahaks igalt reisilt kaasa haarata hoopis kohalikke lõngu.

12)Ilma milleta sa hommikul kodust kindlasti välja ei lähe?

Üldjuhul ei lahku ma ilma oma märkmikuta, kus on pool mu elu sees, alates päevakavadest kuni moejoonisteni.

13)Kui suurt rõhku pöörad tervislikule toitumisele ning kuidas hoiad ennast vormis?

Üks olulisim tähelepanek enda kohta on see, et mida kiirem ja raskem aeg, seda rohkem pean tähelepanu pöörama sellele. Ilmselt on praegu ka parim aeg selleks küsimiseks, sest alustasin just infrajoogaga ja uue toitumiskavaga, mõlemad on teevad imesid enesetundega.

14)Nimeta ilu- või tervisenipp mille oled enda jaoks avastanud?

2 teelusikatäit kaneeli hommikul, super!

15)Kus oled õppinud, õpid või plaanid õppida? Milline oleks Sinu jaoks ideaalne töö?

Õpin hetkel Eesti Kunstiakadeemias moedisaini teisel kursusel. Ideaalne töö oleks omas ateljees rohke kudumise ja natukese õmblemisega.

16)On sul mingi inspireeriv moto millesse sa usud ja mille järgi ise elad?

Kuna mul on alati väga palju teha, siis on mulle lausa hädavajalikud sellised laused. As enjoyable as sleep is, waking existence is much more fulfilling and efficient ja dreams don’t work unless you do.

(Fotod: Kati Stimmer erakogu)

Tutvuge Kati Stimmeri blogiga http://valgevaikus.blogspot.com.au/

One thought on “Kati Stimmer blogist Valge Vaikus

  1. Kati blogi on mind paelunud sellest hetkest alates, kui selle avastasin. Kummaline aga see blogi on saanud väga vähe äramärkimist.. lausa ebaausalt vähe võrreldes mõne mitte nii hea blogiga. Õnneks tundub, et asjad on muutumas🙂

Lisa kommentaar

