Lust Have It Oktoobri ilukarbike

Täna sain kätte oma oktoobrikuu Lust Have It ilukarbikese ja kummalisel moel olekski nagu see ekstra minu peale mõeldes kokku pandud🙂 Sellest pakikesest ei jää küll seekord mitte ükski toode kasutamata.

 

Seekord olid tooted armsas õrnas kotikeses, millele on mul ka juba kodu leitud. Nimelt on see ideaalne mõningate minu suuremate ehete hoidmiseks🙂

Nüüd siis lähemalt todetest:

1) Caron Waxaway Ready To Use Sensitive Wax Strips

Proovin kindlasti.

2) Kosmea Skin Clinic Certified Organic Rose Hip Oil

Hea tuntud Kosmea toode, mida ma pole veel ise oma nahal proovinud. Vitamiinirikas õli toidab nahka ning ravib kahjustatud nahka.

 

3) De Lorenzo Instant Rejuven8 Treatment

Täissuuruses 200ml toode (24.95$), mis on just värvitud juustele ideaalne. Alles hiljuti värvisin juukseid, nii et super ajastus. Pean tunnistama, et hoolitsen oma juuste eest päris ilusti ja niisutan ning toidan neid, kuid proovin suurima hea meelega ka seda ravivat palsamit. Juba ainuüksi selle lõhna pärast kasutaks seda🙂

 

4) Beauty Snapz

Väga huvitav toode jällegi ilumaailmas, mille sarnast pole ma ennem näinud ega kasutanud. See mis minu pakis oli, on mõeldud huulte raviks ja niisutamiseks. 24 vatitikukest on täidetud seerumiga, mis ühte tiku otsa murdes valgub teise tiku otsa ja niisutab selle ning millega siis kantakse seerum ööseks huultele. Väga lihtne ja mugav kasutada, toodet jätkub huultele täpselt parajalt ning ei ole mingit mäkerdamist, peale kasutamist viskad vatitiku lihtsalt ära.

 

5) Star&Rose White Bath Fizzer

Jälle üks tore vannikuulike🙂 Meeldib.

 

Lisaks oli pakikeses veel mitu kinkekaarti.

Jäin jällegi karbikesega väga rahule. Ootan neid alati huviga ja ma pole tõesti kordagi pettuma pidanud.

 

 

Lisa kommentaar

