Suurpuhastus garderoobis

Alustan siis suurpuhastust garderoobis.

Uskumatu kui palju on mul neid riideid, mis lihtsalt kapis seisavad. On aeg hüvasti jätta teiega armsakesed😦

1) Esimene samm: võtan kõik riided ja pesu ja aksessuaarid kapist välja ja sorteerin nad kolme erinevasse hunnikusse:

1. riided, mis on minu jaoks õige lõikega, õige värviga ja ideaalselt parajad

2. riided, mis on sobiva tegumoega, kuid värv ei ole päris minu oma ja siis need riided, mille värv on minu oma, kuid ei ole päris minu keha jaoks loodud. See on võib-olla hunnik, ehk siis siit lähevad veel enamik riideid ära andmisele ja/või ära viskamisele

3. riided, mis on väga valet värvi, mis mulle ei sobi, mis on kapis seisnud terve Austraalias oldud aja, mis on liiga väiksed või liiga suured. Kõik need riided lähevad maha kandmisele, ehk siis osaliselt ära andmisele ja osaliselt ära viskamisele.

Sorteerin samamoodi ka pesu ning aksessuaarid (rihmad, kotid, sallid jne). Mis on väsinud, kantud, mitte sobivad, lähevad kõik kolmandasse hunnikusse.

Kõik riided on selga proovitud ja hinnatud! Kolmas hunnik tuli kõige suurem. Teine üllatavalt väike ja esimene oodatust natuke suurem. Kindlasti lähevad ka sealt paljud asjad veel väljavahetamisele, kuna päris kõike ei saa ju korraga ära visata ning välja vahetada. Oleks muidugi väga meeldiv kui mul oleks pangaarvel ainult šoppamise jaoks kõrvale pandud paarkümmend tuhat dollarit, kuid nii see loomulikult ei ole😀 Samm-sammult saab kõik uuendatud.

2) Järgmine samm, mis ma ette võtan on värvivalik. Oma neutraalsest värvipallettist valin 2 lemmikut. Kuna kõik need värvid mulle sobivad, siis valin need 2, mis mulle kõige rohkem meeldivad. Need on siis värvid, milles kujundan oma põhigarderoobi, ehk siis riided, mis on ajatud, klassikalised, lihtsad ja mis sobivad kõikide mu teiste riietega. Need on siis need riided, millesse võib natuke rohkem investeerida ning mida ma kindlasti ka kõige rohkem kannan ja vajan.

Teen siis valiku järgmiste toonide seast:

Minu välja valituteks on siis esimene ehk siis hele pruunikas-hall (inglise keeles: light taupe) ning teiseks tumedamate toonide seast söetoon (inglise keeles: charcoal). Hetkel domineerib minu garderoobis neutraalsetest toonidest must, kuid see vahetub siis ajapikku nende kahe uue värviga. Must on küll lihtne ja praktiline ja ajatu, kuid siinses soojas kliimas kuidagi liiga sünge ja terav ja ebapraktiline.

3) Kui Sa ei tea, mis on Sinu neutraalsed värvid ja mis värvid Sulle üleüldse sobivad, siis loe minu postitusi Leia oma värvitüüp ja Millised värvid sulle sobivad? ja leia enda värvid😉

Minu värvitüüp on Sügav – mul on tumepruunid juuksed, tumepruunid silmad, tume-tumepruunid ripsmed ja kulmud ning nahatoon on oliiv, talvel pisut kahvatum.

Värvid, mis minule sobivad:

Kuna ma olen külm-sügav, siis lisanduvad veel järgmised värvid:

4) Nii. Nüüd on vaja selgusele jõuda milliseid riideid ma kõige rohkem kannan ja vajan. Millistele tegevustele kulutan kõige rohkem aega. Tegin väikse nädala analüüsi. Siin ta on:

Suurima hulga ajast veedan kodus, tööl ning rannas. Umbes 30% ajast kulub tudumisele. Lisaks vajan umbes võrdsetes kogustes riideid igapäevasteks jalutuskäikudeks, poes käimisteks jne. Baarides ja restoranides käin suht harva, nii et ei ole mõtet oma kapp täita nii öelda õhtuste riietega.

5) Milline on minu stiil? Selleks, et riided ikka omavahel sobiksid, on vaja rõhku pöörata ka stiilile. Minu stiil on romantiline, loominguline, boheemlaslik šikk. Mulle meeldivad värvid, päikseprillid ja pärlid. Ma hindan mugavust. Teen pikema postituse oma stiilist ja stiili eeskujudest mõni teine päev😉

6) Nüüd on jäänud üle koostada nimekirjad. Nimekiri riietest, mis kindlasti peaksid minu garderoobis olema. Nimekiri riietest, mis on mul olemas. Nimekiri kõige tähtsamatest riietest, mis hetkel puuduvad ja mis peab esmajärjekorras ostma.  Aga seda kõike juba järgmistes postitustes😉

Lisa kommentaar

