Sandra Pikk blogist sandrelle.blogspot.com

Särav, sihikindel ning loominguline Sandra Pikk on üks kaunemaid pärle eesti blogimaastikul. Tema blogi http://sandrelle.blogspot.com.au/ on põnev ning nauditav jälgida. Tõeliselt inspireeriv noor neiu, kes jõuab kindlasti veel elus väga kaugele ning kes selgelt väärib ainult parimat!

1)Kas mäletad veel oma esimesi blogi postitusi? Mis või kes sind inspireeris blogi pidama?

Mäletan küll, kirjutasin enda vabaaja tegemistest ja postitasin pilte isetehtud ehetest. Kuskil internetis jagas keegi Ponyartsi blogi ja tänu temale avastasin, kui huvitav blogimaailm olla võib. Üsna ruttu kirjutasin ka enda esimese sissekande, aga blogi jäi miskipärast aastaks lihtsalt seisma. Pärast seda tundsin, et blogimine on hea viis talletada mälestusi ja jagada neid sõpradega ning teen seda tänaseni.

2)Mis teemadel Sa oma blogis enamasti kirjutad?

Et olin kooliajal hästi aktiivne neiu, siis kirjutasin enda projektidest, reisidest aga ka käsitööst. Kui mõistsin, et minu ja minu blogi vastu tunnevad ka teised inimesed huvi, hakkasin tegema DIY projekte, OOTD pilte, kirjeldasin igapäevaseid oste ja jagasin huvitavaid videoid.

Kui mul on elus käsil mingisugune etapp, siis kirjutan ka sellest. Näieks terve suvi kirjutasin enda tööst kohalikus maakonnalehes. Tänaseks kirjutan enamasti enda ülikoolist. Elan kodust kaugel ja sõpradel on huvitav jälgida, mida teen ja kuidas mulle Tallinnas meeldib. Lisaks kirjutan ka kogemustest, millega olen pidanud silmitsi seisma. Alati püüan muidugi panna illustreerivaid pilte endast, sõpradest ja söögist.

3)Kuidas Sa kirjeldaksid oma riietumise stiili? Kust ostad enamasti riideid?

Ma ei oska seda ilmselt veel kirjeldada, sest see on kujunemisjärgus. Katsetan ja proovin, ma pole veel selgusele jõudnud, kas mulle sobib classy, hippy või sporty.😀 Olgu, need kolm sõna on vist minu enda leiutised, aga ilmselt saate mõttest aru.🙂

Riideid ostan erinevatest kohtadest: poest, internetist, sekkaritest. Mulle meeldib isikupära ja seda leiab enamasti viimastest.

4)Mis on kõige Sinulikum riideese Sinu garderoobis ning milles tunned ennast kõige mugavamalt?

See vastus kindlasti ei üllata paljusid – erinevad retuusid.😀

5)Kui noorelt Sa hakkasid ennast meikima?

Oi, väga noorelt. Kunagi naersime endiste klassiõdedega, kuidas 11-aastaselt pärast kehalise tundi lillat lauvärvi silmadele kandsime.

6)Nimeta palun 3 ilutoodet, mis on sinu arvates võrratud ning mida soovitaksid julgelt ka teistele?

Kolme parimat on millegipärast alati kõige raskem välja tuua.

  • MilkShake juuksevaht
  • Maybelline FIT me jumestuskreem (minul number 220)
  • Too Faced Bronzer

7)Milline on sinu arvates stiilne ning kaunis naine?

Võib-olla on see klišee, aga vaatan alati austusega naisi, kes on enesekindlad ja omavad riietumises isikupära.

8)Millist muusikat sa kuulad? Mis on see laul, mis teeb sul alati tuju heaks?

Alati, kui vajan mingisugust toetust, kuulan J.E. Cornishi laule. Minu muusikamaitse on nii varieeruv. Eriti nüüd ülikoolis, kus kohtan huvitava muusikamaitsega inimesi ja teen endale nende muusikast mugandusi.

9)Kas sa oled rohkem ajalehe, ajakirja või raamatu inimene? Mida viimati lugesid?

Enda eriala, ka iseloomu tõttu täpselt nende kolme inimene. Just-just lugesin paberkandjal enda lemmikut Eesti Ekspressi.

10)Milline on olnud Sinu meeldejäävam puhkusereis tänase päevani? Milline võiks olla Sinu järgmine puhkuse sihtkoht?

Ma pole kunagi otseselt käinud puhkusereisil. Enamasti on minu reisid olnud seotud erinevate noorteprojektidega. Ent igatsen Hispaania kliimat ja vabadust ning Saksamaa kodusust ja mälestusi.

11)Mida armastad kaasa osta puhkusereisidelt?

Põhimõtteliselt kõike huvitavat, mida Eestist ei leidu enda ja perekonna jaoks. Minu kallima ema näiteks kogub erinevate riikide nukke. Soovin, et minulgi selline huvitav kiiks oleks.

12)Ilma milleta sa hommikul kodust kindlasti välja ei lähe?

Koduvõtmed.😀


13)Kui suurt rõhku pöörad tervislikule toitumisele ning kuidas hoiad ennast vormis?

Nüüd, kui elan üksinda, kokkan meelsasti ise ja vaatan, mida söön. Püüan ikka enda menüüsse tervislikke toite kaasata. Hetkel hoian vormis ennast kõndimisega, näiteks liigun ülikooli peahoone, instituudi ja kodu vahelt jala. Tahan liituda ka mõne rühmatreeninguga, aga hetkel otsin enda jaoks sobivamat kohta.

14)Nimeta ilu- või tervisenipp mille oled enda jaoks avastanud?

Varem alati vandusin, kui pidin pärast sauna kuhugile välja sättima, sest meik nägi nii õudne välja. Avastasin, et pärast pesu nägu külma veega pestes seda probleemi enam ei ole.  Külm vesi suleb soojaga avanenud poorid.

15)Kus oled õppinud, õpid või plaanid õppida? Milline oleks Sinu jaoks ideaalne töö?

Õpin hetkel Tallinna Ülikoolis ajakirjandust. Olen alati mõelnud, et töötaksin meelsasti mõnes naisteajakirjas. Sobiks mulle – nohik versus girly. Samas tänu koolile on mõtteid juurde tekkinud. Huvitav oleks toimetada mõne telesaate jaoks. Otseselt ekraanile ma ei kipu.

16)On sul mingi inspireeriv moto millesse sa usud ja mille järgi ise elad?

Rasketes olukordades püüan iseendale öelda, et tippu jõudmiseks peangi palju kukkuma. Samas meeldib mõte, et life is my creation – minu elu kujunemine on ainult minu enda kätes.

(fotod: Sandra Pikk erakogu)

Tutvuge Sandra blogiga http://sandrelle.blogspot.com.au/

Hoidke alati ennast kursis Sandra uute postituste ja tegemistega ka Twitteri lehel http://twitter.com/sand_raelle

2 thoughts on “Sandra Pikk blogist sandrelle.blogspot.com

  1. Ise ka vahel kiikan Sandra blogisse. Mulle nii meeldib sandra blogi nimi ka. Ja see on ka üli lahe et ta teeb ja jagab õpetusi DIY vallas.

  2. Pingback: TEDxTallinn | sandrelle

Lisa kommentaar

