Elu suurim seiklus

Umbes kahe ja poole kuu pärast algab minu elu tõenäoliselt suurim seiklus – Australian Road Trip. Olen alati unistanud suurest  Road Tripi’st sõpradega.  Te ei kujuta ettegi kui väga ma ootan seda. Millal see veel ette võtta kui mitte praegu. Veel enne kui ma peret looma hakkan ja oma karjäärile tõsiselt pühendun. Ajastus on praegu lihtsalt ideaalne. Võiks rahulikult mingi 1,5-2 kuud reisida, puhata ja seigelda. Ongi juba aeg vaikselt plaanima ja uurima hakata, et mis ja kus ja kuhu ja kuidas täpsemalt. Jeiiiiii! Oi-oi kui palju põnevaid videosid ja pilte ma varsti teieni toon😉

Lisa kommentaar

