Sarjad, mida soovitan vaadata ;)

Vaatan televiisorit üliharva. Viimastel kuudel olen kokku vaadanud vaid mõned üksikud tunnid. Uudised saab internetist kätte, filme ja sarju vaatan arvutist. Kui leian sarja, mis mulle väga meeldib, siis vaatan ikka mitu osa korraga ja nii nädalaid, kuni kõik vaadatud🙂 Mulle meeldib, et saan valida ise sobiva aja millal oma sarju vaatan ja kui palju just hetkel isu on vaadata. Olen alati nii õnnelik kui leian midagi uut, mis mind võlub. Hetkel ongi selline seis, et nagu ei olegi enam midagi vaadata. Kõik sarjad, mida jälgin ootavad uut hooaega ja vanematest ei ole enam midagi huvitavat silma jäänud. Kui te oskate mulle midagi soovitada, oleksin ülimalt tänulik. Olen harjunud õhtuti enne magama minekut midagi vaatama ja kuidagi tühi tunne on hetkel. Polegi midagi😦

Nagu mainisin mulle meeldib uusi sarju avastada ja seepärast otsustasingi teha postituse oma lemmikutest sarjadest. Ehk leiate teiegi sellest nimekirjast midagi huvitavat enda jaoks😉

Ma ei hakka siin rääkima sarjadest nagu ‘Sõbrad’ või ‘Beverly Hills 90210’ jt, kuna need on omaette klassis, mitmeid kordi läbi vaadatud, armastatud ja kõigile teada tuntud.

Nimetaksin just neid sarju, mida olen viimastel aastatel ning viimastel kuudel vaadanud. Mingit edetabelit ma siin ka koostama ei hakka, kuna raske on neid niimoodi võrrelda. Kõik on head ja omamoodi armsad mulle🙂 Nii et kõik tulevad täiesti suvalises järjekorras.

 

See sari on hetkel mu suurim lemmik! Väga-väga hea!😉

Eks neid häid sarju on veel. Need on need, mis hetkel meelde tulid ja mis mulle meeldivad. On veel soovitusi? Kirjutage julgelt kommentaaride kastikesse!😉

8 thoughts on “Sarjad, mida soovitan vaadata ;)

    • Suured tänud soovituste eest! Ma polegi nendest midagi vaadanud vist. Supernatural sarjad mulle küll väga ei istu. ‘The Vampire Diaries’ meenub mulle, hakkasin seda vist isegi kunagi vaatama, aga millegi pärast jäi pooleli. Kas see ‘Haven’ on väga superpower teemaline või on seal rohkem mõrva lahendamise teemat? Vaatasin IMDB-st ja see tundub huvitav. Tänud!🙂

      • Alguses on rohkem sellist mõrvade lahendamist, kuid hooaja lõpupoole tuli rohkem selle naisuurja isiklikku elu sisse ehk hakkas oma päritolu uurima. Seal on selliseid üleloomulikke asju, kuid niipalju seda kindlasti pole kui sarjas ”Supernatural”. Aga enamasti igas osas on ikka sellest juhtumite lahendamist ka.

  1. Ooh, ma olen otsinud uusi sarju, mida võiks vaadata, ma siit leian kindlasti endale mõne!😀
    Muidu, “Game of thrones” on huvitav🙂 ja “Gossip Girl” on ka omamoodi hea🙂

  2. Minu suur lemmik on White Collar. Väga huvitav ja kaasakiskuv sari.. ja no Matt Bomer on üülliseksikas ka😀

  3. Tere, tahaks siis küsida kas oled leidnud veel mingi huvitava sarja mida soovitaksid. Mul head sarjad kõik vaadatud ja ei oskagi enam midagi vaadata. Ise soovitaksin vaadata Teen wolf lihtsalt nii hea fantaasia sari.🙂

Lisa kommentaar

