Soovitan

Siin on kaks toodet, millest ma lihtsalt pean teile rääkima. Minu näonahk ei ole kunagi just kõige siledam ja kaunim olnud. Maiustamine, rämpstoit ja stress ning vähene vee tarbimine annavad tunda. Olen proovinud mitmeid erinevaid kreeme ja maske ning lõpuks leidsin 2 toodet, mis on päris ausalt minu näonahaga imet teinud. Need on Clearasil Ultra Rapid Action Pimple Cream ja Garnier’i BB Cream Miracle Skin Perfector for Combination to Oily Skin. Olen neid kasutanud koos kõigest nädal aega ja juba on tulemused selgelt nähtavad. Mu nahk on palju siledam ning ühtlasem. Tunnen ennast tunduvalt paremini ning soovitan julgelt neid tooteid. Minu näonahaga tegid imet, ehk sobivad sullegi kui sul on pisut ebaühtlane, kahjustatud ning elutu nahk.

Lisa kommentaar

