Britta Talving blogist brittatalving.com

Minu Blogijate-eri nädala avab intervjuu kauni ning stiilse blogija Britta Talvinguga (http://brittatalving.com/). 

1)Kas mäletad veel oma esimesi blogi postitusi? Mis või kes sind inspireeris blogi pidama?

Mäletan muidugi – pidasin pisikest blogi Blogspotis ja alustasin seda 2006. aastal. Mind inspireeris kirjutama minu õde, kes elas tol hetkel välismaal ja pidas oma tegemistest blogi, samuti ajendas mind selleks kirjutamisvajadus, mis minuga alati kaasas käinud.

2)Mis teemadel Sa oma blogis enamasti kirjutad?

Püüan enim kirjutada omaenda elust, nii et peamiselt leiab siis minu blogist jutte-pilte minu tööst ehk moemaailma telgitagustest ning ka enda stiilist.

3)Kuidas Sa kirjeldaksid oma riietumise stiili? Kust ostad enamasti riideid?

Minu riietumisstiil vaheldub vastavalt tujudele, hetkel olen näiteks rokilikuma stiili lainel. Suurem osa riideid pärineb kiirmoebrändidelt, paljud tellin veebipoodidest ning vahel väisan ka vintage-kauplusi või kohalike disainerite stuudioid. Päritolu ei mängi minu jaoks kunagi suurt rolli, oluline on kombineerimine ja see, kuidas rõivaid välja kannad.

4)Mis on kõige Sinulikum riideese Sinu garderoobis ning milles tunned ennast kõige mugavamalt?

Arvan, et minu militaarjakk, sest selles on piisavalt ekstsentrilisust, kuid samas ka praktilisust. Kõige mugavamalt tunnen end kindlasti teksapükstes, mida igapäevaselt kannangi.

5)Kui noorelt Sa hakkasid ennast meikima?

Ma arvan, et kuskil 14-aastaselt. Alguses värvisin vaid ripsmeid, hiljem lisandusid ka muud vidinad.

6)Nimeta palun 3 ilutoodet, mis on sinu arvates võrratud ning mida soovitaksid julgelt ka teistele?

Make Up Store-i “Cover All Mix” – kolmest erinevat tooni ja erineva funktsiooniga peitekreemist koosnev, kuid mõnusalt pisike meigitoode, mis on minu jaoks asendamatu. Soovitan ka L’Oreali musta Super Linerit, mida on eriti mugav peale kanda ja mis püsib väga hästi, samuti IsaDora päikesepuudreid.

7)Milline on sinu arvates stiilne ning kaunis naine?

Kaunis naine on see, kes on hoolitsetud. Vahet ei ole, mis stiili ta armastab või kuidas midagi välja kannab, aga kasimatus annab vaid miinuspunkte.

8)Millist muusikat sa kuulad? Mis on see laul, mis teeb sul alati tuju heaks?

Jumaldan n-ö intelligentset räppi – vanakooli sugemetega, uuema aja touchiga, selge sõnumiga. Sellest tulenevalt kuulan ka funki ja RnB’d, aga ei salli urbanmuusikat. Mood ja muusika mängivad minu elus võrdväärset rolli, sest kireks on nad mul mõlemad. Heatujulaule on päris palju ja enamasti on need seotud just mälestustega. Näiteks meenutab läinud suve imetoredaid sõprade seltsis veedetud õhtuid Craig Davidi mõnusalt imal, aga ammu klassikaks saanud lugu “Seven Days”.

9)Kas sa oled rohkem ajalehe, ajakirja või raamatu inimene? Mida viimati lugesid?

Täiesti kindel raamatute inimene. Lugemine on meie peres alati tähtsal kohal olnud, nii et olen lapsest saati raamatuid armastanud. Mõned päevad tagasi lõpetasin raamatu “Hotell Amalfi”, mille autoriks Rein Raud.

10)Milline on olnud Sinu meeldejäävam puhkusereis tänase päevani? Milline võiks olla Sinu järgmine puhkuse sihtkoht?

Kõige meeldejäävamaks kujunes 2009. aasta suvel tehtud reis Ameerikasse, mis kestis tervelt ühe kuu ja muutus planeeritust palju katsumusterohkemaks ning põnevamaks (selle kohta saab lugeda minu vanadest blogipostitustest). New York on siiani lemmikkoht ja seal plaanin tulevikus kindlasti ka mõnda aega elada. Puhkamise eesmärgil tahaks võimalusel suuna võtta hoopis Jamaicale, mis oma kultuuriga mind alati ahvatlenud on.

11)Mida armastad kaasa osta puhkusereisidelt?

Väldin kõikvõimalikke tavalisi suveniire ja alati püüan kaasa osta mõne eseme, mida reaalselt kasutada saan, kuid mis samal ajal ka antud riiki või kultuuri iseloomustab. Olgu siis tegemist mõne salli, kohvitermose või muu säärasega.

12)Ilma milleta sa hommikul kodust kindlasti välja ei lähe?

Telefon on kindlasti alati näpus, sest tänapäeval on ju kogu elu seal sees.🙂

13)Kui suurt rõhku pöörad tervislikule toitumisele ning kuidas hoiad ennast vormis?

Tänu headele geenidele ei ole ma kunagi pidanud otseselt jälgima, mida söön, nii et tervislik toitumine sõltub minul pigem meeleolust või vahel ka näiteks vitamiinipuudusest. Energiat ja värskust saan puuviljadest, mida igapäevaselt ka söön, juurvilju tarbin see-eest aga vähe. Kuna liigun peamiselt vaid jalgsi, tihtilugu ka raskeid kotte kandes, siis hoiab see juba iseenest keha vormis. Möödunud aastal hakkasin regulaarselt jälle ka trennis käima, sest eelkõige annab see mõnusalt energiat!

14)Nimeta ilu- või tervisenipp mille oled enda jaoks avastanud?

Tihtilugu joon kohvi asemel hoopis värsket apelsinimahla – see ergutab mind samamoodi, kuid on märksa tervislikum.

15)Kus oled õppinud, õpid või plaanid õppida? Milline oleks Sinu jaoks ideaalne töö?

Põhi- ja keskkoolis käisin Rocca al Mare koolis, pärast mida läksin Tartusse õigusteadust õppima. Kirg moe vastu suunas mind aga varsti Eesti Kunstiakadeemiasse, kus õpin moestilistika erialal veel praegugi. Kuna teen juba aastaid paralleelselt ka erialast tööd, on ülikooli lõpetamine minu jaoks parajaks katsumuseks saanud, aga plaanin oma kraadi ikka nii kiiresti kui võimalik kätte saada. Ideaalne töökoht sõltub tõenäoliselt vanusest, kogemusest ja muust taolisest, kuid hetkel olen väga rahul sellega, mida teen. Minu töö ei ole rutiinne ja on pidevas muutumises, mistõttu puutun koguaeg kokku täiesti uute valdkondade ja inimestega – see säilitab põnevust ning annab mulle täpselt seda, mida vajan.

16)On sul mingi inspireeriv moto millesse sa usud ja mille järgi ise elad?

Failure is not an option – lause, mis käib käsikäes nii minu ellusuhtumise, saavutusvajaduse kui ka lihtsalt minu tähtkujule ehk skorpionile omaste põhimõtetega.

(fotod: Britta Talvingu erakogu)

Tutvuge Britta blogiga http://brittatalving.com/

Hoidke alati ennast kursis Britta uute postitustega liitudes tema Facebooki lehega http://www.facebook.com/FashionblogbyBrittaTalving?fref=pb

 

 

One thought on “Britta Talving blogist brittatalving.com

  1. Pingback: Remember, remember the 5th of November | Britta Talving

Lisa kommentaar

