Heidi Tarkpea blogist Tarkpea teeb trenni

Heidi Tarkpea blogi http://heidi.tarkpea.ee/on kahtlemata üks parimaid leide Eesti blogimaastikul. Heidi on tõeliselt ispireeriv ja tubli neiu. Ma ei saa just öelda, et olen tervise – ja spordiblogide jälgija, kuid tema blogi loen alati meeleldi. Väga armas, loomulik ja kaasahaarav. 

1) Kas mäletad veel oma esimesi blogi postitusi? Mis või kes sind inspireeris blogi pidama?

 
Oma esimesi postitusi mäletan ikka, aga olen vahepeal nii palju edasi arenenud, et esimesed sissekanded toovad hetkel küll muige näole.🙂 Kuna mulle on alati meeldinud ennast kirjalikult väljendada, tahtsin tegelikult juba ammu blogi pidada. Kahjuks puudus mul aga teema, mis paneks mu silma särama ja südame põksuma. Kaks aastat tagasi sattusin juhuslikult lugema mitmesuguseid tervisliku eluviisi blogisid, mis inspireerisid ka mind oma toitumisharjumusi muutma ning rohkem trenni tegema. Et ennast nö järje peal hoida, alustasin mõne aja pärast oma blogiga „Tarkpea teeb trenni“ ja sain aru, et just sport ongi see nn minu teema.

2) Mis teemadel Sa oma blogis enamasti kirjutad?

Kõige rohkem kirjutan spordist, eriti jooksmisest, kuid aeg-ajalt ka toitumisest ning üleüldiselt oma elust Saksamaal.

3) Kuidas Sa kirjeldaksid oma riietumise stiili? Kust ostad enamasti riideid?

Ma ei pea ennast just eriti stiilseks inimeseks, sest kõik lahedad riided, mis näevad teiste seljas või riidepuul ilusad välja, ei sobi mulle kohe üldse! Hindan oma riietuses praktilisust ja mugavust. Kui need näevad veel võrdlemisi head välja ka, on see vaid boonuseks. Lemmikkauplusteks on H&M, Zara ja Vero Moda ning muidugi miljon erinevat spordipoodi.🙂

4) Mis on kõige Sinulikum riideese Sinu garderoobis ning milles tunned ennast kõige mugavamalt?

Mustad püksid või leggingsid on need riideesemed, mis sobivad pea iga riietusega ning meeleoluga. Nendes tunnen ennast ka kõige mugavamalt.

5) Kui noorelt Sa hakkasid ennast meikima?

Vot seda ma küll ei mäleta. Arvatavasti alustasin ikka päris noorelt, võibolla 9-10 aastaselt?

6) Nimeta palun 3 ilutoodet, mis on sinu arvates võrratud ning mida soovitaksid julgelt ka teistele?

Oma juustele lisan Goldwelli Anti Frizz juukseseerumit, mis teeb ka kõige kuivemad juuksed siledaks ja siidiseks. Kreemidest armastan The Body Shopi tooteid ning hiljuti avastasin enda jaoks jojobaõli, mis on naha niisutamiseks samuti väga hea. Kes ei soovi päikesega oma nahka rikkuda, sellele soovitan St. Tropezi isepruunistavat vahtu, mis annab naturaalse ja kauni jume. Meigitoodetest ei oska ma midagi soovitada, sest kasutan täiesti ettejuhtuvaid ja pigem odavamaid tooteid, millest ükski pole mulle veel erilist muljet jätnud.

7) Milline on sinu arvates stiilne ning kaunis naine?

Kaunis naine on naine, kellest kiirgab enesekindlust, soojust, julgust ja sisemist rahu. Naeratav naine on kaunis naine! Mis puutub välimusse, siis üks stiilne naine hoolitseb enda eest, kuid samas suudab ta minimaalsete vahenditega jalustrabav välja näha – tal ei ole vaja juukse- või ripsmepikendusi, kunstküüsi, solaariumipäevitust või kalleid riideid. Ta lihtsalt oskab olla stiilne ja ilus!

8) Millist muusikat sa kuulad? Mis on see laul, mis teeb sul alati tuju heaks?

Minu muusikamaitse varieerub seinast seina, kuid kõige südamelähedasem on natuke raskem rokkmuusika, millel on ilus meloodia ja mõtlemapanevad sõnad. Samas kuulan väga hea meelega ka tantsulugusid ja erinevaid raadiohitte, eriti trenni tehes. Üks mu nn hea tuju lauludest on Bryan Adamsi „Summer of ’69“. See looga on mul nii palju toredaid mälestusi ajast, mil elasin Stuttgartis.

9) Kas sa oled rohkem ajalehe, ajakirja või raamatu inimene? Mida viimati lugesid?

Ajalehti loen põhiliselt internetist, seega olen pigem ajakirja- ja raamatuinimene. Viimati lugesin ajakirja Runnerʻs World, kui ülikooli jaoks loetud tekstid ja raamatud välja jätta.

10) Milline on olnud Sinu meeldejäävam puhkusereis tänase päevani? Milline võiks olla Sinu järgmine puhkuse sihtkoht?

Iga reis on olnud omamoodi huvitav, põnev ja samas lõõgastav, seega on raske ühte kindlat välja tuua. Arvan, et kõige meeldejäävam reis ootab mind ees järgmisel aastal, mil lendan kuuks ajaks Taisse.

11) Mida armastad kaasa osta puhkusereisidelt?

Endale ei osta ma tavaliselt mitte midagi, aga teistele toon kaasa alati mingit söögipoolist – Itaaliast näiteks pastat ja oliiviõli või Ungarist jahvatatud paprikat.

12) Ilma milleta sa hommikul kodust kindlasti välja ei lähe?

Kui elementaarseid asju nagu riideid, võtmeid ja rahakotti mitte arvestada, siis pean tunnistama, et mu iPhone on küll asendamatu abimees ja rändab minuga igale poole kaasa.

13) Kui suurt rõhku pöörad tervislikule toitumisele ning kuidas hoiad ennast vormis?

Tervislik toitumine ja sport on kujunenud minu elustiiliks – ma ei oskagi enam teistmoodi. Minu igapäevane menüü on küllaltki mitmekesine ja toitaineterikas, et mu keha saaks võimalikult kvaliteetset kütust. Muidugi tuleb ette ka päevi või isegi nädalaid, mil ma ei pööra oma toitumisele nii suurt tähelepanu, aga siis üritan ennast jälle kätte võtta. See on alati pingutamist väärt, sest mu enesetunne on siis kohe palju parem! Vormis hoian ennast regulaarselt treenides – käin nii jooksmas, ujumas kui spordiklubis.

14) Nimeta ilu- või tervisenipp mille oled enda jaoks avastanud?

Kui ma ennast päeva jooksul ei meigi, siis pesen õhtul oma nägu vaid puhta veega, ühtegi spetsiaalset vahendit ei kasuta. See teeb nahaga imesid!

15) Kus oled õppinud, õpid või plaanid õppida? Milline oleks Sinu jaoks ideaalne töö?

Õppisin kolm aastat Stuttgarti Meediaülikoolis ja nüüd õpin teist aastat Chemnitzi Tehnikaülikoolis Saksamaal. Ideaalne töö oleks näiteks erinevate spordiürituste, näiteks jooksuvõistluste või triatlonide, korraldamine. Mu suureks unistuseks on aga luua omaenda start-up firma, mille kõrvalt jääks mul piisavalt aega perekonna ja trennitegemise jaoks.

16) On sul mingi inspireeriv moto millesse sa usud ja mille järgi ise elad?

Minu võibolla natuke igav või naiivne moto on „live your life to the fullest!“ – õpi, reisi, arenda ennast, armasta seda, mida sa teed, ära raiska seda, mida su keha ja vaim on võimelised ellu viima, unista suurelt ja mis peamine, ära anna kunagi alla!

(Fotod: Heidi Tarkpea erakogu)

Tutvuge kindlasti Heidi Tarkpea blogiga lähemalt http://heidi.tarkpea.ee/

Uutel postitustel saate silma peal hoida ka Heidi Facebooki lehe kaudu http://www.facebook.com/tarkpeateebtrenni

Lisa kommentaar

