Birgit Kool blogist Belrosio

Birgit Kool on tõeliselt ilus, andekas ning särav noor neiu, kes tegeleb nii õmblemise, modellinduse, tantsimise kui ka muu põnevaga. Tema blogi (http://bk-day.blogspot.com.au/) postitusi on alati väga meeldiv jälgida.

 

1)Kas mäletad veel oma esimesi blogi postitusi? Mis või kes sind inspireeris blogi pidama? 

Ma oletan, et mu esimene postitus oli sellest, kes ma olen ja miks ma blogima hakkasin. Ei saa enam üle ka vaadata, kuna olen enda kõige esimesed postitused ära kustutanud. Peamine eesmärk oligi kirjutada enda igapäeva elust, kes oli tol hetkel silmarõõm, mida mu vanemad tegid jne, ehk väga isiklikel teemadel😀.

2)Mis teemadel Sa oma blogis enamasti kirjutad?

Mingi aeg läks mu väga isiklik blogi moeblogiks üle, ehk nüüd enamasti postitangi outfitide pilte, teen DIY ja räägin ka veidikene igapäevaelust/sündmustest.

3)Kuidas Sa kirjeldaksid oma riietumise stiili? Kust ostad enamasti riideid?

Kui kuuaega tagasi arvasin, et jään ainult värvide juurde, siis nüüd võin öelda, et stiil on jälle veidikene muutunud, kuna olen enda garderoobi süngemaid toone toonud (mis on vahelduseks ehk hea isegi).  Raske kirjeldada enda stiili, kuna see oleneb palju mu tujust ja ilmast. Nüüd kui ma oskan õmmelda piisavalt hästi, siis õmblen endale riideid enamasti ise (nii palju kui aega on). Kuid premeerin end tihtipeale  Zara, Stradivariuse ja H&M riietega.

4)Mis on kõige Sinulikum riideese Sinu garderoobis ning milles tunned ennast kõige mugavamalt?

Kõige minulikum on ilmselt ükskõik mis kleit või seelik, koos kõrgete kontsadega, aga kõige mugavamalt tunnen end ikka retuusides ja soojas kampsikus😀.

5)Kui noorelt Sa hakkasid ennast meikima?

Ripsmeid hakkasin värvima umbes 12-13 aastaselt, kuid puudri võtsin umbes 14-15 aastaselt kätte.

6)Nimeta palun 3 ilutoodet, mis on sinu arvates võrratud ning mida soovitaksid julgelt ka teistele?

1. Nivea soft cream, olen seda näokreemi juba 1,5 aastat kasutanud ja igati rahul
2.Maybelline Pure Make-up minerali jumestuskreem, totaalne lemmik, kuigi vahelduseks hetkel kasutan teisi jumestuskreeme ka.
3. Viviani näopesugeel, ehk kellel on probleemne nahk, neile soovitan. Sain ise tänu sellele geelile enda näo korda  :)

7)Milline on sinu arvates stiilne ning kaunis naine?

Naine on stiilne siis, kui ta tunneb enda riietes hästi, kuid samas ei ole ka üle pingutatud. Naine, kes oskab riideid ning värvitoone kokku panna. Naine on kaunis siis, kui ta hoolitseb enda välimuse eest, ehk ei tule õue mustade juuste ja riietega näiteks🙂

8)Millist muusikat sa kuulad? Mis on see laul, mis teeb sul alati tuju heaks?

Enamasti leidub minu iPodist rahuliku muusikat, kuid muidugi kuulan ka kiiremat. Armastan muusikat, mis teeb tuju ja enesetunde heaks. Tuju teeb heaks juba pikemat aega selline laul nagu „Wankelmut – One day“.

9)Kas sa oled rohkem ajalehe, ajakirja või raamatu inimene? Mida viimati lugesid?

Pigem ajakirjade, kuid proovin võimalikult palju ka raamatuid lugeda. Ajakiri Mood oli viimati käes, raamatutest „The perils of sisterhood“.

10)Milline on olnud Sinu meeldejäävam puhkusereis tänase päevani? Milline võiks olla Sinu järgmine puhkuse sihtkoht?

Kuna olen enda elu jooksul palju reisinud, siis raske öelda, ehk toon pigem kolm lemmikut välja – Brasiilia, USA  ja Tai. Tegelikult hetkel vastangi nendele küsimustele Marokos olles, siis veel ei oska öelda, mis järgmine reis on, kuid arvatavasti/loodetavasti on selleks Pariis või London.🙂

11)Mida armastad kaasa osta puhkusereisidelt?

Siiamaani olen pea igalt reisilt ostnud endale kella, ehk mul on ligi 20 kella – pisike haigus juba.😀

12)Ilma milleta sa hommikul kodust kindlasti välja ei lähe?

Kooliajal on selleks veepudel ning igapäevaelus telefon ja rahakott (kuid tuleb ette neid päevi, kus tahest tahtmata unustan nad koju).

13)Kui suurt rõhku pöörad tervislikule toitumisele ning kuidas hoiad ennast vormis?

Ega ma suurt tähelepanu ei pööra sellele, mida suust sisse ajan, pigem vaatan mille isu mul kõige rohkem on. Vormis hoian end sellega, et käin kolm korda nädalas tantsimas + ühe korra nädalas annan tantsutundi pisikestele tantsuhakatistele.

14)Nimeta ilu- või tervisenipp mille oled enda jaoks avastanud?

Magamine! Mida kauem magan, seda rõõmsam olen, mida vähem, seda pahuram. Ja šokolaad, kuna minu jaoks kehtib reegel, et mida rohkem magusat, seda paremas vormis ma ka olen (iga naise unistus :D) ja see ei tähenda, et ainult šokolaadi sööngi, normaalsetes kogustes ikka.

15)Kus oled õppinud, õpid või plaanid õppida? Milline oleks Sinu jaoks ideaalne töö?

Kuni kuuenda klassini õppsin Rakvere Linna Algkoolis ja peale seda läksin edasi Rakvere Gümnaasiumisse, kus ma lõpetan 12. klassi see õppeaasta. Edasi plaan proovida mitmetesse Eesti ülikoolidesse, eesotsas EKA ja TTÜ, kuid mõtteid on ka välismaa peal. Minu ideaalne töö jääb hetkel saladuseks, kuna see on tohutult suur unistus mulle, kuid meeletult suur väljakutse ja raske saavutada. Vihjed – välismaa ja fashion.

16)On sul mingi inspireeriv moto millesse sa usud ja mille järgi ise elad?

Kuulus laulja Beyonce on mulle suureks iidoliks ja ta ütles kord: „ I dont have to prove anything to anyone, I only have to follow my heart and concentrate on what I want to say to the world.. I run my world!“  ja selle lause järgi tegutsen minagi.

(Fotod: Birgit Kool erakogu)

Tutvuge Birgiti blogiga http://bk-day.blogspot.com.au/

Hoidke alati ennast kursis Birgiti uute postitustega liitudes tema Facebooki lehega http://www.facebook.com/pages/Belrosio-blogi/158205444315829?fref=ts

Lisa kommentaar

