Uuemad ostud ja soovitused ;)

Siin väike postitus mõningatest toodetest, mis olen viimase kuu jooksul endale ostnud. Mõned on saanud lemmikuteks, mõned vahetan ilmselt mingi aja pärast välja. Siin nad on:

1. Maybelline  Mineral Power Natural Perfecting Powder Foundation (No preservatives, no fragrance, no oils, no talc)

Ma pole seni mineraalkosmeetikat väga kasutanud, kuid otsustasin proovida just seda Maybelline’i odavama hinnaklassi toodet, sest mu nahk on praegu pärast meie talve siin Austraalias kahvatu ning hele ja kuna juba võib vaikselt päikest hakata võtma ning mu nahavärvus on paari nädala pärast kindlasti tunduvalt tumedam, siis otsustasin uue jumestuskreemi-puudri peale palju mitte kulutada. Lisaks on sellel SPF 18, mis mulle väga meeldis. Üldiselt jäin tootega rahule. Kerge, õhuline ja nahk on kena matt ning siidine. Ei oska teiste mineraalpuudritega ega jumestuskreemidega võrrelda, sest see on mu esimene. Usun, et järgmine on siiski parem🙂

2. Rimmel Match Perfection skin tone adapting concealer (2-in-1 concealer & highlighter) 

Mulle väga meeldib see toon- Natural Beige. Meeldivalt kollase alatooniga, mitte roosakas. Katab kenasti tumedad silmaalused ja jätab värske kerge tunde.  Soovitan. Olen rahul.

3. Australis Paparazzi Perfect High Definition Eyeshadow

Hästi katvad lauvärvid. Kenad värvid ja säravad kergelt. Meeldib.

4. Australis Perfection Brush On Mineral Illuminating Wand

Highlighter, mida on väga mugav kasutada.

5. Haven Rose Lip Balm with Beeswax, Vitamin E, Shea Butter (No Artificial Colours, No Mineral Oils, No Parabens, No PEGS, No SLES) 

Väga hästi niisutav ja looduslik. Mulle meeldib, et see on tuubi sees. Ei ole mäkerdamist nii palju🙂 Austraalia toode. Soovitan. Ma ei tea kas seda Eestis müüakse. Aga ikkagi soovitan🙂

 

6. Nude by Nature Mineral Mineral Powder Brush

Võrratu! Rohkem polegi selle pintsli jaoks sõnu vaja. Peab vist terve Nude komplekti endale ostma. Imepehme pintsel. Nude by Nature on Austraalia mineraalkosmeetika bränd, mis on mu absoluutselt ära võlunud. Võrratu! Võrratu! Võrratu!🙂

 

7. Palmolive Body Butter Strawberry Smoother exfoliating body wash

Natuke maiustamist ka. See ja järgmine toode on küll sellised, et sööks ära. Maasikalõhnaline kooriv dušigeel on väga mõnusa lõhnaga ja näeb välja täpselt nagu mannavaht. Mmmmm…..

8. I love… Raspberry & Blackberry moisturizing body lotion

Fantastiline sari. Soovitan väga I love… tooteid. Tõeliselt hea lõhnaga ja rikkalikult niisutavad. Neil on mitmeid huvitavaid tooteid. Vaata lähemalt kodulehelt http://www.ilovecosmetics.eu/ Eestis nende tooteid vist veel ei müüda, aga kui juhtute Soome või Läti poole reisima, siis kindlasti otsige üles😉 Ehk saab nende tooteid kodulehelt ka Eestisse tellida, ma ei ole seda uurinud.

 

9. Said välja vahetatud ka sirgendaja ja föön, kuna need olid juba seda nägu, et hakkavad varsti sädemeid välja viskama. Oli aeg uued sõbrad endale muretseda ja vanad tublid töökad tegelased puhkusele saata. Sirgendajaga olen väga rahul. VS Sassoon Wet to Dry Hair Straightener on kerge ning mugav ning seda saab kasutada ka niiskete juustega. Kuumust saab valida 150-st 230-ni ja lisaks on veel turbo nupp. Föön on pisike aga tragi, reisimise jaoks ideaalne. Remington travel 1800 Hairdryer on kokkupandav ja kerge. Just sellist mul vaja oligi.

 

Aitab küll praeguseks. Kena õhtut teile ja järgmise postituseni!😉

 

Lisa kommentaar

