Uued ostud. Valmistun suveks.

Kuna ma oma videosid ei ole ikka  julgenud filmima hakata, siis veel minu garderoobi piiluda ei saa🙂 Ja pole olnud sellist aega ega võimalust, et outfit’i postitusi ka teha viimasel ajal. Aga täna näitan teile mõningaid aksessuaare, mis olen hiljuti soetanud ning mis iseloomustavad mind ja minu stiili suurepäraselt.

Ma olen üldiselt selline inimene, kes tüdineb ehetest suht kiiresti. Ma armastan neid osta, armastan neid kanda ja siis vanad ära anda ning uuele ringile minna. Eestis olles sai ehted vahest emale kingitud, siin… õnneks ei ole mul neid veel ülearu palju tekkinud, pigem on vaja veel oma ehetekarpi täiendada. Siin on siis mõned hiljuti ostetud ehted ja aksessuaarid:

(esimesel pildil on vanemad lemmikud, mis kodust kaasa said valitud)

Seda kotti ei saanud ka mitte poodi jätta. Väga mõnusates pehmetes pastelsetes toonides. Kuna mündiroheline ehk mint ja valge on täitsa minu värvid ja suveks väga sobilikud, siis olen ostuga väga rahul. Hea suur ning mahukas on ka.

Ilma päikseprillideta on võimatu siin elada ja kuna nad on minu kõige lemmikumad aksessuaarid alati olnud, siis olen neid muretsenud 4 paari. Kõik nad on erinevas stiilis ja hoolikalt valitud.

Päevitusi otsisin päris pikalt. Teadsin täpselt, mida otsisin ja tahtsin. See teeb alati otsingud üliraskeks. Aga olen oma leiuga väga rahul. Värv, materjal, stiil. Perfect!🙂 Paremal pool pildil on ka huulepalsam, mis on 100% looduslik ja kohalik Austraalia toode. Muidugi peab ettevaatlik olema, et see randa ei ununeks koos teiste karpidega🙂 Aga minu meelest väga armas pakend ja muidugi see pisike peegel seal karbi sees on ka väga praktiline.

Nii, aga ongi siis praeguseks kõik vist.

 

2 thoughts on “Uued ostud. Valmistun suveks.

  1. Appi, seee lillega klamber (vist? või pross) on väga ilus, ja merekarbi huulepalsam on ka super lahe🙂 !! Bikiinid on ka muigui ilusad😀

Lisa kommentaar

