‘Eesti otsib superstaari’ lemmikud!

Eile õhtul veetsin mitu tundi kuulates selle aasta ‘Eesti otsib superstaari’ stuudiovoorude esinemisi. Minu meelest on see aasta saates nii mõnigi pärl. Minu võlusid ära tüdrukutest  Elina ja Katrin, noormeestest Janek ja Fredi. Ootan huviga järgmisi saateid. Siinkohal suured tänud Superstaarifanclub’ile, kes on ilusti kõik esinemised Youtube’i üles laadinud. Aitäh, aitäh, aitäh! Aga kes on teie lemmikud?

One thought on “‘Eesti otsib superstaari’ lemmikud!

  1. Ohjaa, ma olin alguses väga kurb, et Austraaliast seda vaadata ei saa, aga üks õhtu leidsin need kõik Youtubest ja veetsin terve õhtu neid videosid vaadates (ja kuulates!)🙂 Mulle on millegipärast eelmised aastad rohkem meeldinud, võib-olla seetõttu, et ei näe KÕIKE ega saa inimesi tundma õppida nii palju, kui Eestist saadet vaadates.. Aga vokaalses mõttes on kõik ikka väga tugevad..🙂

Lisa kommentaar

