M-box’i loosimine!

Armsad blogisõbrad,

Tänasest saab alguse uus traditsioon ehk siis M-box’i loosimine. Iga 3 kuu tagant hakkan välja loosima enda kokku pandud ja välja valitud M-box’i. See on kingitus minult tänutäheks teile, et te nii armsad ja toetavad olete. Mul on siiralt hea meel, et mu blogil on nii palju jälgijaid ja et see teile meeldib. M-box’i idee sündis sellest, et tegin oma sajandale Merit’s Blog Fan Page’iga liitujale üllatuskingituse. Mulle nii väga meeldis seda valida ja kokku panna. Tahan teile veel kingitusi teha!🙂

M-box’i sisu ma ei avalda enne kui see on jõudnud loosimises osalenud õnneliku võitjani. Võitja loosin välja iga kolme kuu tagant.

Täna algab siis kevadise M-box’i loosimine! Meil siin Austraalias algab kevad ju🙂 Loosimine kestab kuni kevade lõpuni ehk siis Novembrikuu viimasel päeval selgub minu esimese M-box’i õnnelik võitja! Head loosiõnne!😉

Selleks, et osaleda loosimises on vaid 2 tingimust:

1) Pead like’ima Merit’s Blog Fan Page’i

2) Pead esitama mulle ühe küsimuse, millele Sa sooviksid vastust saada (iga loosimise lõpus kogun kokku teie küsimused ja teen video postituse, kus siis neile ka vastan). Küsimus kirjuta postituse all olevasse kommentaaride kastikesse. Ära unusta lisamast küsimuse juurde ka oma nime.

Nii lihtne see ongi!🙂

Osale loosimises ja ehk saan kingituse teha just Sinule😉

12 thoughts on “M-box’i loosimine!

  1. Esiteks ma küsiks, et kuidas sul läheb? Blogi jälgides võiks öelda, et vägagi hästi🙂 Kuidas on asjalood kodumaa igatsusega (pere jt lähedased)? Kuidas sellega hakkama saad, olles ise nii kaugel? Loodan teid varsti näha, olge mõnusad🙂

  2. Ma armastan reisida üle maailma. Lugesin, et Sa armastad reisida ka, aga eriti Australiasse. Mis on kõige unustamatud Australia kohad Sinu meelest?

Lisa kommentaar

