Minu põnev pühapäev Perth’i loomaaias.

Täna tahan teiega jagada muljeid minu loomaaias käigust. Ootasin seda nagu väike laps, elevil ja ärevil🙂 Mulle väga meeldivad loomad ja pargid ja loodus. Perth’i loomaaed ületas mu ootused ja lootused. Fantastiliselt ilus ja loomasõbralik. Kõik on tehtud nii loomade kui külastajate jaoks võimalikult mugavaks ja meeldivaks. Kui te kunagi Perth’i sattute, siis kindlasti soovitan seda külastada. Ilm oli ka lihtsalt ideaalne, kevadine päike ilmutas ka ennast lõpuks ja väga mõnus tuul oli. Sooja koguni +30C, mis on meeldiv kevadise pühapäeva jaoks. Nüüd siis mõningad pildid ka eilsest😉

Kuna ilm oli kuum, siis paljud loomad olid just sellises asendis nagu see järgneval pildil olev dingo🙂

Meil õnnestus näha ka Elephant Showd, kus siis sõbralikud ja üsna edevad elevandid maalisid pilte ja nautisid esinemist🙂

Mulle väga meeldisid ka puu otsas elavad haruldased kängurud. Imearmsad!

Võtsime sõber Petsi ka loomaaeda kaasa🙂 (jalutas meiega koos natuke ja vaatas elevantide esinemist). Mida kõike tänapäeval sõprade jaoks teha on võimalik. Võib rahulikult Eestis diivanil istudes ka Perth’i loomaaeda külastada😀

Palun ärge tormake järgmisest pildist kiiruga edasi. Lugege ja mõelge natuke😉

Leia järgmiselt pildidlt kaks ninasarvikut!😀

Save the best for last! Minu absoluutsed lemmikud nagu te juba vist teate on kaelkirjakud. Kahjuks olid selleks ajaks kui meie loomaaeda jõudsime kõik kohad täis ja mul kaelkirjakuid sööta seekord ei õnnestunud, kuid imetlesin neid ikkagi. Fantastiliselt ilusad tegelased!🙂

Igaljuhul meie Keijoga jäime väga rahule selle põneva ja kauni jalutuskäiguga Perth’i loomaaias ja järgmine kord seame sammud Perth’i akvaariumisse😉

3 thoughts on “Minu põnev pühapäev Perth’i loomaaias.

  1. Kaelkirjakud on ka minu lemmikud!🙂 Pole kahjuks ise neid veel näinud, aga nii väga sooviksin🙂 !!
    Kusjuures, ma vahepeal mõtlesin, et polegi kaelkirjakutest pilti siin :D:D:D:D:D

    • Ikka on🙂 Kuidas siis muidu. Kui Sa neid ükskord näed, armastad neid veel rohkem. Ja kui saad neid sööta ja lähedalt näha, siis ei saa kunagi enam rahu😀 Nagu mina🙂

Lisa kommentaar

