Marian Tarrend blogist Mannumari…

Kauni blogija Marian Tarrendi suureks kireks on fotograafia ning just tema põnev pildimaterjal blogis  http://mannumari.blogspot.com.au/ mind algselt seda jälgima võluski. 

1)Kas mäletad veel oma esimesi blogi postitusi? Mis või kes sind inspireeris blogi pidama?

Ikka mäletan, alguses ma plaanisin üldsegi teha puhtalt fotoblogi, kuhu postitan iga päev uue pildi ja siis kirjutan loo juurde, et kus tehtud jne. Kahjuks või õnneks muutus see minu jaoks igavaks ja siis hakkasin postitama igasugustest endale huvipakkuvatest asjadest – toit, riided, ilu. Algselt ajendas mind blogi tegema igavus tol ajahetkel ja muidugi ka teiste lahedad blogid.

2)Mis teemadel Sa oma blogis enamasti kirjutad?

Üritan postitada erinevatel teemadel kirjutisi, nii näiteks mõnest kooliga seonduvast asjast kui ka ilutoodetest või hoopistükis toidust. Sellepärast ongi mul vahepeal raske oma blogi määratleda, et mis teemaline see on, pigem siis ütlengi, et kirjutan elustiiliblogi.

3)Kuidas Sa kirjeldaksid oma riietumise stiili? Kust ostad enamasti riideid?

Minu riietus on enamasti mugav, kontsi kannan ainult pidudel ja koolis käin ringi teksades. Põhiliselt ostan riideid ikka kiirmoebrändide poodidest nagu näiteks H&M, Bershka, Mango, Zara…

4)Mis on kõige Sinulikum riideese Sinu garderoobis ning milles tunned ennast kõige mugavamalt?

Ma ei oska eriti minulikke asju välja tuua, aga see on kindlasti minulik, et talveperioodil kannan väga palju musta ja üldse tumedaid toone. Kõige mugavamalt tunnen ennast koduriietes.

5)Kui noorelt Sa hakkasid ennast meikima?

Täpset meikimise algust ma ausalt öeldes ei mäletagi, aga pakun, et kuskil 13-14 aasta vanuselt. Võimalik, et nooremana panin huultele pidupäeva puhul vaid õrna läiget, aga jah, küllap see kuskil teismeeas ikka algas.

6)Nimeta palun 3 ilutoodet, mis on sinu arvates võrratud ning mida soovitaksid julgelt ka teistele?

1) Make Up Store dual foundation puuder, mis sobib ideaalselt nendele, kelle näonahk ei vaja jumestuskreemiga katmist, piisab vaid sellest puudrist
2) Kuna ma ise olen blond ja seega on ka mu kulmukarvad üliheledad, pean kasutama erinevaid kulmutooteid. Mulle meeldivad vaha ja puudri baasil tooted, aga minu soovitus siinkohal oleks lihtsalt kulmudega tegeleda, sest ilusad raamitud kulmud annavad nii palju näole ilmet juurde
3) MaxFactori ripsmetušid – ei pudene, on palju erinevaid variante ja harjakesi ning seda kõike mõistliku hinna juures

7)Milline on sinu arvates stiilne ning kaunis naine?

Stiil ja kaunidus algavad kindlasti seestpoolt. Kõlab klišeena, aga see on päriselt ka nii. Stiilsed ja kaunid naised käituvad viisakalt, on elegantsed, sealjuures aga mitte rangelt vaoshoitud, vaid hoopiski saavad aru ka heast naljast ja oskavad elust rõõmu tunda. Samuti on enesekindlus üheks oluliseks võtmesõnaks. Ja muidugi peab iga naine enda eest hoolitsema …

8)Millist muusikat sa kuulad? Mis on see laul, mis teeb sul alati tuju heaks?

Kuulan selliseid laule, mida raadiotes lastakse ehk siis ikkagi muusikat, mis on mingi perioodil populaarne ka teiste seas.

9)Kas sa oled rohkem ajalehe, ajakirja või raamatu inimene? Mida viimati lugesid?

Ma olen rohkem ajalehe ja ajakirja inimene, aga tahaksin olla raamatu inimene. Selline huvitav lugu on ka minuga, et alustan alati ajalehe lugemist lõpust🙂 Viimati lugesin kooli jaoks õppematerjale.

10)Milline on olnud Sinu meeldejäävam puhkusereis tänase päevani? Milline võiks olla Sinu järgmine puhkuse sihtkoht?

Üks meeldejäävamaid on olnud reis Barcelonasse ja Costa Brava rannikualale. Võib-olla sellepärast, et see oli minu esimene n-ö soojamaareis (täpsustuseks nii palju, et enamik minu reise on olnud talviti mägedesse). Samuti meeldis väga eelmise talve kiire Londoni linnatrip, sinna tahaksin kindlasti uuesti minna.
Aastavahetusel ootab mind ees reis Austria Alpidesse, kus saan oma lumelaua peale aastast pausi taas alla panna ja veebruaris lendan nädalaks Pariisi.

11)Mida armastad kaasa osta puhkusereisidelt?

Mulle meeldib kaasa osta kohalikku head-paremat, näiteks Kreetalt tõin otseloomulikult oliiviõli.

12)Ilma milleta sa hommikul kodust kindlasti välja ei lähe?

Ma ei lahku kindlasti ilma mobiiltelefonita.

13)Kui suurt rõhku pöörad tervislikule toitumisele ning kuidas hoiad ennast vormis?

Mulle on palju öeldud, et ma söön ainult juurikaid, aga tegelikult ongi selline lugu, et ma tõesti armastan kõike rohelist. Samuti öeldakse mulle, et kõige paremini oskan ma igasuguseid rohelisi salateid valmistada. Spetsiaalselt ma tervislikku toitumist ei jälgi, pigem on see mulle juba maast madalast harjumuseks saanud tänu vanematele.
Trennis ma ei käi, vahepeal tulevad mingid perioodid, kus ma tõesti tahan end regulaarselt liigutada ja mul pole mitte midagi ka näiteks jooksmise vastu, aga kahjuks see tuhin möödub alati peale 3-4 kuud.

14)Nimeta ilu- või tervisenipp mille oled enda jaoks avastanud?

Ma olen avastanud selle, et näopuhastuse juures on küll rutiin kõige paremaks abimeheks puhta ja klaari näonaha saavutamiseks. Kui kas või ühel õhtu jätad mõne etapi vahele, siis pead järgmine nädal aega jälle punnidega võitlema.

15)Kus oled õppinud, õpid või plaanid õppida? Milline oleks Sinu jaoks ideaalne töö?

Hetkel õpin Tartu Ülikoolis geenitehnoloogiat ja olen II kursusel. Praeguseks plaaniks on vähemalt magistrikraad ära teha ja siis vaadata, mis/kuhu edasi. Oleksin huvitatud peale bakalaureusekraadi lõpetamist ka välismaal enda täiendamisest, aga erialavalik seab mõned piirangud, sest tegu pole just erialaga, mida õpetatakse igalpool. Ideaalne töö minu jaoks on selline, et ma ei peaks päevast päeva ühte ja sedasama tegema, rutiini ei sooviks. Mõeldes oma praeguse valiku peale, siis igav ei tohiks hakata, aga kannatust peab olema kuhjaga.

16)On sul mingi inspireeriv moto millesse sa usud ja mille järgi ise elad?

Mu külmikul ei ole ühtki kleepsu mõne inspireeriva tsitaadiga, aga ma tõesti usun, et kõik halb mis sa teed, tuleb sulle endale tagasi ja samamoodi on ka heaga. Eriti viimasel ajal olen ma sellest aru saanud ja püüan elada nii, et tagasi tuleks vaid head!

 

(Fotod: Marian Tarrend erakogu)

Tutvuge Mariani blogiga http://mannumari.blogspot.com.au/

 

One thought on “Marian Tarrend blogist Mannumari…

  1. Pingback: midagi lahedat | mannumari

Lisa kommentaar

