Marilin Kaareste blogist All about my passions

Armastan Marilini blogi http://all-aboutmypassions.blogspot.com.au/ tema imekaunite reisipiltidega. Ja pean mainima, et ka riiete koha pealt on Marilinil erakordselt hea maitse. Ilus. Inspireeriv. Tõeline pärl!

1)Kas mäletad veel oma esimesi blogi postitusi? Mis või kes sind inspireeris blogi pidama?

Ma täpselt ei mäleta miks blogi pidamist alustasin. Eks oma osa oli kindlasti edevusel ja ka sellel, et reisin päris palju ja nii on mugavaim viis sõpradele oma reisimuljeid jagada. Ja ka esimesed postitused on juba ununenud. Alustasin aastal 2010 ja ei võtnud blogi pidamist siis eriti tõsiselt ning tegin postitusi harva.

2)Mis teemadel Sa oma blogis enamasti kirjutad?

Enda elust ikka peamiselt. Mitte päris nii, et mis ma hommikuks sõin ja mis mu päevaplaan ette näeb aga oma reisimistest, põnevamatest modellinduse töödest, outfit of the day postitusi üritan ka võimalikult tihti teha. Moest kui sellisest väga palju ei kirjuta, sest selliseid blogisid on juba väga palju ja ma ei ole kindel kas mul oleks midagi veel rohkemat panustada, kui seda juba tehakse.

3)Kuidas Sa kirjeldaksid oma riietumise stiili? Kust ostad enamasti riideid?

Stiil on mul ühest äärmusest teise, jumaldan maksikleite/seelikuid, naiselikke kleite, haaremipükse… ühesõnaga kõik sobib! Kui ma tean, et on mingi põnev reisisihtpunkt ees ootamas, siis üritan raha säästa ikka välismaal shoppamise jaoks. Aga Eestis on lemmik vast ikka tavaline Zara ja päris tihti tellin asju ka interneti vahendusel.

4)Mis on kõige Sinulikum riideese Sinu garderoobis ning milles tunned ennast kõige mugavamalt?

See riideese on musta värvi! Ma eraldi ühtegi riideeset välja tuua ei oskagi (võibolla on nendeks mustad ülepõlve saapad, ehk aga hoopis nahkpüksid, millega praegu kõige rohkem käin) aga tunnen ennast alati musta värvi riietes hästi ja mugavalt.

5)Kui noorelt Sa hakkasid ennast meikima?

Ma arvan, et ma võisin olla 14 või 15 ning kasutusse läks natuke ripsmetušši ning hele huulepulk.

6)Nimeta palun 3 ilutoodet, mis on sinu arvates võrratud ning mida soovitaksid julgelt ka teistele?

Juustele soovitan RICH’i ning Alterna tooteid. Meikimiseks MAC ning Armani ja näokreemidest on minu lemmikud Lancome’i kreemid.

7)Milline on sinu arvates stiilne ning kaunis naine?

Kindlasti juba paljukuuldud ja äraleierdatud vastus aga paraku sulatõsi… Kaunis ja stiilne naine on puhas ning hoolitsetud, kannab vastavalt oma kehatüübile sobivaid riideid ning ei pane jalga ülejõu käiva kontsaga kingi.

8)Millist muusikat sa kuulad? Mis on see laul, mis teeb sul alati tuju heaks?

Oeh, mu muusikamaitse on nii seinast seina. Hommikuti esimese asjana panen mängima chilli bossanova, koristamise ajaks 80-ndate rocki🙂 , vabal ajal house jne. OneRepublicu „Good Life“ on lugu, mis toob alati naeratuse näole ja suudab kõige halvema tuju paremaks pöörata.

9)Kas sa oled rohkem ajalehe, ajakirja või raamatu inimene? Mida viimati lugesid?

Pigem ajakirja ja raamatu. Päevased uudised tulevad teleka vahendusel kätte. Praegu on pooleli Jack Kerouaci „On the road“. Selle raamatuga on naljakas lugu… see tuli ise minu juurde. Ma sain igalt poolt märke selle raamatu kohta (ühes teises raamatus mainiti, et just see Jack Kerouaci raamat on muutnud autori elu, lennukis minu ees istuv inimene luges seda raamatut, ühel neiul oli kohvri küljes kleeps antud raamatu kohta)  ja nii ma lõpuks kätte võtsin ja ta ära ostsin.

10)Milline on olnud Sinu meeldejäävam puhkusereis tänase päevani? Milline võiks olla Sinu järgmine puhkuse sihtkoht?

Ikka ja alati lähen hea meelega tagasi Itaaliasse, kus olen nüüdseks juba päris mitu suve käinud. Eksootilistematest paikadest Birma, Madagaskar, Hiina. Tais sai veedetud selle aasta esimene tõeline puhkus ja sügisel oli minule uueks sihtpunktiks Hawaii. Modellindus on viinud mind Vietnami ja Türki. Parimaks shoppingusihtpunktiks pean Londonit, oma suurt armastust New Yorki ja Scottsdale’i. Kindlasti on soov näha Brasiiliat, Marokot, Jaapanit, Tansaaniat… neid kohti võiks jääda üles lugema, maailmas on nii palju kauneid kohti ja kultuure, mida avastada.

11)Mida armastad kaasa osta puhkusereisidelt?

Mingit kindlat meenet, mida alati ostaksin mul ei ole. Püüan küll mingi sihtpunktile omase suveniiri leida, mis meenutaks hiljem, kus käidud on aga ma ei suuna sellele väga palju tähelepanu. Pigem teen alati hästi palju pilte, mida vaadates meenuksid reisidel läbielatud emotsioonid.

12)Ilma milleta sa hommikul kodust kindlasti välja ei lähe?

Telefon ja pangakaart on alati kindlalt taskus🙂 Samuti ilmselt ilma meigita just naljalt välja ei lähe.

13)Kui suurt rõhku pöörad tervislikule toitumisele ning kuidas hoiad ennast vormis?

Ei ole need kumbki just mu tugevad küljed🙂 Ma küll hooti teen trenni aga siis vaibub hoog jälle maha ja jään ootama uut lainet. Ning tervislik toitumine… ma ei ole eriline junkfoodi sõber, nii et sellevõrra tervislikum olen kindlasti. Kui kodus süüa teen, siis vaatan, et taldrikul oleks ka midagi värsket ja rohelist.

14)Nimeta ilu- või tervisenipp mille oled enda jaoks avastanud?

Meigiga magama ei lähe! Pole just eriline avastus, pigem vana tõde.

15)Kus oled õppinud, õpid või plaanid õppida? Milline oleks Sinu jaoks ideaalne töö?

Olen lõpetanud Tartu Ülikooli õiguse erialal. Mõlgutan vaikselt ka edasiõppimise mõtteid aga tahan olla kindel, et lähen 100 % minule sobivat asja õppima, nii et ei kiirusta sellega. Ideaalne töö annab piisavalt palju liikumisvabadust.

16)On sul mingi inspireeriv moto millesse sa usud ja mille järgi ise elad?

Try to be happy! Every day!

(Fotod: Marilin Kaareste erakogu)

Tutvuge Marilini blogiga http://all-aboutmypassions.blogspot.com.au/

Hoidke ennast alati kursis Marilini uute postitustega Facebooki http://www.facebook.com/pages/All-about-my-passions/107795562647889?fref=ts ja Twitteri http://twitter.com/MarilinKaareste lehe kaudu😉

 

Lisa kommentaar

