Kristjaana Sepp blogist Kristjaana.com

Moodi armastav kaunitar Kristjaana Sepp postitab oma blogis http://www.kristjaana.com/ hulgaliselt outfiti pilte. Ta on ambitsioonikas noor ema, kes võiks olla eeskujuks ning inspiratsiooniks paljudele ning kahtlemata seda ta ka on. 

1)Kas mäletad veel oma esimesi blogi postitusi? Mis või kes sind inspireeris blogi pidama?

Ma hakkasin blogi pidama eelmise aasta aprillis, seega mäletan veel oma esimesi postitusi hästi. Olin varem mitmeid kordi mõtelnud blogi loomisele, aga polnud kunagi tegudeni jõudnud. Siis aga tundsin, et nüüd on õige aeg seda teha!

Inspiratsiooni blogi pidamiseks sain teistelt moeblogidelt, mida igapäevaselt jälgisin ja samuti soovitasid mitu tuttavat mul teha blogi, kuhu oma riietest pilte panna.

2)Mis teemadel Sa oma blogis enamasti kirjutad?

Mu blogi kajastab minu outfitte, stiilinõuandeid-trende ja mu igapäeva elu ning tegemisi.

3)Kuidas Sa kirjeldaksid oma riietumise stiili? Kust ostad enamasti riideid?

Nii raske on oma stiili kirjeldada, aga võiksin öelda, et see oleneb väga minu meeleolust. Vahel on see lihtne ja mugav teksade ja särgi näol, teinekord rokilik nahksete esemete läbi, vahel naiselikult korrektne seeliku ja triiksärgiga, siis aga mänguline lõbusa kleidikesega.

Enamus riideid ostan ma Zarast, Mangost, tellin Internetipoodidest nagu Asos ja River Island.

4)Mis on kõige Sinulikum riideese Sinu garderoobis ning milles tunned ennast kõige mugavamalt?

Oh, ma arvan et kleit või siis igavam variant – teksapüksid. Mugavalt tunnen end riideesemes, milles tunnen end enesekindla ja ilusana, olenemata sellest, kas tegu on ilusa kleidi, uhke pluusi, igapäevaste pükste või hoopis koduse t-särgiga.

5)Kui noorelt Sa hakkasid ennast meikima?

Ma arvan, et kuskil 14-aastaselt, kui proovisin vanem välja paista. Tagantjärgi mõeldes ajab naerma, kui palju põsepuna ja ripsmetušši ma kasutasin. Õnneks see aeg läks kiirelt üle  :)

6)Nimeta palun 3 ilutoodet, mis on sinu arvates võrratud ning mida soovitaksid julgelt ka teistele?

Minu 3 täielikku lemmikut on Make Up Store’i Studio Foundation peitepulk, Loreali Volume Million Lashes ripsmetušš ja Lumene Eyebrow Control kulmugeel.

7)Milline on sinu arvates stiilne ning kaunis naine?

Kaunis naine on hoolitsetud naine. Hoolitsetud nahk, läikivad juuksed ja korralik maniküür teevad naise kauniks. Stiilne on naine, kes on isikupärane ja enesekindel oma riietes ja kannab seda, mis tema keha ja olemusega sobivad.

8)Millist muusikat sa kuulad? Mis on see laul, mis teeb sul alati tuju heaks?

Otsest muusikažanrit ei oska öelda, kuid artistidest kuulan ma Lykke Li’d, Lana Del Rey’d, Little Dragon’it, Metronomy’t ja kõiki teisi, kes mõnusat chill-out muusikat teevad. Kindlat lemmiklaulu mul pole. Vahel teeb tuju heaks üks lugu, vahel teine.

9)Kas sa oled rohkem ajalehe, ajakirja või raamatu inimene? Mida viimati lugesid?

Pigem loen ajakirju kui –lehti, hea meelega loen raamatuid. Minu viimati loetud raamatud on käsitlenud kõik laste psühholoogiat, und ja arengut, et mõista täielikult oma lapse vajadusi ja pakkuda talle parimat.

10)Milline on olnud Sinu meeldejäävam puhkusereis tänase päevani? Milline võiks olla Sinu järgmine puhkuse sihtkoht?

Mulle väga meeldis paari aasta tagune reis Lõuna-Prantsusmaale. Nizza on imeilus koht, kus elaksin hea meelega. Sealne kliima, inimesed ja toit olid võrratud!

Väga tahaksin minna New Yorki, aga usun et järgmine puhkus tuleb Euroopas, et mitte väikse lapsega pikka teed ette võtta. Arvatavasti on sihtkohaks Itaalia või Portugal.

11)Mida armastad kaasa osta puhkusereisidelt?

Suveniire ja muidu tolmukogujaid ma peaaegu kunagi kaasa ei osta. Mulle meeldib aga väga teha kallitele inimestele kinke ja igalt reisilt ostan neile midagi, mis neid huvitaks või neile meeldiks.

12)Ilma milleta sa hommikul kodust kindlasti välja ei lähe?

Pole kindlat asja, milleta ma kodust väljas olles hakkama ei saaks. Elementaarsed asjad nagu võtmed, rahakott, telefon ja huulepalsam on mul aga alati kaasas.

13)Kui suurt rõhku pöörad tervislikule toitumisele ning kuidas hoiad ennast vormis?

Otseselt toitumist ei jälgi, sest mulle rasvased toidud väga ei maitsegi. Hea meelega söön salateid, pastasid ja palju puuvilju. Trenni tegemine on väikse lapse kõrvalt väga raske, sest trennimineku aeg lihtsalt puudub. See-eest hoian ma end vormis pikki jalutuskäike tehes ja proovin iga päev pühendada kodus pool tundi, et treenida kõhu-, käte-, pepu- ja jalalihaseid.

14)Nimeta ilu- või tervisenipp mille oled enda jaoks avastanud?

Paraku mingit nippi mul pakkuda pole, küll aga usun, et minu tervisele ja ilule mõjub kindlasti hästi see, et ma ei joo kohvi, vaid ainult rohelist teed ja loomulikult puhastan hoolikalt oma nägu igal õhtul.

15)Kus oled õppinud, õpid või plaanid õppida? Milline oleks Sinu jaoks ideaalne töö?

Keskhariduse sain Tallinna 21.Koolist ja bakalausekraadi omandasin Estonian Business Schoolis. Plaanis on minna sellest kevadsemestrist ka magistriõppesse, aga eks paistab, kui palju mul aega on.

Ideaalne töö on minu jaoks olla iseenda ülemus ja teha seda, mis tõeliselt huvitab ja arendab. Õnneks varsti-varsti ma seda ka teengi🙂

16)On sul mingi inspireeriv moto millesse sa usud ja mille järgi ise elad?

Minu moto on: “Life begins at the end of your comfort zone”. See on lihtsalt nii õige ja minu puhul 100% tõsi. Lisaks tuletab see mulle alati meelde teha midagi asjalikumat niisama lösutamise asemel!

(Fotod: Kristjaana Sepp erakogu)

 Tutvuge Kristjaana blogiga http://www.kristjaana.com/

Hoidke ennast kursis uute postitustega liitudes Kristjaana Faceboki https://www.facebook.com/kristjaanablog ja Twitteri http://twitter.com/kristjaana lehega😉

Lisa kommentaar

