Grete Link blogist G-reveals

Grete Link on kahtlemata üks armastatumaid Eesti blogijaid ja seda teenitult. Ta on lihtsalt megatubli, andekas ja kaunis. Blogi http://g-reveals.blogspot.com.au/on üks esimesi, mida hakkasin jälgima. Mind võlusid ära tema siirad ja huvitavad videod, olgu nad siis igapäevastest tegemistest, ostudest või meigiõpetustest. Ta on lihtsalt nii särav ja armas. Kaunis päiksekiir blogimaailmas. 

1)Kas mäletad veel oma esimesi blogi postitusi? Mis või kes sind inspireeris blogi pidama?

Päris esimesi postitusi ei mäleta, aga ma mäletan oma esimest videot ning mõnda sellele järgnevat. Nendega võrreldes on arengut päris hästi märgata. Videoid hakkasin tegema sellepärast, et armusin Youtube ilumaailma. Siis ma mõtlesin, et võiksin neid ka eestlastele tutvustada ning hakkasin videoid blogisse lisama. Nii muutus mu blogi ilublogiks.

2)Mis teemadel Sa oma blogis enamasti kirjutad?

Peamiselt ilu teemadel, aga mulle meeldib loomulikult ka mood ja rääkida elust-olust.

3)Kuidas Sa kirjeldaksid oma riietumise stiili? Kust ostad enamasti riideid?

Mul pole üldse keeruline end üleni musta riidesse panna. Mulle meeldib musta tooni lihtsus ja stiilsus, aga samas erinevad materjalid ja lõiked. Grunge stiil on äge. Needid meeldivad ka, aga mitte see, kui nendega üle pingutatakse. Sama kehtib laialt levinud ’peakolju moe’ kohta. Mulle meeldib kaltsukatest midagi ägedat leida, mida üldjuhul teistel pole. Asos on üks südamelähedane koht. Eestis leiduvatest poodidest meeldivad Lindex, Zara, Bershka ja vahel ka Monton.

4)Mis on kõige Sinulikum riideese Sinu garderoobis ning milles tunned ennast kõige mugavamalt?

Seda on hetkel raske otsustada, sest ma olen aru saanud, et minus on nii palju erinevaid külgi ning mitmed asjad esindavad erinevat „mina“. Ma armastan oma nahktagi ja uut trench coat’i, millel on võltsnahast käised. Lisaks pean ära mainima oma must-valge triibulised ja tumepunased skinny püksid. Samas mulle meeldivad ka naiselikud riideid, aga neid kannan ma viimasel ajal harvem. Ma arvan, et see on tingitud mugavusest.

5)Kui noorelt Sa hakkasid ennast meikima?

Ma arvan, et kuskil 7ndas klassis.

6)Nimeta palun 3 ilutoodet, mis on sinu arvates võrratud ning mida soovitaksid julgelt ka teistele?

1. Vaieldamatu lemmik on MAC Studio Finish peitekreem. Pigment on suurepärane, seega katab hästi ja tänu sellele kulub ka vähe.

2. Olen proovinud erinevaid n-ö low-end BB kreeme ning hiljuti proovisin Peggy Sage BB kreemi, mis jõuab varsti ka Eesti Hairmail poodi müügile. Ta on piisavalt kerge, keskmise katvusega, hajub hästi ning kuivab peaaegu matiks.

3. Mu lemmik jumestuskreemipintsel on Real Techniques buffing brush. Sellega hajutamine on tõeline unelm!

7)Milline on sinu arvates stiilne ning kaunis naine?

Ma ei oska sellele küsimusele konkreetselt vastata. Inimesed on nii erinevad! Mingit iluideaali mul pole.

8)Millist muusikat sa kuulad? Mis on see laul, mis teeb sul alati tuju heaks?

Ma olen žanrite kindlaks tegemisel üsna kehv. Mulle meeldib erinevaid lugusi avastada. Eriti pühapäeviti! Niki & The Dove – Mother’s Protect (Goldroom Remix) teeb alati tuju heaks!

9)Kas sa oled rohkem ajalehe, ajakirja või raamatu inimene? Mida viimati lugesid?

Nendest kolmest olen kõige rohkem raamatu inimene. Pigem ma tahaks ära mainida, mis on minu lemmik. Mulle meeldivad romaanid ja siit ka siis mu lemmik raamat „Tuulest viidud“, mille autor on Margaret Mitchell.

10)Milline on olnud Sinu meeldejäävam puhkusereis tänase päevani? Milline võiks olla Sinu järgmine puhkuse sihtkoht?

Siiani on kõige rohkem meelde jäänud puhkusereis Horvaatiasse, kuna ma pole rohkem mitte ühelgi päikesereisil käinud. Jumaldan värvikirevat ja huvitavat loodust. Kõige rohkem meeldiks mulle minna Austriasse või Kreetale.

11)Mida armastad kaasa osta puhkusereisidelt?

Ma ei reisi palju ja mingit kindlat asja kahjuks pole. Oleneb kohast, kus ma käin. Prantsusmaalt ma ei saanud näiteks ilma veinideta ära tulla.

12)Ilma milleta sa hommikul kodust kindlasti välja ei lähe?

Rahakott ( ja telefon ja võtmed.. ). Igav, aga tõsi.

13)Kui suurt rõhku pöörad tervislikule toitumisele ning kuidas hoiad ennast vormis?

Ma tõesti üritan võimalikult tervislikult toituda, sest kaalu ma jälgima ei pea, aga just enda tervise pärast. Vormis hoiavad mind hetkel geenid.

14)Nimeta ilu- või tervisenipp mille oled enda jaoks avastanud?

Niisutus eelkõige! Kui juuksed ja nahk on korralikult niisutatud, siis nad on terved ja elujõulised. Lisaks aitab see kauem noorem välja näha.

15)Kus oled õppinud, õpid või plaanid õppida? Milline oleks Sinu jaoks ideaalne töö?

Minu haridus piirdub hetkel gümnaasiumi lõputunnistusega. Kool keskendus tegelikult reaalainetele, aga minu praegune hobi/ töö on loov. Kaks ideaalset tööd on minu jaoks jumestamine ja ilutoimetamine.  Vaba graafik, iseenda ülemus ja mis peamine- kirg oma töö vastu!

16)On sul mingi inspireeriv moto millesse sa usud ja mille järgi ise elad?

Tee, mida sa teed, aga tee seda hästi! Igal inimesel on enda kutsumus ning üksteist ei ole mõtet võrrelda. Usun veel, et igaüks on oma õnne sepp. Peab arvestama, et kõigel on tagajärg. Viimasena tahan öelda, et tahtejõud on samuti elus tähtsal kohal. Kui sa usud millessegi, siis ära anna alla! Elu ongi raske ja keeruline, seda ei tohi liiga tõsiselt võtta.

(Fotod: Grete Link erakogu)

Tutvuge Grete blogiga http://g-reveals.blogspot.com.au/

Hoidke alati ennast kursis Grete uute postitustega liitudes tema Facebooki lehega http://www.facebook.com/pages/G-reveals-fan-page/118533828240320?fref=ts

 

Lisa kommentaar

