Sellised puhkepäevad mulle meeldivad :)

Täna meisterdasin oma lemmik sushit kurgi, philadelphia toorjuustu ja krevettidega ning tutvun oma uue Lust Have It augustikuu ilukarbikesega, mis eile minuni jõudis. Sellised puhkepäevad mulle meeldivad!🙂


Juulikuu Lust Have It ilukarbike jäi mul saamata, kuna palusin et nad jätaksid selle saatmata. Ma ei olnud kindel kus ma parasjagu olen, kas alles Bremer Bay’s või juba Perth’is, nii et otsustasin selle kuu vahele jätta. Augustikuu on Lust Have It’i sünnipäevakuu ja ootasin väga seda karbikest. Ma ei saa öelda, et oleksin super rahul või pettunud. Mitmed tooted rõõmustasid mind, kuid on ka neid, mis jäävad kasutamata. Aga siin siis väike ülevaade, mis ma ilukarbikesest leidsin:

1) tanGo Tanning Glove

Ma ei ole juba aastaid isepruunistuvaid kreeme kasutanud, nii et see päevitust eemaldav kinnas või õigemini rätikukene, ei ole just eriti vajalik minu jaoks. Aga ta on imeliselt pehme ning sobiks suurepäraselt minu elukaaslasele, et sellega peale habemeajamist õrnalt nägu kuivatada. Ta oli selle ideega väga rahul ja rätik leidiski rõõmsalt endale omaniku🙂

2) Bed Head – Glaze Haze Smoothing Serum

Tigi Bed Head’i juukseseerum on meeldiva creme brule lõhnaga, niisutav ja läiget andev. Väidetavalt aitab juustel ka kiiremini kuivada. Mu juuste olukord on viimaste kuudega oluliselt paranenud, kuid nad vajavad veel küllaldaselt niisutust ning ravi. Selle toote üle võin ainult rõõmustada🙂 Selle seerumi hind on poes umbes 26 dollarit, nii et selle kuu karbike on ennast juba ilusasti ära tasunud (ilukarbikese hind on 14,99 dollarit).

3) Marc Jacobs Dot fragrance

Sellest parfüümist on nii palju ilumaailmas räägitud, et täitsa huvitav oli see juba lõpuks üle vaadata.  Pean tunnistama, et nüüd mõistan miks sellest nii palju räägitakse. Tõesti väga hea lõhn! Jällegi üks tore tester, mis käekotti pista🙂

4) Pure Fiji Exotic Bath & Body Oil – Orange Blossom

Vanniõli pole ma varem kasutanud. Lõhn on imeline, proovin kindlasti. Pure Fiji tooted on väga kvaliteetsed ja meeldiva lõhnaga. Loodan, et neid leiab tulevikus karbikeste seest veel ja veel.

5) Shiseido Lipstick

Ma ei ole suur huulepulga fänn. Hetkel mul ei olegi ühtegi meigikotis, eelistan tavaliselt huuleläikeid ning igapäevaselt lihtsalt hügieenilist huulepulka. Kuid pean tunnistama, et selle toote üle on mul ülimalt hea meel. Väga mõnus pehme hästi kattev huulepulk ja lõpuks ka värv, mis mulle sobib. Imeline! Pildi peal tundub ta tumedam kui ta tegelikult on. Ilus õrn naturaalne roosakas toon BE208 Baby.

6) Wet n Wild : Nail Polish

Ei ole minu värv. Muud ei oskagi nagu selle küünelaki kohta öelda.

Üldiselt jäin jällegi rahule karbikesega. Nendest leiab alati midagi uut ja huvitavat. Selleks ma ju seda karbikest tellingi, et uusi tooteid avastada ja proovida.

Kui soovid näha, millised olid minu eelmised Lust Have It ilukarbikesed, siis vajuta all olevaletele linkidele:

https://meritmerit.wordpress.com/2012/06/28/lust-have-it-juunikuu-ilukarbike/

https://meritmerit.wordpress.com/2012/05/15/lust-have-it-may-box-lust-have-it-maikuu-ilukarbike/

Like this on Facebook

Lisa kommentaar

