Video

Tervitused soojalt maalt!

Siin on siis minu pikalt planeeritud esimene video.

Siiski mitte🙂 Jääb ära praegu. Filmisin midagi valmis, aga kuidagi totter tuli😀 Ise ka itsitasin tükk aega. See projekt mida ma maininud olen, tuleb pildimaterjali abiga teieni. Kuid ega need videod nüüd tulemata ka ei jää. Annan endale veel natsa aega ja küll nad tulema hakkavad, ega nad tulemata ei jää😉

Aga mis projekt see siis on, millest ma siin juba korduvalt rääkinud olen?

Vahetan välja terve oma garderoobi! Jah, no peaaegu kõik riided mis mul on lähevad mahakandmisele. Olen juba ammu plaaninud teha suurpuhastuse oma kapis ja nüüd on selleks lihtsalt ideaalne ajastus ja võimalus. Eestis elades oli seda üsna raske ette võtta, kuna seal oli nii palju riideid ja aksessuaare. Kui ma siia Austraaliasse tulin pakkisin kaasa vaid ühe suure matkakoti ja kõik ülejäänud riided jäid koju. Oi-oi kui raske see pakkimine oli😀 Nii paljud lemmikud jäid maha. Kaasa said vaid vajalikud riided, ehk siis mitmed töö jaoks mõeldud riided. Nüüd kui mul on see kohustuslik farmiaeg tehtud siin Austraalias, pole mul enam neid dresse ja t-särke ja teisi tööriideid vaja. Nüüd kui on alanud kevad ja kus ma olen suures linnas, kus on valikuvõimalusi ja poode palju-palju, on minu meelest just see õige aeg oma garderoobis suurpuhastus teha. Plaanin tõesti 99% ulatuses uued riided osta. Miks? Kui te lugesite mu postitust ‘Nüüd on minu aeg särada!’siis te mõistate ehk paremini ka miks selline suur muutus. Inimese stiil ja välimus üldjuhul peegeldavad või peaksid peegeldama inimese sisemist maailma ja isikupära. Minu riided seda praegu enam ei tee. Tunnen nagu oleksin vales kestas. Tahan rõõmsaid, naiselikke, värvikaid, loomulikke ja mugavaid riideid.

Nüüdsest võite leida hulgaliselt postitusi just minu stiili kujundamise, šoppamise ja riiete teemadel. Kuidas ma teen valikuid? Millised riided peaksid olema iga naise garderoobis? Millised värvid ja tegumoed mulle sobivad? Kuidas valin aksessuaare? Kust leian inspiratsiooni? jne jne. Üritan ka teile nõu anda. Et mul ei tekiks enam kunagi sellist olukorda, kus kapp on riideid täis, kuid midagi pole selga panna. See olukord on paljudele naistele kindlasti väga tuttav, kas pole?😀 Tegelikult kannab enamik naisi vaid 20% oma riietest 80% ajast. Kuidas siis täita riidekapp just nende riietega, mida me pidevalt kanname ja vajame. Ei ole ju mõtet ilusaid kleite kokku osta selleks, et nad kappi kaunistaksid. Tahame ju iga päev kaunid ja enesekindlad ja säravad olla. Mina küll tahan!🙂

 

 

Lisa kommentaar

